Op de iPhone heb je Emoji-cons.quote:
Misschien je WhatsApp updaten?quote:Op maandag 22 november 2010 12:54 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb geen emoticons. Ook niet als ik intern probeer naar updates te zoeken. Ik heb Android. Hoe kan dit?
Welke versie heb je?quote:Op maandag 22 november 2010 13:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien je WhatsApp updaten?
Ik hen heel die balk niet haha.quote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef Ireyon het volgende:
Rechtsbovenin een gespreksvenster.. Je hebt nu op die bovenste balk <foto><naam><bijlage><emoticons>
Nee gewoon als er staat dat ie er het laatst gisteren was, heeft hij sinds gisteren niet meer WhatsApp geopend.quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die meldingen; 'last seen', 'online', etc. Wat wil dat nu precies zeggen?
En als ik iemand een bericht stuur die heeft staan 'last seen yesterday', krijgt ie dan een melding van mijn bericht of pas weer als ie zich aanmeldt oid?
Veel mensen hebben (nog) niet betaald voor het gebruik van WhatsApp dus hoe willen ze dan investeren?quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef svenistheman het volgende:
En Whatsapp is weer down. Wat is dat toch de laatste tijd?! Ze mogen bij Whatsapp wel eens wat gaan investeren in hun servers, jeetje....
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Veel mensen hebben (nog) niet betaald voor het gebruik van WhatsApp dus hoe willen ze dan investeren?
Het is vaker up dan down, en het is gratis.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |