yepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het met die Android-beta ook mogelijk om bij nieuwe berichten een melding te krijgen via het icoontje op de desktop, zoals bij mail en sms?
Eh gaat bij mij automatisch...quote:
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eh gaat bij mij automatisch...
Mijn fout bedoelde inderdaad de statusbar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?
Ik heb nooit problemen met de verbinding.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef TC03 het volgende:
Whatsapp werkt prima, alleen ik mis nog het volgende:
- groepsgesprekken
- een stabiele verbinding.
Vooral dat laatste is irritant, ik zou mijn bundel graag omlaag gooien maar zolang Whatsapp niet betrouwbaar genoeg is wil ik toch nog graag lekker kunnen sms'en.
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, hier is het nog dood en daar?
Zoals je had kunnen lezen deed hij het vanmorgen al weer bij mij nadat ik een andere versie van de site had gehaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Androidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zitten jullie nog allemaal met een Beta van Whatsapp te kutten ofzo? Op de iPhone draait ie echt prima als een zonnetje.
Op iPhone werkt ie prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.
Inderdaad. Geen gemekker na updates, niets. En lukt het niet om te verbinden, geeft hij dat ook netjes aan in de app.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.
PM je nummer maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb het! Maar niemand die het verder gebruikt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |