Dat is al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
Oke, concurrentie, nu is er ook PingChat
Okay, dan laat ik dat nog ff liggen. Vreemde hier was dat het op de Legend goed werkte, maar op de Spica niet. De ervaring kan dus per gebruiker wisselen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
De server ligt er wel eens uit, maar als ie draait werkt WhatsApp ook perfect.quote:Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Dit enquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
In mijn opinie gebruiken veel meer mensen whatsapp, dus dan zie ik sowieso geen reden om pingchat te gebruiken.
En dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit en
[..]
En dit.
Al vind ik het wel zwaar waardeloos de 'updates' die WhatsApp steeds heeft.
Weet ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hmm okee, dat is wel kut.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.
De verbinding met de server lukt gewoon niet, heeft niets met opnieuw installeren en of verwijderen te maken. Het ligt aan de server.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Ping, met Pingquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Oke, hier is het nog dood en daar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:40 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.
yepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het met die Android-beta ook mogelijk om bij nieuwe berichten een melding te krijgen via het icoontje op de desktop, zoals bij mail en sms?
Eh gaat bij mij automatisch...quote:
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eh gaat bij mij automatisch...
Mijn fout bedoelde inderdaad de statusbar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?
Ik heb nooit problemen met de verbinding.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef TC03 het volgende:
Whatsapp werkt prima, alleen ik mis nog het volgende:
- groepsgesprekken
- een stabiele verbinding.
Vooral dat laatste is irritant, ik zou mijn bundel graag omlaag gooien maar zolang Whatsapp niet betrouwbaar genoeg is wil ik toch nog graag lekker kunnen sms'en.
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, hier is het nog dood en daar?
Zoals je had kunnen lezen deed hij het vanmorgen al weer bij mij nadat ik een andere versie van de site had gehaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Androidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zitten jullie nog allemaal met een Beta van Whatsapp te kutten ofzo? Op de iPhone draait ie echt prima als een zonnetje.
Op iPhone werkt ie prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.
Inderdaad. Geen gemekker na updates, niets. En lukt het niet om te verbinden, geeft hij dat ook netjes aan in de app.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.
PM je nummer maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb het! Maar niemand die het verder gebruikt dus
Even opnieuw downloaden op de site en hij werkt weer als het goed is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik had vanochtend een update (SGS) en nu werkt hij niet meer
Nee man, nooit opgeslagen.quote:
Mijn liefde voor jou is oneindig, dat weet je. Maar --> PM, SC enzo.quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is oneindig, dat weet je. Maar --> PM, SC enzo.
Dat vraag ik me ook wel eens af ja, hoe dat kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef seetjai het volgende:
Ik hoor steeds van anderen dat m'n status altijd op online staat, maar kan het zelf nergens veranderen.
Want zelf zie ik bij sommigen: last seen ...
Na het whatsappen ga ik gewoon naar 'home' en dan dacht ik altijd dat ik dan weg ben van het programma.
quote:Hier ook! Had het eerder moeten vragenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik op dit moment ook niet, storinkje denk ik dus
- edit -
Ow spontaan doet hij het hier weer!
Is idd nieuw.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
Heeeee... sinds vandaag issie op Android ineens in het Nederlands? Of was dat al zo en valt me dat nu pas op?
Niet helemaal, hij loopt wel eens vast op mijn iPhone 4 als er langere chatsessies worden gehouden en een paar foto's worden verstuurdquote:
Hopen dat de servers het aan kunnen, anders heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Man man dat ding wil elke dag wel update.
Gelukkig ook elke dag meer en meer mensen die hhet gaan gebruiken.
Ik heb daar echt geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
Veel te vaak crashes, veel te vaak geen verbinding, kut app
Bij mij, Android, zie je één v'tje en dan is het bericht bij mij weg & twee v'tjes en dan is het bij de ander aangekomen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt zien of de andere persoon je bericht heeft gezien en hoe het kan dat sommige mensen altijd online zijn ( mezelf incluis misschien wel )
Je kan je status wel wijzigen maar je kan niet offline (tenzij je je internet uitzet)quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Sethje het volgende:
Oke, ja ik heb ook android. Die zijn dus altijd online begrijp ik haha.
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef seetjai het volgende:
Komt het weleens voor dat jullie veel later pas je berichten krijg als je 'offline' bent en dat wanneer je online bent, het gelijk ontvangt ?
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebt
Dat betekent niet dat ze offline zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef seetjai het volgende:
[..]
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)
Nee hoor, dat betekent dat men toen voor het laatst actief was. Heeft niets met offline te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dat betekent dat whatsapp uit staat
Jij had het over laatst gezienquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als whatsapp aan staat: Online
Als whatsapp afgesloten is: Offline sinds xx/xx/xx
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:53 schreef automatic_ het volgende:
Een vriend van mij heeft het eraf gehaald en zelfs daar staat laatst gezien 18/09/2010 en staat niet dat hij offline is
Jij snapt dus duidelijk niet hoe push werktquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |