Dat is al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
Oke, concurrentie, nu is er ook PingChat
Okay, dan laat ik dat nog ff liggen. Vreemde hier was dat het op de Legend goed werkte, maar op de Spica niet. De ervaring kan dus per gebruiker wisselen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
De server ligt er wel eens uit, maar als ie draait werkt WhatsApp ook perfect.quote:Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Dit enquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
In mijn opinie gebruiken veel meer mensen whatsapp, dus dan zie ik sowieso geen reden om pingchat te gebruiken.
En dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit en
[..]
En dit.
Al vind ik het wel zwaar waardeloos de 'updates' die WhatsApp steeds heeft.
Weet ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hmm okee, dat is wel kut.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.
De verbinding met de server lukt gewoon niet, heeft niets met opnieuw installeren en of verwijderen te maken. Het ligt aan de server.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Ping, met Pingquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Oke, hier is het nog dood en daar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:40 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |