Ja, bij netwerk informatiequote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef seetjai het volgende:
1219 berichten ?
Kan je dat ergens terugkijken hoeveel je d'r hebt verstuurd ?
Instellingen -> Netwerkinformatie -> Netwerkgebruik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef seetjai het volgende:
1219 berichten ?
Kan je dat ergens terugkijken hoeveel je d'r hebt verstuurd ?
Het lijkt net alsof Android-gebruikers een stuk meer connectie-issues hebben dan iPhone-gebruikers. Ik heb het zowat een half uur gebruikt vanaf 22:00 ging allemaal prima.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?
Hier Android draaien en totaal nooit problemen, terwijl ik juist weer veel problemen hoor bij de iPhone gebruikers om me heen. Zal niet zo veel met het OS te maken hebben gok ik...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof Android-gebruikers een stuk meer connectie-issues hebben dan iPhone-gebruikers. Ik heb het zowat een half uur gebruikt vanaf 22:00 ging allemaal prima.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Sommige mensen hebben wel al die update voor Android, anderen niet.
Ikzelf ook nog niet maar mijn broer heeft hem welTerwijl als ik 20 keer ''Bijwerken'' doe hij blijft zeggen dat er nog geen nieuwe is.
Websitequote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef Justinn het volgende:
[..]
Via de Android Market of de website?
Ja nu heb ik hem wel. Ziet er iPhone achtig uit. Overigens lees ik dat dit beta is. Daar heeft niemand wat over gezegd en dat verklaart het ook dat de meesten van ons het niet via update binnenkrijgen...?quote:
Android is eigenlijk niet gratis, je betaalt $1.99 per jaar, maar het eerste jaar is gratis. Bovendien heb ik een extra gratis jaar gekregen omdat ik het al sinds de beta gebruik. iPhone is eenmalig 79 cent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer mogen de iPhone gebruikers met smilies spelen dan? Wij betalen er 79 cent voor en Android-gebruikers niks, waarom krijgen hun zij dan privileges?
Oh dat is apart... Als iemand met een BlackBerry mij smilies stuurt kan ik ze wel zien, en ook kopiëren en plakken. Heb zelf geen mogelijkheid om smilies toe te voegen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Android is eigenlijk niet gratis, je betaalt $1.99 per jaar, maar het eerste jaar is gratis. Bovendien heb ik een extra gratis jaar gekregen omdat ik het al sinds de beta gebruik. iPhone is eenmalig 79 cent.
Overigens, gisteren chatte ik nog met een iPhone gebruiker en die gebruikte gewoon smileys? Zelfs smilies die niet voor Android beschikbaar zijn.
Ding is nog niet uit de beta geweest hoor. Heel whatsapp voor android zit nog in de beta.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja nu heb ik hem wel. Ziet er iPhone achtig uit. Overigens lees ik dat dit beta is. Daar heeft niemand wat over gezegd en dat verklaart het ook dat de meesten van ons het niet via update binnenkrijgen...?
Ah, daar stond ik niet bij stil.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ding is nog niet uit de beta geweest hoor. Heel whatsapp voor android zit nog in de beta.
Ik kreeg gister een rits berichten binnen die van het weekend verstuurd waren.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben ik de enige bij wie de synchronisatie niet goed werkt? Soms krijg ik een bericht binnen wat een uur eerder verstuurd is....
whatsapp.com/Downloadquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:32 schreef Fortitudo het volgende:
Hoe krijg je dit programma op je Blackberry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |