Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus het 'uiterlijk' HTC Sense is anders... Hmm een neef van mij heeft het ook op z'n nieuwe HTC Legend.
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletjequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ooh dus dat maakt voor mij niet zo heel veel uit.
Ik twijfel nog maar ik neig steeds meer naar de 'gewone' Desire
Ja ik ken een paar mensen met de Desire en ik heb nog nooit iemand horen zeiken over het toestel. Heb nu een Nokia en ik ben Symbian meer dan zat, zeker als je ziet wat Android allemaal biedt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletje
Ligt eraan wat je er mee doet, ik gebruik hem extreem veel. Daarom moet ik hem vaak twee keer per dag aan de oplader leggen. Maar dat heb je altijd met smartphones.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Nee, de Sense (skin) is vernieuwdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Remzz het volgende:
Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.
Ik heb 'm bij m'n eerste oplading 1 hele dag intensief kunnen gebruiken. Nu, 3e oplading, ging 'ie bijna 36 uur (minder intensief gebruik).quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwequote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog even een vraag: als ik het goed begrijp is er dus een keer een update van de HTC Desire geweest (nieuwe versie?). Ik kan er nu een kopen van 06-2010 met Android 2.1 (standaard, nu 2.2). Is al zo'n nieuwe? Ik wil namelijk wel een hele jonge kopen.
Ja ik snap dat de vraag heel vaag is maar ik dacht gelezen te hebben dat er twee versies waren. Kan natuurlijk ook zijn dat ik poep praat.quote:Op zondag 14 november 2010 11:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwe? Android 2.2 is gewoon een update die voor elke HTC Desire beschikbaar is, de mijne uit april heeft 'm ook.
Ah ok bedankt. En dat is sinds? (ongeveer)quote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Ireyon het volgende:
Qua hardware is er inderdaad een verschil dat nieuwere toestellen SLCD schermen hebben in plaats van AMOLED. Dat heeft verder niks met Android zelf te maken.
Ja dat had ik gelezen ja, over dat die AMOLED schermen op waren. Maar waar het mij omgaat, is dat het naar mijn mening niet 'slechter' is, oftewel dat ik de AMOLEDs niet hoef te mijden.quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef Ireyon het volgende:
SLCD is juist niet beter dan AMOLED, die overstap werd gemaakt omdat de AMOLED schermen op waren. Als 't toestel een AMOLED scherm heeft, staat dat in ieder geval op de doos aangegeven.
Dropbox?quote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Weet er iemand een makkelijke manier om via wifi bestanden te kunnen delen met m'n macbook? Dus heen en weer, hoeft in principe niet password protected etc te zijn. Als het maar binnen enkele klikken en gesleep gedeeld kan worden.
Heb het even bekeken maar dan upload die dus bestanden online in plaats van direct tussen de mac/desire. Ik zoek eigenlijk dus meer dezelfde methode als via een usb kabel maar dan binnen hetzelfde wifi netwerk! Zoiets had ik met m'n oude Windows laptop voor elkaar gekregen via ASTRO maar ik krijg het maar niet werkend op m'n Mac.quote:
Geen enkel probleem hier...quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Heb toch altijd het idee dat C2DM veel beter werkt met gewoon internet, op Wi-Fi werkt het maar matig.
Zet je je Wi-Fi uit, krijg je ineens 5 WhatsApp berichten en dingen van Chrome to Phone etc.
Bij mij ging de batterij eerst heel snel leeg, terwijl ik gewoon alleen wat had zitten smsen. En nu ik aan het internetten ben geslagen gaat het ineens langzaam.. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Janetje het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van de accutijd
4e oplading: bijna 47 uur geleden opgeladen; paar smsjes verstuurd, uurtje internet, uurtje spelletjes gedaan, 1 telefoontje gepleegd, af en toe e-mail/friendstream updaten. 70% batterij nog. Wel in tussentijd mobile network uit.
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zettenquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Janetje het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van de accutijd*afklopt*
4e oplading: bijna 47 uur geleden opgeladen; paar smsjes verstuurd, uurtje internet, uurtje spelletjes gedaan, 1 telefoontje gepleegd, af en toe e-mail/friendstream updaten. 70% batterij nog. Wel in tussentijd mobile network uit.
Neuh, maar dan nog had ik eerlijk gezegd niet verwacht makkelijk de 48 uur te bereikenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zetten
Even een filemanager uit de market halen, bijvoorbeeld astroquote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Oke, stomme vraagIk heb net via het usb kabeltje een muziekbestand op m'n telefoon gezet (gewoon op de removable disk geplaatst dus), maar waar kan ik dit nu terugvinden?
Ah okequote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Even een filemanager uit de market halen, bijvoorbeeld astro
Ook lastig internetten enzo zonder mobile networkquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zetten
wifiquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ook lastig internetten enzo zonder mobile network
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzettenquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet doenquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzetten
Ja... ik wil te alle tijde wel mijn mailtjes en zo ontvangenquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzetten
Ik noem mijn lijstje wel ff:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg deze week m'n Desire binnen, maar wat is een mooi lijstje met algemeen nuttige apps om mee te beginnen?
Probeer het eens op je interne geheugen te zetten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg het maar niet voor mekaar, ik probeer al een week me beltoon van me sms te veranderen.
ik heb het geprobeerd via de instellen van de berichten, maar geen succes ik heb een mp3'tje er op gezet, maar als ik me "meldingsgeluid" wil veranderen, ik ik click erop dan gaat ie het standaard beltoontje afspelen, en niet het mp3'tje wat op me telefoon staat.
ik heb het ook al geprobeert via Rings Extended of Ringdroid maar geen succes, hij blijft het standaard deuntje afspelen.
de ringtones staan onder de map:
/sdcard/media/audio/notifications.
dan ziet ie ze wel maar hij draait het standaard deuntje af, terwijl ik wel op het bestandje druk dat ik op me sdkaartje heb gezet.
iemand ideeën ?
en hoe krijg ik dat voormekaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Probeer het eens op je interne geheugen te zetten?
Weet niet zeker of het kan hoor, maar probeer het eens met Astro File managerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en hoe krijg ik dat voormekaar?
heb jij het al geprobeerd om je sms toon te veranderen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het kan hoor, maar probeer het eens met Astro File manager
OF het is onmogelijk om losse bestanden naar je telefoon te kopieren? Weet iemand dit? Of heb je daar nou juist root voor nodig? Want daar heb ik me nooit in verdiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |