Werkt goed, maar zwaar en groepsgesprekken zijn lastig.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
werkt skype trouwens een beetje goed op de desire?
Ik las inderdaad al ergens dat het erg groot is, maar dat neem ik maar even voor lief dan als het goed werktquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werkt goed, maar zwaar en groepsgesprekken zijn lastig.
Jammer dat het zo groot is
Ja dat weet ik. Ik bedoelde meer dat ik dacht dat je het normale woordenboek niet aan kan passen zolang Swype actief is; maar dit is dus niet het geval.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef resque het volgende:
[..]
swype gebruikt sowieso een ander woordenboek natuurlijk
Ja, maar het vréét energie.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
werkt skype trouwens een beetje goed op de desire?
Je moet niet de nieuwe versie installeren. 1.6 is de beste, alle versies daarna zijn kut en veel te schokkerig.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werkt goed, maar zwaar en groepsgesprekken zijn lastig.
Jammer dat het zo groot is
Een echte X-File.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef DanaScully het volgende:
Heel even een vraagje tussendoor, ik heb al in de vorige posts gekeken maar kan m'n antwoord niet zo snel vinden. Dus alvast sorry voor m'n vraag![]()
Ik probeer dus m'n gmail account te activeren op mn Desire maar ik blijf de ene na de andere beveiligingswoord tegenkomen....ik typ het netjes foutloos over maar ik krijg daarna weer zo'n stom overtik woord. Hoe kan dit opgelost worden??
lijkt me dat je het woordje wel goed overtikt maar de wachtwoord niet 2 keer correct heb ingevoerd? In dat geval komt de beveiligingsvraag nog een keer terug (plus het 2 maal wachtwoord overnieuw invoeren)quote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef DanaScully het volgende:
not so funny x-file....niemand een oplossing of hetzelfde struikelblok??
De camera werkte toch nog niet? of ondertussen ook al weer gehacked?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef _Flea_ het volgende:
Heb nu een HD rom draaien op m'n Desire. Ziet er goed uit en loopt als een trein
Werkt nog niet, maar dat maakt me (nog) niet zoveel uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef resque het volgende:
[..]
De camera werkte toch nog niet? of ondertussen ook al weer gehacked?
De meeste niet. Helaasquote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef kwiwi het volgende:
Kun je de apps die standaard al in de telefoon stonden ook verwijderen? Zit een heel aantal tussen die ik toch niet gebruik en ze maken m'n menu zo onnodig onoverzichtelijk..
De wizard die je krijgt bij de 1e keer aanzetten kan je nog een keer doorlopen. Ik weet alleen niet of dat ook het overal gelijk wijzigt.squote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En m'n gmail account veranderen in een andere gmail account kan zeker ook niet?
Heb al een hard reset gedaan, stond toch nog niet veel opquote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De wizard die je krijgt bij de 1e keer aanzetten kan je nog een keer doorlopen. Ik weet alleen niet of dat ook het overal gelijk wijzigt.s
dan wacht ik nog evenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Werkt nog niet, maar dat maakt me (nog) niet zoveel uit.
Je kan toch gewoon een nieuw account toevoegen en daar de contacten/mail/agenda van syncen?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En m'n gmail account veranderen in een andere gmail account kan zeker ook niet?
Het probleem was dat ik m'n oude gmail account in eerste instantie had gebruikt en gesynct, zonder dat ik wist dat ie dan ook al je gmail contacten tussen de andere contacten laat zien bij bijv. het sturen van een smsje.. Daar had ik geen zin inquote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een nieuw account toevoegen en daar de contacten/mail/agenda van syncen?
Ook alles op 3 sterren?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef sk888er het volgende:
Die mega update van angry birds komt als geroepenhad alle levels net uitgespeeld.
Dat g-mailcontacten weergeven kun je gemakkelijk uitzetten..quote:Op donderdag 11 november 2010 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het probleem was dat ik m'n oude gmail account in eerste instantie had gebruikt en gesynct, zonder dat ik wist dat ie dan ook al je gmail contacten tussen de andere contacten laat zien bij bijv. het sturen van een smsje.. Daar had ik geen zin inDus ik had een nieuwe gmail (en daarmee lege) account gemaakt en wilde die in plaats van de oude gaan gebruiken, maar toen was het al te laat natuurlijk want je kon ze niet omwisselen.
Heb 'm er weer af gegooid. Had gisteren 2 vastlopers.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:51 schreef resque het volgende:
[..]
dan wacht ik nog evenvind het toch wel handig als de camera het doet!
ah, nog niet gezienquote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef sk888er het volgende:
Die mega update van angry birds komt als geroepenhad alle levels net uitgespeeld.
Ik kan hem niet downloaden, te weinig vrije ruimtequote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef sk888er het volgende:
in de zin van?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
DoodleJump heeft trouwens ook een flinke update gekregen
Sorry, maar oranje layout? Kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef APK het volgende:
Ik gebruik die simpele oranje layout, is dat niet een optie of vind je die te lelijk?
De standaard layout voor mobile devices. Als je bij opties bij New Decade "Gebruik ook op mobiel" hebt uitgevinkt, zul je die te zien krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sorry, maar oranje layout? Kan ik niet vinden.
Bij de instellingen van dit forumquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
Sorry, maar oranje layout? Kan ik niet vinden.
Ga ik even kijken hoe deze layout er op de mobiel uitzietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef Iemand91 het volgende:
ah thanks. Maar ik heb er ook wat op gevonden: zoom uit en dan kun je 'invoeren' bijv. wel aanklikken.
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef lekzzz het volgende:
plusje (rechts onderin scherm)> Widget> Klok htc> naar rechts scrollen en daar zie je hem
De Wildfire is eigenlijk een budgetversie. Hij is later uitgekomen dan de Desire, dus echt een voorloper is het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
De Wildfire is een voorloper hier van nietwaar? Beetje verkeerde topic dan, maar kun je op die mobiel swype installeren? Of is het zo: die mobiel heeft het wel en die mobiel heeft het niet?
Antivirus? Op een telefoon? Is dat ook al nodig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef DanaScully het volgende:
Welk (gratis) antivirus programma kan ik 't beste gebruiken?
ehm ja. Dat heeft ie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hallo
Ik zit te twijfelen tussen de 'gewone' Desire en de Desire HD. Wat adviseren jullie? De HD is mooi maar wel een stuk duurder. Heeft de gewone Desire HTC Sense?
Maar dat is toch het hele principe?quote:
Nou je hebt sense de skin, dat is zegmaar het uiterlijk van de software die HTC er over heen gooit(de Samsung Galaxy heeft ook android maar dat ziet er heel anders uit). En je hebt htcsense.com dat is alleen op de Desire HD en de Desire Z en daar kun je online al je contacten bijhouden en bijvoorbeeld je telefoon van afstand bellen of blokkeren. Dat heeft de gewone Desire niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele principe?
Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus het 'uiterlijk' HTC Sense is anders... Hmm een neef van mij heeft het ook op z'n nieuwe HTC Legend.
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletjequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ooh dus dat maakt voor mij niet zo heel veel uit.
Ik twijfel nog maar ik neig steeds meer naar de 'gewone' Desire
Ja ik ken een paar mensen met de Desire en ik heb nog nooit iemand horen zeiken over het toestel. Heb nu een Nokia en ik ben Symbian meer dan zat, zeker als je ziet wat Android allemaal biedt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletje
Ligt eraan wat je er mee doet, ik gebruik hem extreem veel. Daarom moet ik hem vaak twee keer per dag aan de oplader leggen. Maar dat heb je altijd met smartphones.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Nee, de Sense (skin) is vernieuwdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Remzz het volgende:
Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.
Ik heb 'm bij m'n eerste oplading 1 hele dag intensief kunnen gebruiken. Nu, 3e oplading, ging 'ie bijna 36 uur (minder intensief gebruik).quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwequote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog even een vraag: als ik het goed begrijp is er dus een keer een update van de HTC Desire geweest (nieuwe versie?). Ik kan er nu een kopen van 06-2010 met Android 2.1 (standaard, nu 2.2). Is al zo'n nieuwe? Ik wil namelijk wel een hele jonge kopen.
Ja ik snap dat de vraag heel vaag is maar ik dacht gelezen te hebben dat er twee versies waren. Kan natuurlijk ook zijn dat ik poep praat.quote:Op zondag 14 november 2010 11:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwe? Android 2.2 is gewoon een update die voor elke HTC Desire beschikbaar is, de mijne uit april heeft 'm ook.
Ah ok bedankt. En dat is sinds? (ongeveer)quote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Ireyon het volgende:
Qua hardware is er inderdaad een verschil dat nieuwere toestellen SLCD schermen hebben in plaats van AMOLED. Dat heeft verder niks met Android zelf te maken.
Ja dat had ik gelezen ja, over dat die AMOLED schermen op waren. Maar waar het mij omgaat, is dat het naar mijn mening niet 'slechter' is, oftewel dat ik de AMOLEDs niet hoef te mijden.quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef Ireyon het volgende:
SLCD is juist niet beter dan AMOLED, die overstap werd gemaakt omdat de AMOLED schermen op waren. Als 't toestel een AMOLED scherm heeft, staat dat in ieder geval op de doos aangegeven.
Dropbox?quote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Weet er iemand een makkelijke manier om via wifi bestanden te kunnen delen met m'n macbook? Dus heen en weer, hoeft in principe niet password protected etc te zijn. Als het maar binnen enkele klikken en gesleep gedeeld kan worden.
Heb het even bekeken maar dan upload die dus bestanden online in plaats van direct tussen de mac/desire. Ik zoek eigenlijk dus meer dezelfde methode als via een usb kabel maar dan binnen hetzelfde wifi netwerk! Zoiets had ik met m'n oude Windows laptop voor elkaar gekregen via ASTRO maar ik krijg het maar niet werkend op m'n Mac.quote:
Geen enkel probleem hier...quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Heb toch altijd het idee dat C2DM veel beter werkt met gewoon internet, op Wi-Fi werkt het maar matig.
Zet je je Wi-Fi uit, krijg je ineens 5 WhatsApp berichten en dingen van Chrome to Phone etc.
Bij mij ging de batterij eerst heel snel leeg, terwijl ik gewoon alleen wat had zitten smsen. En nu ik aan het internetten ben geslagen gaat het ineens langzaam.. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Janetje het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van de accutijd
4e oplading: bijna 47 uur geleden opgeladen; paar smsjes verstuurd, uurtje internet, uurtje spelletjes gedaan, 1 telefoontje gepleegd, af en toe e-mail/friendstream updaten. 70% batterij nog. Wel in tussentijd mobile network uit.
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zettenquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Janetje het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van de accutijd*afklopt*
4e oplading: bijna 47 uur geleden opgeladen; paar smsjes verstuurd, uurtje internet, uurtje spelletjes gedaan, 1 telefoontje gepleegd, af en toe e-mail/friendstream updaten. 70% batterij nog. Wel in tussentijd mobile network uit.
Neuh, maar dan nog had ik eerlijk gezegd niet verwacht makkelijk de 48 uur te bereikenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zetten
Even een filemanager uit de market halen, bijvoorbeeld astroquote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Oke, stomme vraagIk heb net via het usb kabeltje een muziekbestand op m'n telefoon gezet (gewoon op de removable disk geplaatst dus), maar waar kan ik dit nu terugvinden?
Ah okequote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Even een filemanager uit de market halen, bijvoorbeeld astro
Ook lastig internetten enzo zonder mobile networkquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Netjes, maar heel gek is het niet als je dingen uit gaat zetten
wifiquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ook lastig internetten enzo zonder mobile network
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzettenquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet doenquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzetten
Ja... ik wil te alle tijde wel mijn mailtjes en zo ontvangenquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan internet aanzetten als je het even wil gebruiken en daarna weer uitzetten
Ik noem mijn lijstje wel ff:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg deze week m'n Desire binnen, maar wat is een mooi lijstje met algemeen nuttige apps om mee te beginnen?
Probeer het eens op je interne geheugen te zetten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg het maar niet voor mekaar, ik probeer al een week me beltoon van me sms te veranderen.
ik heb het geprobeerd via de instellen van de berichten, maar geen succes ik heb een mp3'tje er op gezet, maar als ik me "meldingsgeluid" wil veranderen, ik ik click erop dan gaat ie het standaard beltoontje afspelen, en niet het mp3'tje wat op me telefoon staat.
ik heb het ook al geprobeert via Rings Extended of Ringdroid maar geen succes, hij blijft het standaard deuntje afspelen.
de ringtones staan onder de map:
/sdcard/media/audio/notifications.
dan ziet ie ze wel maar hij draait het standaard deuntje af, terwijl ik wel op het bestandje druk dat ik op me sdkaartje heb gezet.
iemand ideeën ?
en hoe krijg ik dat voormekaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Probeer het eens op je interne geheugen te zetten?
Weet niet zeker of het kan hoor, maar probeer het eens met Astro File managerquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en hoe krijg ik dat voormekaar?
heb jij het al geprobeerd om je sms toon te veranderen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het kan hoor, maar probeer het eens met Astro File manager
OF het is onmogelijk om losse bestanden naar je telefoon te kopieren? Weet iemand dit? Of heb je daar nou juist root voor nodig? Want daar heb ik me nooit in verdiept.
Dat klinkt als een goede starterskit, dankjewelquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik noem mijn lijstje wel ff:
Angry Birds
Applanet (alternatieve market)
Astro Filemanager
Barcode Scanner
Camera 360 (voor leuke foto-effecten)
Dropbox (je maakt een dropbox account op je pc, zet bestanden in je 'dropbox' en je benaderd ze via je telefoon, ideaal, je hoeft nooit meer je telefoon met een kabeltje aan je pc te hangen)
Eredivisie info
Sociable (Alternatieve facebook-client die wel werkt)
Flitsnav (geeft de flitsers van Flitsservice door en geeft een alarm als je in de buurt bent)
Layar (soms leuk om mee te pielen)
Remote Desktop (zo kan ik vanaf mijn telefoon gewoon op de server van het werk, ideaal)
Shazam (Laat shazam luisteren naar muziek en hij vertelt je welk nummer het is)
Soundhound (zie shazam)
Twidroid Pro (twitter client)
Whatsapp (gratis 'sms' met iedereen die ook Whatsapp heeft, hij scant automatisch je telefoonboek voor mensen die ook whatsapp hebben, zie ook Whatsapp Wat is het en hoe werkt het..! )
Where's my droid (stuur een sms met een andere telefoon, met een bepaalde tekst, naar je eigen telefoon en hij gaat keihard rinkelen, zodat je hem kan vinden. Ook mogelijk om 'gps my droid' te smsen, dan stuurt jouw desire de GPS coordinaten van waar hij nu is naar de telefoon van waar je smste)
Dit zijn mijn apps. Verder heb ik nog wat widgets.
gewerkt dankjequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Devolution het volgende:
mp3 instellen als sms ringtone heb ik zo gedaan:
1) Installeer Tone Picker
2) Start Tone Picker
3) Klik rechtersonderin op de knop "Default notification"
4) Als hij vraagt om "complete action using" kies je Tone Picker
5) Select music track
6) Kies je mp3
7) Done!
AppPlanet heb je in ieder geval niet nodig tenzij je een gierige pauper bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede starterskit, dankjewel
Dat maakte ik al op uit de vorige pagina's van dit topic ja. Ik zal eens kijken of ik een gierige pauper ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
AppPlanet heb je in ieder geval niet nodig tenzij je een gierige pauper bent.
Tof, daar moet ik wel even mee vooruit kunnen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Ireyon het volgende:
Kijk verder trouwens eens op Appbrain rond wat zoal de meest gebruikte apps zijn. Je kan er sorteren op bijv. land, populariteit, leeftijd, etc.
Apps die ik heb geïnstalleerd vind je hier. 't Zijn er een hoop maar ik 'k zou zo gauw niet weten waar ik nog zonder kan.
Moet je echt overal waar melding gemaakt wordt van "gratis" varianten van de apps uit de Market gaan verkondigen wat jouw mening daarover is? Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat jij tegen het niet betalen voor betaalde apps bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daarbij komt dat het niets eens werkt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan maar een gierige pauperquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:09 schreef Crank het volgende:
[..]
Daarbij komt dat het niets eens werkt!
Ach, je hebt altijd mensen die bluffen roomser dan de paus te zijn, maar waarvan je gewoon weet dat ze genoeg illegale meuk op hun pc hebben staan. Zoals iedereen op internet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Moet je echt overal waar melding gemaakt wordt van "gratis" varianten van de apps uit de Market gaan verkondigen wat jouw mening daarover is? Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat jij tegen het niet betalen voor betaalde apps bent
Hypocriet dus. En nu shht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Download season 2,3 en 4 nou ook maar meteen, Dexter is een bazenserie.
Laatst ja. Het is een app die pas net bestaat en gigantisch veel serverproblemen heeft. Ze zitten nu bijvoorbeeld ook weer over hun datalimiet heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Crank het volgende:
[..]
Wou je zeggen van wel, zo traag als de nete, downloaden duurde laatst 2 uur
Zelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Toch een vraagje (misschien moet ik deze wel in het Android-topic vermelden trouwens);
Ik werk met Google Calendar Sync voor het syncen van mijn google-calender naar Outlook en vise-versa. Gaat helemaal prima.
Enige nadeel; Outlook (2007) ziet elk aangemaakte calenderitem op mijn desire/in google-calendar als 'meeting' ipv. appointment. Erg irritant![]()
Is dit ergens te wijzigen?
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef kikoooooo het volgende:
edit:
[..]
Hypocriet dus. En nu shht.
1 seconde zoeken op google en het blijkt dat je hypocriet bent. Daaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspitten? Hoe dan ook zit er natuurlijk een groot verschil tussen het downloaden van iets wat op geen andere manier te verkrijgen is, en het stelen van apps van een eurocent of 80
. Zolang jullie de behoefte hebben om die paupermarket hier te adverteren, heb ik de behoefte om er m'n irritaties over te uiten. Deal with it.
Euh, hoi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd mensen die bluffen roomser dan de paus te zijn, maar waarvan je gewoon weet dat ze genoeg illegale meuk op hun pc hebben staan. Zoals iedereen op internet.
En of er een verschil zit in die 2 dingen, jij steelt iets dat normaal tientallen euro's per stuk kost en anderen iets van 80 cent per stukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspitten? Hoe dan ook zit er natuurlijk een groot verschil tussen het downloaden van iets wat op geen andere manier te verkrijgen is, en het stelen van apps van een eurocent of 80
. Zolang jullie de behoefte hebben om die paupermarket hier te adverteren, heb ik de behoefte om er m'n irritaties over te uiten. Deal with it.
Ik rename die dingen naar mp4 en gooi het in iMovie, wat het dan wel eet, maar of dat helpt bij jouw software weet ik niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Salatrel het volgende:
iemand ervaring met de videobestanden die de desire schiet?
ze worden opgeslagen als .3gp wat een quicktime formaat is en niet ondersteund word door oa sony vegas 9.... heb al een converter geprobeerd om het bestand te converteren maar dan krijg ik artifacts
andere codec instellen op de desire zelf was geen oplossing want de container blift .3gp
Ik heb de DVD-sets van Dexter hier ook gewoon liggen hoor. Maar die van 't laatste seizoen zijn, gek genoeg, nog niet beschikbaar. Tevens, als een serie niet bevalt dan kun je niet je DVD's terugbrengen en geld terugvragen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En of er een verschil zit in die 2 dingen, jij steelt iets dat normaal tientallen euro's per stuk kost en anderen iets van 80 cent per stuk
Maar goed, laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft.
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb de DVD-sets van Dexter hier ook gewoon liggen hoor. Maar die van 't laatste seizoen zijn, gek genoeg, nog niet beschikbaar. Tevens, als een serie niet bevalt dan kun je niet je DVD's terugbrengen en geld terugvragen.
En om je falende vergelijking compleet te maken;
Ik 'steel' (wat je beter als een trial kunt beschouwen) iets waar een tiental mensen sowieso al flink wat geld voor krijgen aangezien het hun werk is om te maken en waar ik hooguit een minuut of 50 van heb kunnen genieten. Een app is iets waar één persoon in z'n vrije tijd vele uren aan heeft besteed zodat jij er weken, maanden al dan niet jaren plezier aan beleeft. En zo iemand gun je z'n 80 cent dan niet. Paupers.
Bij een app kun je binnen 24 uur gewoon verwijderen en dan krijg je je geld terug. Dus je hebt wel degelijk een trial.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.
Daarbij zie ik het gebruiken van apps ook als 'trial', ik wil namelijk niet eerst betalen om er daarna achter te komen dat het een waardeloze app is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.
Daarbij zie ik het gebruiken van apps ook als 'trial', ik wil namelijk niet eerst betalen om er daarna achter te komen dat het een waardeloze app is.
Neem eens een pdf viewer ipv een pfd viewer.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Even wat anders.. Ik wilde een pdfje openen (klikte op de link op een website) maar dat werkte niet, terwijl ik wel pfd viewer op de telefoon heb staan. Moet dit op een hele andere manier ofzo?
Goeie tipquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neem eens een pdf viewer ipv een pfd viewer.
Nee grapje, heb geen idee hoe dit kan.
Ach, het blijft stelen. Je kunt het proberen recht te lullen, of het nu een app van tachtig cent of een dvd van een serie is. Daar maakt iedereen zich wel schuldig aan, me dunkt. Het goedpraten is dan ook zo'n onzinquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Je spreekt jezelf wel tegen kwiwi, tenminste, ik ga ervan uit dat je eerste alinea sarcastisch is bedoeld. Want daarmee keur je diefstal af, maar vervolgens zeg je dat het helemaal niet erg is als mensen apps stelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.
En verder, ik gebruik de telefoon niet veel dus na 24u weet ik nog niet of een app (naar mijn mening) fatsoenlijk genoeg is om voor te betalen. Kwam er net ook pas na 3 dagen achter dat m'n spelletje niet goed werkte.
Maar dit wordt uiteraard weer een eindeloze discussie. Betaal jij gewoon lekker voor de apps als je daar zin in hebt, en laat anderen ze gratis gebruiken als ze daar zin in hebben (en de mogelijkheid er toe is). Iedereen blij
Ach de pest in, ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat je er na drie dagen achterkomt dat een app het niet goed doet is wel balen ja! Kan me voorstellen dat je dan de pest in hebt. Heb je je geld nog wel terug kunnen krijgen? Of was het een gratis app?
Da's natuurlijk ook wel weer zo!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach de pest in, ik slaap er niet minder om1x bellen en ik ben net zoveel kwijt.
Ja ik wil niet meer zonder, ideaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier meer mensen die de site http://www.appbrain.com gebruiken om apps te zoeken en beheren? Sinds vandaag daar eens geregistreerd, en ik moet zeggen dat ik het toch erg handig vind om alles te kunnen beheren via het web.
Tweetdeck.quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef lekzzz het volgende:
Is er ook een app zoals facebook die vaker update dan één keer in het half uur?
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providersquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Revenge2005 het volgende:
Sinds vandaag ook een HTC Desire
met mobiel internet ..
Weet iemand trouwens waarom het roaming icoon blijft staan ook al zet je dat uit
He voor het internet Roaming uitgezet . maar lijkt wel alsof hij op telefoon modus ook roamt . waarschijnlijk vanwege mijn Telfort abbo . omdat deze het kpn netwerk gebruikt.. kan dit?
En welke ROM gebruik jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Ireyon het volgende:
Die melding blijft gewoon staan zolang je niet minstens 15mb aan intern geheugen over hebt. Je zou deze methode kunnen gebruiken om net nog wat meer apps naar je SD kaart te verplaatsen (die het standaard nog niet toestaan, of programma's met widgets die je nooit gebruikt). Als je een widget naar je SD-kaart verplaatst, zul je hem niet meer kunnen gebruiken dus daar moet je wel even op letten.
Voor mij was 't toch wel de belangrijkste reden om een custom Rom te gaan gebruiken.. M'n SD-kaart is nu zodanig gepartitioneerd dat een deel als 'intern' geheugen wordt gezien, heb nu toch zeker zo'n 300mb aan apps erop staan.
Mijn vriendin roamt niet met haar iphone icm telfort..quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providers
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.quote:
Hmmmm, ik heb MIUI getest maar vond het nog niet lekker werken. Misschien nog maar eens bekijken danquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.
Als je van tevoren je SD-kaart partitioneert met Rom Manager (nadat je een backup van je kaart hebt gemaakt uiteraard), houdt MIUI hier vanzelf rekening mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |