De Wildfire is eigenlijk een budgetversie. Hij is later uitgekomen dan de Desire, dus echt een voorloper is het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
De Wildfire is een voorloper hier van nietwaar? Beetje verkeerde topic dan, maar kun je op die mobiel swype installeren? Of is het zo: die mobiel heeft het wel en die mobiel heeft het niet?
Antivirus? Op een telefoon? Is dat ook al nodig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef DanaScully het volgende:
Welk (gratis) antivirus programma kan ik 't beste gebruiken?
ehm ja. Dat heeft ie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hallo
Ik zit te twijfelen tussen de 'gewone' Desire en de Desire HD. Wat adviseren jullie? De HD is mooi maar wel een stuk duurder. Heeft de gewone Desire HTC Sense?
Maar dat is toch het hele principe?quote:
Nou je hebt sense de skin, dat is zegmaar het uiterlijk van de software die HTC er over heen gooit(de Samsung Galaxy heeft ook android maar dat ziet er heel anders uit). En je hebt htcsense.com dat is alleen op de Desire HD en de Desire Z en daar kun je online al je contacten bijhouden en bijvoorbeeld je telefoon van afstand bellen of blokkeren. Dat heeft de gewone Desire niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele principe?
Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus het 'uiterlijk' HTC Sense is anders... Hmm een neef van mij heeft het ook op z'n nieuwe HTC Legend.
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletjequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ooh dus dat maakt voor mij niet zo heel veel uit.
Ik twijfel nog maar ik neig steeds meer naar de 'gewone' Desire
Ja ik ken een paar mensen met de Desire en ik heb nog nooit iemand horen zeiken over het toestel. Heb nu een Nokia en ik ben Symbian meer dan zat, zeker als je ziet wat Android allemaal biedt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik die gewoon nemen, heerlijk toestelletje
Ligt eraan wat je er mee doet, ik gebruik hem extreem veel. Daarom moet ik hem vaak twee keer per dag aan de oplader leggen. Maar dat heb je altijd met smartphones.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Nee, de Sense (skin) is vernieuwdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef Remzz het volgende:
Nee die is exact hetzelfde als de Desire en de Legend. Alleen kun je online niets.
Ik heb 'm bij m'n eerste oplading 1 hele dag intensief kunnen gebruiken. Nu, 3e oplading, ging 'ie bijna 36 uur (minder intensief gebruik).quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is de accuduur eigenlijk? Die van de Desire HD is enorm kort heb ik gelezen.
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwequote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog even een vraag: als ik het goed begrijp is er dus een keer een update van de HTC Desire geweest (nieuwe versie?). Ik kan er nu een kopen van 06-2010 met Android 2.1 (standaard, nu 2.2). Is al zo'n nieuwe? Ik wil namelijk wel een hele jonge kopen.
Ja ik snap dat de vraag heel vaag is maar ik dacht gelezen te hebben dat er twee versies waren. Kan natuurlijk ook zijn dat ik poep praat.quote:Op zondag 14 november 2010 11:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is al zo'n nieuwe? Wat bedoel je in hemelsnaam? Als je er één uit juni koopt, snap je toch zelf wel dat-ie ouder is dan een nieuwe? Android 2.2 is gewoon een update die voor elke HTC Desire beschikbaar is, de mijne uit april heeft 'm ook.
Ah ok bedankt. En dat is sinds? (ongeveer)quote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Ireyon het volgende:
Qua hardware is er inderdaad een verschil dat nieuwere toestellen SLCD schermen hebben in plaats van AMOLED. Dat heeft verder niks met Android zelf te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |