Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.quote:
Te laatquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.
Dit is Malta.quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verfgranaat waterbalonnen!![]()
![]()
Now you're talking!
Alleen mag dat op NL banen meestal niet..
Nou ja. Oké. BMI moet onder de 20 blijven dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
Trouwens, ik onder de 60 kilo is scary
Wat voor freaky standaarden heb jij?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja. Oké. BMI moet onder de 20 blijven dan.
Je bent goed zoals je bentquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
Vind het echt vreselijk...quote:
BMI onder de 20 is niet gezondquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Waarom ik dat zou doen? omdat ik hem graag wil zien, ik mis hem
Zeg, ik ben de paus nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan de rest vd wereld uit
WTF?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Sam-x het volgende:
Tijnbrein, zeker van dat je niet wilt trouwen? Dat zou ik juist wel willen
Onder de 20 dus ofwel,je moet tegen ondergewicht aan zitten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Wel in een hal? Of lekker buiten tussen echte gebouwen door?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta.Wij hebben nog een gezonde dosis bananenrepubliek-corruptie.
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
wtfquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.
Mij lijkt het wel fijn want dan ben je toch ''een''.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.
Makkelijker....gedoe?quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.
20-25 is okquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh? Hm. Hoe ging die bereking ookalweer?
Als het alleen aan de paus zou liggen...quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?
[..]
Zeg, ik ben de paus niet
Huh?quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?
Ben ooit in die richting geweest. Laatst foto's van mezelf toen gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?
Misschien als ik ooit de ware tegen kom dan denk ik er andes over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn want dan ben je toch ''een''.
Lekker buitenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel in een hal? Of lekker buiten tussen echte gebouwen door?
Fok staat gelukkig niet geheel voor de bevolking.quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als het alleen aan de paus zou liggen...
Als ik de reacties hier op Fok lees,worden die dingen zelden gebruikt
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit de ware tegen kom dan denk ik er andes over.![]()
Mijn BMI is 19 ofzo
Ook wel Kwekkeboomkroket-indexquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval wel onder de 20 qua koteletindex.
Omdat ik iets stoms heb gedaan, en toen is hij de deur uitgelopen en heb ik hem niet meer gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?
[..]
Ja iedereen met een mening heeft een hekel aan die dingenquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als het alleen aan de paus zou liggen...
Als ik de reacties hier op Fok lees,worden die dingen zelden gebruikt
Trouwen is goedkoper dan een samenlevingscontract. Gedoe als in feest enzo.quote:
Maar je trouwt toch niet als je niet gelukkig bentquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef ook niet per se te trouwen, vind het een stuk belangrijker dat we elkaar gelukkig maken en voor mijn gevoel voegt een huwelijk daar niets extra's aan toe. Maar dat is persoonlijk.
kotoletindexquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat is naar. Sinds wanneer?quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Omdat ik iets stoms heb gedaan, en toen is hij de deur uitgelopen en heb ik hem niet meer gezien.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Grassprietjesquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit de ware tegen kom dan denk ik er andes over.![]()
Mijn BMI is 19 ofzo
Ooh zo. Ja feest kan je zo klein houden als je wilt toch.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwen is goedkoper dan een samenlevingscontract. Gedoe als in feest enzo.
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fok staat gelukkig niet geheel voor de bevolking.
Need more info!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Omdat ik iets stoms heb gedaan, en toen is hij de deur uitgelopen en heb ik hem niet meer gezien.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat voor freaky standaarden heb jij?
Ik merk et, ouuwee.quote:
Lulquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is ook maar voetbal.. Paintball daar in tegen
Precies. Hahaquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dus minder schadeclaims te hoeven betalen... Money makes the world go round !! Behalve de wielen vd NS
Jij bent heul niet dikquote:
wat weet jij daarvanquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet lelijk.
Ik heb foto's gezien en volgens mij ben jij dunner dan ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik voel me nu echt een olifant
donderdag..quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, dat is naar. Sinds wanneer?
Het stond heel groot op een van de vorige topics. Dus dan geloof ik dat maar.quote:
Jij loopt uit principe graag ziektes op... Respectquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja iedereen met een mening heeft een hekel aan die dingen
Misschien een keer die nieuwe ultradunne van durex proberen, maar ik erger me zo dood aan die reclame dat ik ze eigenlijk uit principe niet wil kopen
quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer begin je ook alweer met schaatsen?
Ouwe?quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik merk et, ouuwee.
[..]
Lul
[..]
Precies. Haha
Zoo,,peukje roken en stralen en we zijn 2,5 pagina verder.
Altijd positief.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij loopt uit principe graag ziektes op... Respect
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee, maar vind het sowieso weinig toevoegen. Ik spaar liever dat geld van een huwelijk uit om bijv samen wat wereldsteden te zien en zo samen herinneringen aan te maken aan het zien van al die mooie dingen (maakt gelukkig als je dat ook leuk vind) en dat ook nog eens samen te doen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Maar je trouwt toch niet als je niet gelukkig bent
Nou volgens mij niet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien en volgens mij ben jij dunner dan ik
Maar ik heb wel een goddelijk lichaamquote:
Daar zat ik dus net over na te denken. Hoeveel mensen ik zou uitnodigen. En verder dan mijn ouders en broertje en zusjes kwam ik dus niet. Vrienden heb ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja feest kan je zo klein houden als je wilt toch.
...quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hou ik je aanquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht maar met die uitspraken tot de 12e
Mannen fantaseren niet vanaf hun 5e over de perffecte bruiloft met alle poeha, tierlantijntjes en sheit erom heenquote:
of hij van de week koffie wil drinken om te praten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, valt mee. Wat had je willen smsen?
Zoiets hoorde ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ultradunne van durex schijnen best te doen te zijn
En dan effe scheiden zodat je de mooiste dag van je leven meerdere malen kan doen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef vencodark het volgende:
Och, ik zou later best wel willen trouwen. Lijkt me toch wel tof, zo'n dag feest.
Dat zou ik niet smsen, maar erover bellen. ALS ik het al zou doen...quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
of hij van de week koffie wil drinken om te praten?
Kan. Ieder zijn eigen mening hequote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, maar vind het sowieso weinig toevoegen. Ik spaar liever dat geld van een huwelijk uit om bijv samen wat wereldsteden te zien en zo samen herinneringen aan te maken aan het zien van al die mooie dingen (maakt gelukkig als je dat ook leuk vind) en dat ook nog eens samen te doen.
Ik zie mezelf ook echt niet bij een altaar staan, het komt toch wat materialistisch op mij over, ik zie liever een niet te breken band met elkaar wat zich al uit in een bepaald gevoel zonder dat daar een ja-woord voor nodig is.
Ik ben zelf wel van het zwijmelen/romantische, alleen trouwen heb ik dan weer niets mis.
Echt niet. Nee, echt nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb meer vetjes dan jij hoor yuki
Dat snap ik, ik ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen fantaseren niet vanaf hun 5e over de perffecte bruiloft met alle poeha, tierlantijntjes en sheit erom heen
2 dagen feestquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef vencodark het volgende:
Och, ik zou later best wel willen trouwen. Lijkt me toch wel tof, zo'n dag feest.
Ja, met zo'n instelling zal je huwelijk indd. niet lang duren.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan effe scheiden zodat je de mooiste dag van je leven meerdere malen kan doen!
Geeft toch niets.quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling zal je huwelijk indd. niet lang duren.
Ik heb liever een nijlpaard dan zo'n uitgehongerd paardquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef -Engel- het volgende:
Nijlpaard meldt zich.....
of Dino (want ik ben ook bijna uitgestorven)
quote:
Dan heb je je kledij goed uitgekozen Yuki!quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen schat mij dunner in dan ik ben
Kan je doen, of bellen, wat Yuki ook zei. Of nog paar dagen wachten en erover nadenken ipv impulsief. Of is het niet impulsief?quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
of hij van de week koffie wil drinken om te praten?
vergeet je mij weerquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Daar zat ik dus net over na te denken. Hoeveel mensen ik zou uitnodigen. En verder dan mijn ouders en broertje en zusjes kwam ik dus niet. Vrienden heb ik niet
Op zulke momenten voel ik mij heel erg alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach denk maar zo Yuki, je hebt in ieder geval tietenquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen schat mij dunner in dan ik ben
I know. maar wij zijn altijd al van t smsen, en ik heb hem niet meer gesproken /gehoord sinds donderdag, hij heeft mijn mail ook niet beantwoord, dus ik sms liever..ik wil hem zo graag spreken en aan kunnen kijken...quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou ik niet smsen, maar erover bellen. ALS ik het al zou doen...
Hele, hele kleinequote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach denk maar zo Yuki, je hebt in ieder geval tieten
Ga anders ff met zn 2en afspreken om naakt lichamen te beoordelen. Want dan zie je het pas echt. Ik word ook meestal slanker geschat dan ik ben.quote:
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Als barbusse oud is ben ik het ook. Hij is dus een jonge god
je hebt me gemeet maar dat ben je vergetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het stond heel groot op een van de vorige topics. Dus dan geloof ik dat maar.
Oeps.. kom ik met m'n 150 kilo en 1.75 . Waar zal ik toch inzittenquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
kotoletindex![]()
http://www.gezondheidsnet.nl/bmi
Te mager Minder dan 20
Normaal gewicht 20 - 25
Overgewicht 25 - 30
Ernstig overgewicht Meer dan 30
Enige voordeel aan dik (geweest) zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je je kledij goed uitgekozen Yuki!
Sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt me gemeet maar dat ben je vergeten
quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vergeet je mij weer
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is waar ook
ik zou gaan trouwen op 29 februari in een jurk in Las Vegas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Denk er al de hele dag over maar weet niet of het slim isquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je doen, of bellen, wat Yuki ook zei. Of nog paar dagen wachten en erover nadenken ipv impulsief. Of is het niet impulsief?
Te klein. Dan raak je ze kwijtquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Klein genoeg om in een geel envelopje te doen?
BMI van 21.. Is dat goed?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oeps.. kom ik met m'n 150 kilo en 1.75 . Waar zal ik toch inzitten![]()
Och, weten doe je het nooit. Wat verlies je ermee? En hele dag is nog niet lang. Denk er nog maar eens een dag over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Denk er al de hele dag over maar weet niet of het slim is
Slaap er een nacht over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Welk jaar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadat is waar ook
ik zou gaan trouwen op 29 februari in een jurk in Las Vegas
Ik zal ze goed vasthouden danquote:
was dat die waar je vd week n sms van wilde?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen kopen.
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ben er ook stukken tevredener mee dan een jaar geledenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest hier wel n beetje om grinnikenmaar dat valt heus mee, je hebt n mooi lijf
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
Niks mis met jouquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
dawgquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.
2012quote:
Dat dus. Ik moet juist wat meer vet kweken, maar dat lukt niet. Dan niet. Klaar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
oh, behave!quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur maar een pm, dan oordeel ik zelf wel
Ja dat denk ik ook wel maar hij is boos op me..quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.
Leuke dag wel sowiesoquote:
Gewoon naar beneden afrondenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee wat mijn BMI is, maar volgens mij is die wel in orde. Misschien iets aan de hoge kant, maar zeker niet TE hoog.
Nee, sorry. Ik ben niet zo van het foto's sturen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur maar een pm, dan oordeel ik zelf wel
Ja klopt! Toen kwam hij 's avonds bij me etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was dat die waar je vd week n sms van wilde?
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel maar hij is boos op me..
Ik slaap er nog een nachtje over op advies van Yuki en Venco..
23 dus Al is mijn gewicht een gok, heb allang niet meer op de weegschaal gestaan..quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee wat mijn BMI is, maar volgens mij is die wel in orde. Misschien iets aan de hoge kant, maar zeker niet TE hoog.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Uhm hoe lang is het precies geleden dat hij de deur uitliep? en hoe lang geleden was die mail?quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zekerquote:
Sterktequote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik zou daar nog 1 of 2 nachtjes aanplakken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Donderdagavond, mail was vrijdagochtend...quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm hoe lang is het precies geleden dat hij de deur uitliep? en hoe lang geleden was die mail?
quote:
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.
En nog wel wel een datum die je sowieso niet senl vergeetquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekeren omdat ik zo slecht in het onthouden ben van datums ben. hoef ik dat nu maar 1 keer in de 4 jaar te doen
Ja, toch wel indd. Zeker gezien die mail. Gewoon ff wachten en paar dagen geduld hebben. Wie weet mailt ie terug.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou daar nog 1 of 2 nachtjes aanplakken.
Daar is het te laat voor?quote:
Dan heb je nog een kleine kans dat ie alsnog positief reageert. Vrijdagochtend was hij echt nog niet afgekoeld.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Donderdagavond, mail was vrijdagochtend...
Kan best dat ie dan nog te boos is geweest. Geef hem ook de tijd te reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
owkee..ik hou me in mensen, ik hou me in...quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.
Echt wel, ongestraft bier drinken!quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef YipYip het volgende:
Mijn bmi is te laag,al heel mn levenHet leven heeft geen nut meer
19 wie biedt nog minderquote:
Ja dat is waar..en t is ook mijn eigen stomme schuld, dus moet echt even wachten tot hij contact metmij opneemt denk ik..quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan best dat ie dan nog te boos is geweest. Geef hem ook de tijd te reageren.
Daarom dusquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nog wel wel een datum die je sowieso niet senl vergeet
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.quote:
Dat doe ik nou noooooooitquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel, ongestraft bier drinken!
Ik snap het wel hoor, je wilt smsen en reactie krijgen. Maar stel dat ie niet leuk of helemaal niet reageert, dan heb je waarschijnlijk spijt van je actie en dat je niet meer geduld hebt gehad.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
owkee..ik hou me in mensen, ik hou me in...
Damn wat is dat moeilijk!!
Ik hebquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.
Dat hoop ik niet voor je. Dan heb je namelijk ondergewicht en ben je heel erg dunquote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.
quote:
Ja, al is het nu maar even.quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja dat is waar..en t is ook mijn eigen stomme schuld, dus moet echt even wachten tot hij contact metmij opneemt denk ik..
sterkte meidquote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja dat is waar..en t is ook mijn eigen stomme schuld, dus moet echt even wachten tot hij contact metmij opneemt denk ik..
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Yup.quote:
Afgelopen week donderdag??? en gelijk die vrijdagochtend een mail......quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Bolletje... het volgende:
Benjij zo dun???quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Me too, ik zit alleen op 21.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet, dus even opgezocht. kom op 20 uit.
Ik ben dun jaquote:
Al is bellen ook best weer moeilijk, zeker als zij, zoals ze vertelde, voornamelijk sms contact hadden.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen week donderdag??? en gelijk die vrijdagochtend een mail......
Die zou ik meer tijd geven.
En dan bellen....... denk ik.... want bij een mail/sms weet je niet zeker of hij het echt gelezen heeft... maar eerst meer tijd geven......
quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je wilt smsen en reactie krijgen. Maar stel dat ie niet leuk of helemaal niet reageert, dan heb je waarschijnlijk spijt van je actie en dat je niet meer geduld hebt gehad.
Dat.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou liever n bmi van 22 hebben ofzo
quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel, ongestraft bier drinken!
1.75 en 62 kiloquote:
ja zou kunnen iddquote:
Niks mis met de mannen hier, qua gewichtquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
Ik ben 194 en iets van 79 kg. Mijn BMI was laatst 21
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen week donderdag??? en gelijk die vrijdagochtend een mail......
Die zou ik meer tijd geven.
En dan bellen....... denk ik.... want bij een mail/sms weet je niet zeker of hij het echt gelezen heeft... maar eerst meer tijd geven......
dan moet er 5kg af maar dat wil ik graag van mn bovenbenen en armen af maar ik vrees dat t het eerste van mn boobies gaat en daar zou ik wle hard van balen gezien mn best wel snelle opgebouwde en grote marlies dekkers collectiequote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Maar so far, so good. Ik ben niet helemaal walgelijk dik
Wonen jullie ver uit elkaar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.
Bellen doen wij eigenlijk nooit dus dat vind ik doodeng,maar misschien moet ik dat als in de loop vd week niks gehoord heb eens proberen..
Hier 1,81 en 63 ik winquote:
Kut, ik ben dik!!quote:
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is bellen ook best weer moeilijk, zeker als zij, zoals ze vertelde, voornamelijk sms contact hadden.
Ik zou gaan lijnenquote:
dat, - 6 kgquote:
Hier heupen, billen, bovenbenen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet er 5kg af maar dat wil ik graag van mn bovenbenen en armen af maar ik vrees dat t het eerste van mn boobies gaat en daar zou ik wle hard van balen gezien mn best wel snelle opgebouwde en grote marlies dekkers collectie
*kuch*quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gasol het volgende:
Nog geen BMI's van boven de 24 gezien hier, zijn we allemaal zo perfect
Ja snap ik indd. Maar stiekem weet iemand zelf wel dat een sms heus wel gelezen is, maar bellen is wat meer confronterend. Kan juist heel goed werken, mits de ander ook bereid is te bellen. Sommige zijn echt slechte bellers.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...
maar hee.... ik ben meer een beller dan een sms-er... dus bij mij past dat
Misschien ben ik toch niet zo ongestraft weg gekomen met dat bier drinken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben evengroot + 4/5 kilo ofzo. Zo dun ben je niet lijkt me dan. Al zeggen steeds meer mensen dat ik aan het vermageren ben. Veel blowen heeft dus z'n uitwerking gehad.quote:
Klinkt als een plan...quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of andere lichamelijke activiteiten.
Ja doe zoals mijquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch zo ver weg...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doei
Ik ben ook zo groot en nog iets zwaarder, maar ik noem me zelf echt niet dik..quote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben evengroot + 4/5 kilo ofzo. Zo dun ben je niet lijkt me dan. Al zeggen steeds meer mensen dat ik aan het vermageren ben. Veel blowen heeft dus z'n uitwerking gehad.
ik vind vooral mijn benen verschrikkelijk, bovenbenen vooral en heb n dikke kont, stevige bovenarmen, van heupen mag ook wel wat af en van mn buik ook welquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier heupen, billen, bovenbenen.
Armen zijn wel ok, alles boven mijn navel hoeft sowieso niet dunner.
Heel herkenbaar.... ik ben de Queen of de prutsers..... dus.... dat mailen en bellen/smsen heb ik ook al een keer gedaan....quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.
Bellen doen wij eigenlijk nooit dus dat vind ik doodeng,maar misschien moet ik dat als in de loop vd week niks gehoord heb eens proberen..
tl;drquote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Hehe , ff een blow draaien. Pas de 2e van vandaag en heb er gisteren 1 op. Denk er ook helemaal niet aan voor een tijd en dan denk ik van ja nu is het wel weer lekker.
En dan als m'n blow voor helft opgerookt is gewoon ff verder chillen. Dan aan het lachgasEn dan weer de blow oproken en dan weer lachgas waarschijnlijk en dan ben ik alweer te gaar om nog wakker te blijven maar ik wil wel pokeren dus dan blijf ik deze nacht ook maar wakker. Neem ik wel anderhalf uur voor ik begin met pokeren een capsule en dan zo'n 15 min ervoor een klein lijntje. Dan kan ik weer voor een goed aantal uren alert en wakker zijn. Blijft toch handig spul, jammer dat het niet heel gezond is. Maar ach ken ook weer genoeg mensen die het veel vaker, in grote dosissen(Tering wat een lijnen leggen sommige, dan sta ik echt tering strak en wil ik eerder zitten dan feesten
) en langer gebruiken dan mij en die hebben geen problemen ervan. Dus lijkt me dat ik het best wel even dagelijks kan doen zonder daar last van te krijgen. Als ik echt last krijg van negatieve effecten(Wat meer dan de normale brakheid die hoort bij doorhalen en pep)dan kap ik sowieso weer voor een tijdje.
Ach wat zit ik ook allemaal moeilijk te doenKomt goed en ga lekker genieten. Nu die blow draaien en stoppen met typen.
. Sorry voor deze lange post. Wordt van freaken van de slaap een beetje langdradig.
. En van pep weer een lulkick. En nuchter valt het mee in vergelijking.
Mannen lezen altijd wel hun smsjes. Terugsturen zijn ze wat luier in though.. geld althans voor mij overigens. Weet niet of andere mannen hier wel wat actiever in zijn..quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...
maar hee.... ik ben meer een beller dan een sms-er... dus bij mij past dat
Ik begon de post om ff te zeggen van pak er ff een blow bij. Maar met m;n vage slaaptekortkop een heel verhaal ervan gemaakt hoe en waarom ik wat ga doen vanavondquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Hehe , ff een blow draaien. Pas de 2e van vandaag en heb er gisteren 1 op. Denk er ook helemaal niet aan voor een tijd en dan denk ik van ja nu is het wel weer lekker.
En dan als m'n blow voor helft opgerookt is gewoon ff verder chillen. Dan aan het lachgasEn dan weer de blow oproken en dan weer lachgas waarschijnlijk en dan ben ik alweer te gaar om nog wakker te blijven maar ik wil wel pokeren dus dan blijf ik deze nacht ook maar wakker. Neem ik wel anderhalf uur voor ik begin met pokeren een capsule en dan zo'n 15 min ervoor een klein lijntje. Dan kan ik weer voor een goed aantal uren alert en wakker zijn. Blijft toch handig spul, jammer dat het niet heel gezond is. Maar ach ken ook weer genoeg mensen die het veel vaker, in grote dosissen(Tering wat een lijnen leggen sommige, dan sta ik echt tering strak en wil ik eerder zitten dan feesten
) en langer gebruiken dan mij en die hebben geen problemen ervan. Dus lijkt me dat ik het best wel even dagelijks kan doen zonder daar last van te krijgen. Als ik echt last krijg van negatieve effecten(Wat meer dan de normale brakheid die hoort bij doorhalen en pep)dan kap ik sowieso weer voor een tijdje.
Ach wat zit ik ook allemaal moeilijk te doenKomt goed en ga lekker genieten. Nu die blow draaien en stoppen met typen.
. Sorry voor deze lange post. Wordt van freaken van de slaap een beetje langdradig.
. En van pep weer een lulkick. En nuchter valt het mee in vergelijking.
Nee,...... ik durf het gewoon niet te posten .....quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gasol het volgende:
Nog geen BMI's van boven de 24 gezien hier, zijn we allemaal zo perfect
quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Laat ik een eerdere statement van vandaag van mezelf aanhalen.
Aansteller
Dan moet je niet naar de meet komen, ik heb altijd de neiging om te lichte mensen op te tillen en in de gracht te gooienquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.... ik ben de Queen of de prutsers..... dus.... dat mailen en bellen/smsen heb ik ook al een keer gedaan....
mijn toen gekregen advies....... >>>> En nu ga je braaaaaaaaaaaaaaaaf wachten een maand of 2 en dan bel/sms je een keer....... <<<< en het werkte in zoverre dat mijn ex gewoon mijn telefoontje aannam en we rustig konden praten over de losse eindjes..... het werkte zo goed..... dat ie mijn verjaardag en schaduwverjaardag niet is vergeten
Wat heb je besteld?quote:
Ja okee, niet dat ik mezelf breed noem, maar tenger ben ik ook weeer niet. Komt misschien oko wel door mijn werk bij de Peijnenburg, waar ik dagelijks 9 uur op een dag, bakken koek moest tillen die boven de 15 kilo uitkwamen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
Maar dik heeft natuurlijk niet eens altijd wat met je gewicht te maken maar heel veel met bouw en waar het precies allemaal zit. Ik ben met mijn 1.66 en 58 kilo ook niet dik maar heb toch een aardig buikje nog nét geen muffin (mits juiste broeken). Moet ook gewoon opletten en wil er paar kilo af (bij buik dat is).
Ook voor engel een knufjequote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee,...... ik durf het gewoon niet te posten .....
Beetje aan het tweaken jong?quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik begon de post om ff te zeggen van pak er ff een blow bij. Maar met m;n vage slaaptekortkop een heel verhaal ervan gemaakt hoe en waarom ik wat ga doen vanavond
ben niet zo van het intensief elke dag contact hebben, of ik moet echt helemaal zwaar over the top verliefd zijn. en dat komt bijna niet voor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen lezen altijd wel hun smsjes. Terugsturen zijn ze wat luier in though.. geld althans voor mij overigens. Weet niet of andere mannen hier wel wat actiever in zijn..
Spiermassa dus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, niet dat ik mezelf breed noem, maar tenger ben ik ook weeer niet. Komt misschien oko wel door mijn werk bij de Peijnenburg, waar ik dagelijks 9 uur op een dag, bakken koek moest tillen die boven de 15 kilo uitkwamen.
SCHAAM JE NIET. het is gewoon lekker, puntquote:
Ben je ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo groot en nog iets zwaarder, maar ik noem me zelf echt niet dik..
VInd ik eigenlijk ook wel meevallen. Echt sterk/gespierd ben ik nietquote:
Alsof het me uitmaakt wat jij er van vindtquote:
Moet je daar dan constant naar Peijnenburg happen?quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, niet dat ik mezelf breed noem, maar tenger ben ik ook weeer niet. Komt misschien oko wel door mijn werk bij de Peijnenburg, waar ik dagelijks 9 uur op een dag, bakken koek moest tillen die boven de 15 kilo uitkwamen.
Pepperoniquote:
Ja. Morgen weerquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, zo val je niet af natuurlijk.
Breed?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VInd ik eigenlijk ook wel meevallen. Echt sterk/gespierd ben ik niet
Och, ik ben wel van elke dag contact met lief maar dat hoeven geen tientallen smsjes te zijn. Al mag ik... euh hij dusquote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van het intensief elke dag contact hebben, of ik moet echt helemaal zwaar over the top verliefd zijn. en dat komt bijna niet voor.
hardloper toch?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je daar dan constant naar Peijnenburg happen?
Gosh, ik ben flauw. Het zal de endorfine wel zijn
Ja beetje. pep is allang uitgewerkt en dan begint de slaapvaagheid.quote:
Kapsalon kon niet. Dus nu pizzaquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wat?
ik denk kapsalon hier. zo lekker
Binnen een straal van 30km kan ik thuisbezorgen, anders is het alleen afhalenquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
weer geen lekkere vent in mn bed vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |