Tja,,"ook lekker" met een tong erachter kan je uiteraard ook serieus opvatten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.
Niet doen, komt vanzelf wel weer wat andersquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Het is ook maar voetbal.. Paintball daar in tegenquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensen.
Vooral als het mannen zijn. Bedoel, elke man is competitief right
Dat kan ik ga gewoon nooit trouwen dan kan ik ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.
Ik wil bolletjequote:
whahaha dat is wel vetquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
En dus minder schadeclaims te hoeven betalen... Money makes the world go round !! Behalve de wielen vd NSquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor ze![]()
Vind het ook wel slim van ze dat ze vertragingen tegenwoordig niet per 3 minuten, maar per 5 aangeven om zo minder procent aan vertragingen te hebben. Ook een goede indekking
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?quote:
Die zin klinkt niet echt tofquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Waarom zou je die smsen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Niet doen, ventileren kan ook hierquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen zin meer in gezond etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?
Verfgranaat waterbalonnen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Money Sex makes the world go round !!
NS. Die bepalen wat er op die fijne bordjes komt te staan, lijkt me. Het is inderdaad allemaal paradoxaal en zulks..quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is jammerlijk dat ze nu overal van die vet hippe flexe schermen als CTA ophangen maar nog steeds +5, 10, 15 en 30 minuten aanhouden. Nu hebben ze juist de mogelijkheid om +3 minuten aan te geven en dan doen ze het weer niet. Beetje jammer.
Ik weet niet of je dan NS moet tintelen of RailCom moet kietelen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan morgen hetzelfde zeggen?
Weet ik. Dat maak ik een collega die Jehova's ook regelmatig duidelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |