Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij post natuurlijk best wel veel. al zit ik al over de 60 k
quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb eerst 40+ stinkende lassers, daarna kritische kantoorlui van een energie maatschappij, en daarna de rest van de ochtend en middag schoolzwemmen met koters uit groep 1 en 2..
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.
Je zal bijna denken, dat het je werk isquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.
Sinds februari terug en in 2010 alleen al ruim 16.000 posts gemaakt
Ohhh, dus ze willen gewoon kunnen neuken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus alquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb ik toch liever een pot verf in m'n bakkes
Liever dat dan net als vorig jaar december voor worden gehouden dat er wel snel treinen zullen rijden, en dat ze uiteindelijk na lang wachten niet rijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze roepen gewoon dat het dagen kan gaan duren...dan valt het altijd mee
Ik ben newbiequote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.
Sinds februari terug en in 2010 alleen al ruim 16.000 posts gemaakt
Toegegeven, op zaterdag was het al een stuk beter.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind zeiken altijd zo makkelijk als buitenstaander, wij weten er niks van, en ik vind het vooral hopeloos dat mensen die niet noodzakelijk hoeven te reizen toch gaan reizen en maar zeuren
Wat lijkt het mij zwaar om christen te zijnquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Sinds wanneer mag je alleen reizen als het noodzakelijk is ? En zeiken hoort bij Nederlandquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind zeiken altijd zo makkelijk als buitenstaander, wij weten er niks van, en ik vind het vooral hopeloos dat mensen die niet noodzakelijk hoeven te reizen toch gaan reizen en maar zeuren
Je mag meedoen hoor.quote:
Ik wilde wel maar zij nietquote:
Bij ProRail kan er wel meer beter, maar tsja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegegeven, op zaterdag was het al een stuk beter.
Maar informatievoorziening, daar kunnen ze nog een hoop in leren.
En vandaag ging er ook weer een hoop fout. Als conducteurs je dan af gaan lopen blaffen, ben je niet goed bezig als bedrijf.
Dat laatstequote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je gelooft het niet of vind je het belachelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |