Gefelicitaart.quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Nog nooit zoiets gehad![]()
Trouwens mijn zusje is verloofd met haar vriend. Dat vertelde ze vandaag
Het ging er niet om dat ik 'slash' fout- danwel afkeur, maar dat jij 'schrap' niet goedkeurt danwel -keurde.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Taalpuristen![]()
Engelse woorden, vooral op het toetsenbord, worden gewoon goedgekeurd in het gebruik ervan. Dus niets geen nederlandse schuine streep..
Daar wilde toch al niemand naartoe.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens teletekst 'alleen' geen treinen in noordelijke richting, dus richting amsterdam/den haag/rotterdam/amersfoort/hilversum. Valt mee.
Lijkt me sowieso wel de juiste instelling als je gaat trouwenquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders loopt!
tja maar toch vind ik dat buitenstaanders makkelijk lullen hebben, het ns en prorail personeel heeft echt wel hard gewerkt en ik vond zelf dat t best snel op orde was weer en nu dit weerquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
NS en ProRail moeten hun zaakjes beter op orde krijgen.
Hier kunnen ze niks aan doen, da's wel triest ja.
Maar dat van dit weekend had veel sneller opgelost kunnen zijn.
Ruilen? Ik heb eerst 40+ stinkende lassers, daarna kritische kantoorlui van een energie maatschappij, en daarna de rest van de ochtend en middag schoolzwemmen met koters uit groep 1 en 2..quote:
Ja, jij post natuurlijk best wel veel. al zit ik al over de 60 kquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Yuki het volgende:
Nog 40 posts (na deze nog 39) tot de 20.000
Hmm lastig, zal allemaal wel uitbesteed zijn. Bedrijven moeten net alle onderdelen en ervaren personeel ter beschikking hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zo ver ik mijn zusje ken past hij wel bij haar. Ik ga hem trouwens helpen met verhuizen volgende week.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoo, verloofd zelfs. Nice voor drAardige kerel?
Het scheelt dat ze elkaar al jaren kennen uit de kerk. En in dezelfde vriendengroep zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oi... Ja, dat vind ik ook wat snel.
Verloven vind ik dan weer wel
Snackenquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
We hadden net zo goed met het huis kunnen gaan snacken... de buurtjes waren er ook
Niet echt..quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat scheelt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilde toch al niemand naartoe.
Hoiquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
We hadden net zo goed met het huis kunnen gaan snacken... de buurtjes waren er ook
Ik denk dat traditie en het feit dat ze gelovig zijn een rol speeltquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja. Als je ziet hoe veel mensen scheiden en wat dat allemaal meebrengt... Je kan toch al proberen voor altijd bij elkaar te blijven zonder een papiertje van stadhuis? Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders loopt!
26 en hij 25quote:
Dag engeltjequote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
Het viel me hard mee, voor hetzelfde geld had het nog een week geduurd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja maar toch vind ik dat buitenstaanders makkelijk lullen hebben, het ns en prorail personeel heeft echt wel hard gewerkt en ik vond zelf dat t best snel op orde was weer en nu dit weer
Mwa, ik kanker met alle liefde op de NS, maar van dit weekend hebben ze nog best goed opgelost, daar de verwachtingen na het weekend liepen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooie lulquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef danny130 het volgende:
[..]
Betere omschrijving dan wat ik net vertelde
Je backup in dezelfde ruimte als het basissysteem bewaren is dan ook wel echt heel erg stom.quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt..
Brand legde ook reservesysteem treinleiding plat
Ze roepen gewoon dat het dagen kan gaan duren...dan valt het altijd meequote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, ik kanker met alle liefde op de NS, maar van dit weekend hebben ze nog best goed opgelost, daar de verwachtingen na het weekend liepen.
Maar voor de rest heb je gelijk
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Sam-x het volgende:
Ja, dan is het wel snel.. maar het kan wel toch?
Haal Damsko uit dat rijtje weg en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilde toch al niemand naartoe.
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij post natuurlijk best wel veel. al zit ik al over de 60 k
quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |