Spannend!quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Morgen vriend's ouders voor het eerst ontmoeten!
Spannendquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Gesport en even op bezoek geweest bij omaquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Sam-x het volgende:
Met mij goed! Vandaag naar de nieuwe HP film geweest.Jullie?
Komt goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef danny130 het volgende:
[..]
Pijnlijk en valt ook wel zwaar op de maag, in de vroege ochtend hé?
Uhu, al weten zijn ouders wel wie ik ben (van werk) en ik heb weleens praatje met zijn mam gemaakt. Weet alleen niet wie zijn pa precies is.quote:
Ahhh, wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Fitness of andere sport?quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef danny130 het volgende:
[..]
Gesport en even op bezoek geweest bij oma
Leuk tochquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Oh, week of 6 nog maar.quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Sam-x het volgende:
Vencodark, hoelang gaan jullie al met elkaar?
mOOI, Ik koop de dvd wel over een paar maandenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Sam-x het volgende:
Met mij goed! Vandaag naar de nieuwe HP film geweest.Jullie?
Oe spannend, hoe lang hebben jullie al iets?quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ooh, dan kan je samen met de plaatselijke snelheid en de tijd bepalen hoe ver je weg staat.quote:
Zeker leuk, mijn ouders kent ie al dus andersom mag ook wel keer nu. Maar het is ook wel spannend hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Of vind je het spannend?
Ik dacht dat op gewoon hoi zeggen tegenwoordig een ban staatquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe durf je zo binnen te komen??
Dacht dat " alle singles zijn kk lelijk" de norm was![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe durf je zo binnen te komen??
Dacht dat " alle singles zijn kk lelijk" de norm was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |