Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat er een kans is dat je iemand er expres voordouwt.
Edit: Was dat eergister in Rsd ook niet aan de hand? Of toen bij Vlissingen?
Aan die reeks ben ik nooit begonnenquote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaan
De Donkere Toren/ Dark Tower geloof ik?
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoorquote:
Gelukkig lees ik geen boeken. En zeker geen enge verhalen!quote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaan
Dan is het goedquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoor
Gelukkig/hopelijk ben je sarcastisch. Was laatst ook bij Dam-Muiderpoort ook een 'aanrijding met een persoon', waardoor er dik vertraging was. Paar chicks gingen er automatisch van uit dat het een springer was. Kon het niet laten om op dat asociaal geklets te reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk het treinverkeer weer op gang, krijgen we een springer
Zien ze eindelijk geen 50-jarige naar binnengaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef danny130 het volgende:
[..]
Best wel idd, als je daar soms kijkt. Als ik er kom, zullen ze vast wel de krant bellen, om te vertellen dat er ook normale mensen komen
Zet mij trouwens maar bij misschien (meet)quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoor
*twilight zone-muziekje*quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik klikte ergens en kreeg de user totals. WAAAAAAAR klikte ik op?
Dat zou kunnenquote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja echtquote:
Wat heb je me aangedaan? Dit topic gaat veels te snel manquote:
Ik sta overigens nog steeds in de top 500quote:
Is dat net zo leuk als veel letterenstudenten denken?quote:
Ik nader de 50.000quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sta overigens nog steeds in de top 500
Natuurlijk vind ik het erg. Maar je hoort het tegenwoordig wel erg vaakquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gelukkig/hopelijk ben je sarcastisch. Was laatst ook bij Dam-Muiderpoort ook een 'aanrijding met een persoon', waardoor er dik vertraging was. Paar chicks gingen er automatisch van uit dat het een springer was. Kon het niet laten om op dat asociaal geklets te reageren.
[..]
Zien ze eindelijk geen 50-jarige naar binnengaan
Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inclusief mijn kloons haal ik dat ook wel jequote:
Boekenvoordeelquote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat net zo leuk als veel letterenstudenten denken?Ik heb bij de Boekenvoordeel gewerkt maar dat was geen succes
Dat duurt dan nog wel evenquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar als je stopt met posten dan val je er vanzelf wel uit
Me tooquote:
Ze verkoopt boeken.. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je over dat boekverkoopster sowieso wat meer vertellen?
Gemiddeld 38 per dagquote:
Altijd zo associaal van die mensen die springen. Doe het dan lekker op een andere manier, zonder dat anderen er een trauma aan kunnen overhoudenquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het erg. Maar je hoort het tegenwoordig wel erg vaak
En als je door blijft posten duurt het nog langerquote:
Jij bent de nieuwe Qquote:
Ik ga wel voor het verassingselement zorgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zet mij trouwens maar bij misschien (meet)
Ik heb jaaaaaaaaaaaaren op gemiddeld 5 posts per dag gestaan. Da's al lang niet meer zoquote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je door blijft posten duurt het nog langer
Ik moet ook nog werken en slapenquote:
Nou, gezien de schrap maakte ik eruit op dat ze boekverkoopster was, dus niet meer doet. Dus dat is nu al één onduidelijkheid. Maar ik wilde graag meer weten over hoe zij het ervaarde, niet een functieomschrijving.quote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze verkoopt boeken.. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Zelf een gat graven, kist erin, deksel erop en een briefje erbij of iemand het gat wil opvullen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef danny130 het volgende:
[..]
Altijd zo associaal van die mensen die springen. Doe het dan lekker op een andere manier, zonder dat anderen er een trauma aan kunnen overhouden
Ik ook nog net m'n vorige account.quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Donequote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zet mij trouwens maar bij misschien (meet)
Hoeveel dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaaaaaaaaren op gemiddeld 5 posts per dag gestaan. Da's al lang niet meer zo
Moment.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een gat graven, kist erin, deksel erop en een briefje erbij of iemand het gat wil opvullen?
Ben ik met je eens. Begin het ook steeds vaker te horen..quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het erg. Maar je hoort het tegenwoordig wel erg vaak
Schrap? tis een slash, net als dat je de quote of img tags aflsuitquote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, gezien de schrap maakte ik eruit op dat ze boekverkoopster was, dus niet meer doet. Dus dat is nu al één onduidelijkheid. Maar ik wilde graag meer weten over hoe zij het ervaarde, niet een functieomschrijving.
Moet jij dan ook bij misschien komen te staan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ga wel voor het verassingselement zorgen
Hoe bedenk je hetquote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een gat graven, kist erin, deksel erop en een briefje erbij of iemand het gat wil opvullen?
Even een gat dichten?quote:
Het is een gavequote:
Per 1-1-11 ben ik het niet meer nee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, gezien de schrap maakte ik eruit op dat ze boekverkoopster was, dus niet meer doet. Dus dat is nu al één onduidelijkheid. Maar ik wilde graag meer weten over hoe zij het ervaarde, niet een functieomschrijving.
IK haal gemiddeld ook soms 100 postsper dag. Ook als ik pas vanaf 17.30 begin te posten tot 23.00 uurquote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet ook nog werken en slapen
Hoe kan het dan dat je op 23 per dag staat?quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK haal gemiddeld ook soms 100 postsper dag. Ook als ik pas vanaf 17.30 begin te posten tot 23.00 uur
Krijg je korting?quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Per 1-1-11 ben ik het niet meer nee.
Ik vind het leukRedelijk wat afwisseling, maar niet echt om over naar huis te schrijven. Vooral contact met klanten vind ik leuk. Boeken inpakken, boeken opruimen, facturen nakijken en boeken bestellen zijn niet echt enerverende bezigheden
Lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga morgen zooooo lekker ontbijten
Verse broodjes
Dat mag je zelf uit proberen te zoekenquote:
Krijg je ze op bed gebracht?quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verse broodjes
Klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verse broodjes
Een gemiddeldequote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je op 23 per dag staat?
Sarcasmequote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK haal gemiddeld ook soms 100 postsper dag. Ook als ik pas vanaf 17.30 begin te posten tot 23.00 uur
Neequote:
En waarom is het volgens jou een Engels teken? Wat is er mis met de Nederlandse benaming?quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schrap? tis een slash, net als dat je de quote of img tags aflsuit
Note to self: creditcard regelenquote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
www.play.com
www.bookdepository.com
En dan komt ie pas om een uur of 10quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
En ik moet morgen al om 8 uur klaarzitten om de deur open te kunnen doen voor de loodgieter
Vroeger he. Ik post al sinds 2003 mee en heb er in het begin weinig mee gedaan. ook in 2009 toen ik echt zwaar depri was, postte ik erg weining. Nu sta ik vaak in de dag top 100.quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je op 23 per dag staat?
Die Michael Portillo vind ik toch wel zo'n gladjakkerquote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://video.google.com/v(...)-8068091823725414405 Die moet je even loeren.
Could be iddquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
En dan komt ie pas om een uur of 10
Ja, 's avonds. Of als je net even weg bent.quote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
En dan komt ie pas om een uur of 10
Zit nog even te kijken of er nog een leuke party is ergens die avond in Utcaquote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij dan ook bij misschien komen te staan?
Jammer dat je ermee stopt terwijl je er plezier in hebt, maar je zal er goede redenen voor hebben. Welke klanten vind je het leukst, en heb je nu ook van heel veel boeken "verstand"? Wat voor soort boeken verkocht je eigenlijk voornamelijk?quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Per 1-1-11 ben ik het niet meer nee.
Ik vind het leukRedelijk wat afwisseling, maar niet echt om over naar huis te schrijven. Vooral contact met klanten vind ik leuk. Boeken inpakken, boeken opruimen, facturen nakijken en boeken bestellen zijn niet echt enerverende bezigheden
Hij moet tussen 8-10 komen. Is ie er om 11 uur nog niet, kan ie de pot op.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 's avonds. Of als je net even weg bent.
Spannend!quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Morgen vriend's ouders voor het eerst ontmoeten!
Spannendquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Gesport en even op bezoek geweest bij omaquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Sam-x het volgende:
Met mij goed! Vandaag naar de nieuwe HP film geweest.Jullie?
Komt goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef danny130 het volgende:
[..]
Pijnlijk en valt ook wel zwaar op de maag, in de vroege ochtend hé?
Uhu, al weten zijn ouders wel wie ik ben (van werk) en ik heb weleens praatje met zijn mam gemaakt. Weet alleen niet wie zijn pa precies is.quote:
Ahhh, wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Fitness of andere sport?quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef danny130 het volgende:
[..]
Gesport en even op bezoek geweest bij oma
Leuk tochquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Oh, week of 6 nog maar.quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Sam-x het volgende:
Vencodark, hoelang gaan jullie al met elkaar?
mOOI, Ik koop de dvd wel over een paar maandenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Sam-x het volgende:
Met mij goed! Vandaag naar de nieuwe HP film geweest.Jullie?
Oe spannend, hoe lang hebben jullie al iets?quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ooh, dan kan je samen met de plaatselijke snelheid en de tijd bepalen hoe ver je weg staat.quote:
Zeker leuk, mijn ouders kent ie al dus andersom mag ook wel keer nu. Maar het is ook wel spannend hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Of vind je het spannend?
Ik dacht dat op gewoon hoi zeggen tegenwoordig een ban staatquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe durf je zo binnen te komen??
Dacht dat " alle singles zijn kk lelijk" de norm was![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe durf je zo binnen te komen??
Dacht dat " alle singles zijn kk lelijk" de norm was![]()
Ligt eraan wat ze precies met je eten gaan doenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef badtripbob het volgende:
Mmm eten is 32 minuten geleden besteld. zal nog een kwartier tot een half uur max duren denk ik.
Ik heb honger!
Hoi, ik ben de nieuwe jouquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik heb er 213.000. En een beetje.
Dat lijkt mij ook. Nog nooit zoiets gehadquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker leuk, mijn ouders kent ie al dus andersom mag ook wel keer nu. Maar het is ook wel spannend hoor.
Wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Nog nooit zoiets gehad![]()
Trouwens mijn zusje is verloofd met haar vriend. Dat vertelde ze vandaag
Zoo, verloofd zelfs. Nice voor drquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook sprakeloosquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat op gewoon hoi zeggen tegenwoordig een ban staat
Ik doe hetzelfdequote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef danny130 het volgende:
[..]
Fitness, altijd wel lekker geen verplichtingen.
Feli.quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Taalpuristenquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarom is het volgens jou een Engels teken? Wat is er mis met de Nederlandse benaming?
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.quote:
Oi... Ja, dat vind ik ook wat snel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.
En ik vind dingen als verloven zo ouderwets enzo
Groot gelijk. Teamsport is denk ik ook niet echt mijn ding, ik zie het meer als een spelquote:
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoorquote:Utrecht C
Zondag 21 November 20:58
Oorzaak
Rond Utrecht C rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
NS en ProRail moeten hun zaakjes beter op orde krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoor
Betere omschrijving dan wat ik net verteldequote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iemand die verbazingwekkend genoeg het woord ' vermicelli' niet goed kan spellen
Volgens teletekst 'alleen' geen treinen in noordelijke richting, dus richting amsterdam/den haag/rotterdam/amersfoort/hilversum. Valt mee.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoor
Daar ben ik het mee eens ja. Als je ziet hoe veel mensen scheiden en wat dat allemaal meebrengt... Je kan toch al proberen voor altijd bij elkaar te blijven zonder een papiertje van stadhuis? Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders looptquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.
En ik vind dingen als verloven zo ouderwets enzo
Gefelicitaart.quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat ik 'slash' fout- danwel afkeur, maar dat jij 'schrap' niet goedkeurt danwel -keurde.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Taalpuristen![]()
Engelse woorden, vooral op het toetsenbord, worden gewoon goedgekeurd in het gebruik ervan. Dus niets geen nederlandse schuine streep..
Daar wilde toch al niemand naartoe.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens teletekst 'alleen' geen treinen in noordelijke richting, dus richting amsterdam/den haag/rotterdam/amersfoort/hilversum. Valt mee.
Lijkt me sowieso wel de juiste instelling als je gaat trouwenquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders loopt!
tja maar toch vind ik dat buitenstaanders makkelijk lullen hebben, het ns en prorail personeel heeft echt wel hard gewerkt en ik vond zelf dat t best snel op orde was weer en nu dit weerquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
NS en ProRail moeten hun zaakjes beter op orde krijgen.
Hier kunnen ze niks aan doen, da's wel triest ja.
Maar dat van dit weekend had veel sneller opgelost kunnen zijn.
Ruilen? Ik heb eerst 40+ stinkende lassers, daarna kritische kantoorlui van een energie maatschappij, en daarna de rest van de ochtend en middag schoolzwemmen met koters uit groep 1 en 2..quote:
Ja, jij post natuurlijk best wel veel. al zit ik al over de 60 kquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Yuki het volgende:
Nog 40 posts (na deze nog 39) tot de 20.000
Hmm lastig, zal allemaal wel uitbesteed zijn. Bedrijven moeten net alle onderdelen en ervaren personeel ter beschikking hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zo ver ik mijn zusje ken past hij wel bij haar. Ik ga hem trouwens helpen met verhuizen volgende week.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoo, verloofd zelfs. Nice voor drAardige kerel?
Het scheelt dat ze elkaar al jaren kennen uit de kerk. En in dezelfde vriendengroep zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oi... Ja, dat vind ik ook wat snel.
Verloven vind ik dan weer wel
Snackenquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
We hadden net zo goed met het huis kunnen gaan snacken... de buurtjes waren er ook
Niet echt..quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat scheelt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilde toch al niemand naartoe.
Hoiquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
We hadden net zo goed met het huis kunnen gaan snacken... de buurtjes waren er ook
Ik denk dat traditie en het feit dat ze gelovig zijn een rol speeltquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja. Als je ziet hoe veel mensen scheiden en wat dat allemaal meebrengt... Je kan toch al proberen voor altijd bij elkaar te blijven zonder een papiertje van stadhuis? Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders loopt!
26 en hij 25quote:
Dag engeltjequote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Terug....
Het viel me hard mee, voor hetzelfde geld had het nog een week geduurd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja maar toch vind ik dat buitenstaanders makkelijk lullen hebben, het ns en prorail personeel heeft echt wel hard gewerkt en ik vond zelf dat t best snel op orde was weer en nu dit weer
Mwa, ik kanker met alle liefde op de NS, maar van dit weekend hebben ze nog best goed opgelost, daar de verwachtingen na het weekend liepen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooie lulquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef danny130 het volgende:
[..]
Betere omschrijving dan wat ik net vertelde
Je backup in dezelfde ruimte als het basissysteem bewaren is dan ook wel echt heel erg stom.quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt..
Brand legde ook reservesysteem treinleiding plat
Ze roepen gewoon dat het dagen kan gaan duren...dan valt het altijd meequote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, ik kanker met alle liefde op de NS, maar van dit weekend hebben ze nog best goed opgelost, daar de verwachtingen na het weekend liepen.
Maar voor de rest heb je gelijk
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Sam-x het volgende:
Ja, dan is het wel snel.. maar het kan wel toch?
Haal Damsko uit dat rijtje weg en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilde toch al niemand naartoe.
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij post natuurlijk best wel veel. al zit ik al over de 60 k
quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb eerst 40+ stinkende lassers, daarna kritische kantoorlui van een energie maatschappij, en daarna de rest van de ochtend en middag schoolzwemmen met koters uit groep 1 en 2..
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het alleen vreemd en bovendien hecht ik geen enkele waarden aan het huwelijk. Zij wel wat ze doen niet aan seks voor het huwelijk.
Je zal bijna denken, dat het je werk isquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.
Sinds februari terug en in 2010 alleen al ruim 16.000 posts gemaakt
Ohhh, dus ze willen gewoon kunnen neuken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus alquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb ik toch liever een pot verf in m'n bakkes
Liever dat dan net als vorig jaar december voor worden gehouden dat er wel snel treinen zullen rijden, en dat ze uiteindelijk na lang wachten niet rijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze roepen gewoon dat het dagen kan gaan duren...dan valt het altijd mee
Ik ben newbiequote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 4-5 uit geweest.
Sinds februari terug en in 2010 alleen al ruim 16.000 posts gemaakt
Toegegeven, op zaterdag was het al een stuk beter.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind zeiken altijd zo makkelijk als buitenstaander, wij weten er niks van, en ik vind het vooral hopeloos dat mensen die niet noodzakelijk hoeven te reizen toch gaan reizen en maar zeuren
Wat lijkt het mij zwaar om christen te zijnquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Sinds wanneer mag je alleen reizen als het noodzakelijk is ? En zeiken hoort bij Nederlandquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik vind zeiken altijd zo makkelijk als buitenstaander, wij weten er niks van, en ik vind het vooral hopeloos dat mensen die niet noodzakelijk hoeven te reizen toch gaan reizen en maar zeuren
Je mag meedoen hoor.quote:
Ik wilde wel maar zij nietquote:
Bij ProRail kan er wel meer beter, maar tsja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegegeven, op zaterdag was het al een stuk beter.
Maar informatievoorziening, daar kunnen ze nog een hoop in leren.
En vandaag ging er ook weer een hoop fout. Als conducteurs je dan af gaan lopen blaffen, ben je niet goed bezig als bedrijf.
Dat laatstequote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je gelooft het niet of vind je het belachelijk?
Daarom dekken ze zich tegenwoordig goed inquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Liever dat dan net als vorig jaar december voor worden gehouden dat er wel snel treinen zullen rijden, en dat ze uiteindelijk na lang wachten niet rijden
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ohhh, dus ze willen gewoon kunnen neuken?
Nofi, maar dit verhaal heb ik vaker gehoord
?quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Nog onbedorven en naiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag meedoen hoor.Je was niet zo groot toch? Dan zit je bij mij in het team.
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
patat met mayo uitjes
berenhap saté
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij ProRail kan er wel meer beter, maar tsja.
Dat had ik dus ook verwacht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het viel me hard mee, voor hetzelfde geld had het nog een week geduurd.
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassenquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".
Nee.... uitjes zijn groentequote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.
Berenhap saté
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kantquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
..
I'm in!
Om eerlijk te zijn zou ik ook niet in de schoenen van die trdl's willen staan dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...
Faal coördinatie
Tsja christenenquote:
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Chocola is ook groente.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... uitjes zijn groenteen ik moet mijn portie toch vergroten he
me 2quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
.I'm in!
Heb ik respect voor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Ik eet trage dikke managers voor ontbijt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kant
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassen
James Bond does not agreequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog onbedorven en naief
Just the way I like itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doenquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Maarja geloof is een slecht onderwerp om met mij te besprekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.
Hij was echt heel streng daarin. Heeft ooit veel naar metal geluisterd maar toen hij zich bekeerde, heeft ie alle cd's die hij had vernietigd. Luistert nu alleen gelovige muziek etc.
Nah ja, ik zou net zoveel respect hebben als ze wel gewoon met elkaar naar bed gaan. Om welke reden dan ook.quote:
Dat zal zeker een rol spelen maar dat zal mijn zusje iig nooit aan mij vertellenquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".
Ik ook als andere mensen in hun relatie dat doen. In mijn relatie als ik iig nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet trage dikke managers voor ontbijt!![]()
Hoe lang bleef je nou in NL?
Het was niet de bedoeling een chocoladefondue met snackbar te integreren, maar een uurtje later kan het wel hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
chocolade en patat..... is dat wat![]()
bah lijkt me niet lekker ....NEXT
Ben ik anders mooi te laat meequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen maar dat zal mijn zusje iig nooit aan mij vertellen![]()
[..]
Ik ook als andere mensen in hun relatie dat doen. In mijn relatie als ik iig niet
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor zequote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daarom dekken ze zich tegenwoordig goed in![]()
En wat ze ook doen,het is toch nooit goed
En ik ben vrij op de 12equote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Slechts voor een weekje ben ik in NL....
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepjequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Slechts voor een weekje ben ik in NL....
quote:
Regel jij een paintball meet, ik ben er bijquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepje
Het is jammerlijk dat ze nu overal van die vet hippe flexe schermen als CTA ophangen maar nog steeds +5, 10, 15 en 30 minuten aanhouden. Nu hebben ze juist de mogelijkheid om +3 minuten aan te geven en dan doen ze het weer niet. Beetje jammer.quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor ze![]()
Vind het ook wel slim van ze dat ze vertragingen tegenwoordig niet per 3 minuten, maar per 5 aangeven om zo minder procent aan vertragingen te hebben. Ook een goede indekking
Dat doen christenen ook. Er zijn zelfs site waar tips voor zulke dingen staan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doen
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Tijn, zijn jullie zo allebei opgevoed of enkel je zus? Of is zij later uit zichzelf zo 'geworden' ?
choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat wegquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling een chocoladefondue met snackbar te integreren, maar een uurtje later kan het wel hoor.
Ik heb laatst nog M&M's met bier gedronken.
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepje
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te gelovenquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te geloven
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat weg
Hoezo?quote:
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen christenen ook. Er zijn zelfs site waar tips voor zulke dingen staan.![]()
[..]
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
Dit vind ik dan weer verdomde scherpquote:
Ook lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doen
Oh damnquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.quote:
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
[..]
Ook lekker.
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..
Rawr!quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.
varkenshaasjequote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).
Maar ik heb vanavond al patatjes gegeten. Verder niet met frituur maar met een lekker varkenshaasje.
Ik heb mijn momenten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
Jij lijkt me idd wel de ideale paintbal teamgenoot jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..quote:
Rode verfkogels nemenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met geloof is niets mis. Alleen als je dat geloof aan andere gaat opbringen wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit zulke dingen gezegd dus geen idee wat ze erg eigenlijk over denken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!
Ik denk vooral aan veel vlees en kaasquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..
Lekker even wat frustratie afreageren met een perfect headshot vanaf 2 meter op m'n chefquote:
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensenquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
Mwah. Dat kan morgen ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt boodschappen gehaald om zelf te maken toch?
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloofquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met geloof is niets mis. Alleen als je dat geloof aan andere gaat opbringen wel.
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maarquote:
Tja,,"ook lekker" met een tong erachter kan je uiteraard ook serieus opvatten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.
Niet doen, komt vanzelf wel weer wat andersquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Het is ook maar voetbal.. Paintball daar in tegenquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensen.
Vooral als het mannen zijn. Bedoel, elke man is competitief right
Dat kan ik ga gewoon nooit trouwen dan kan ik ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.
Ik wil bolletjequote:
whahaha dat is wel vetquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
En dus minder schadeclaims te hoeven betalen... Money makes the world go round !! Behalve de wielen vd NSquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor ze![]()
Vind het ook wel slim van ze dat ze vertragingen tegenwoordig niet per 3 minuten, maar per 5 aangeven om zo minder procent aan vertragingen te hebben. Ook een goede indekking
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?quote:
Die zin klinkt niet echt tofquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Waarom zou je die smsen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Niet doen, ventileren kan ook hierquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen zin meer in gezond etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?
Verfgranaat waterbalonnen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Money Sex makes the world go round !!
NS. Die bepalen wat er op die fijne bordjes komt te staan, lijkt me. Het is inderdaad allemaal paradoxaal en zulks..quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is jammerlijk dat ze nu overal van die vet hippe flexe schermen als CTA ophangen maar nog steeds +5, 10, 15 en 30 minuten aanhouden. Nu hebben ze juist de mogelijkheid om +3 minuten aan te geven en dan doen ze het weer niet. Beetje jammer.
Ik weet niet of je dan NS moet tintelen of RailCom moet kietelen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan morgen hetzelfde zeggen?
Weet ik. Dat maak ik een collega die Jehova's ook regelmatig duidelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |