Daarom dekken ze zich tegenwoordig goed inquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Liever dat dan net als vorig jaar december voor worden gehouden dat er wel snel treinen zullen rijden, en dat ze uiteindelijk na lang wachten niet rijden
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ohhh, dus ze willen gewoon kunnen neuken?
Nofi, maar dit verhaal heb ik vaker gehoord
?quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Nog onbedorven en naiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag meedoen hoor.Je was niet zo groot toch? Dan zit je bij mij in het team.
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
patat met mayo uitjes
berenhap saté
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij ProRail kan er wel meer beter, maar tsja.
Dat had ik dus ook verwacht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het viel me hard mee, voor hetzelfde geld had het nog een week geduurd.
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassenquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".
Nee.... uitjes zijn groentequote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.
Berenhap saté
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kantquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
..
I'm in!
Om eerlijk te zijn zou ik ook niet in de schoenen van die trdl's willen staan dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...
Faal coördinatie
Tsja christenenquote:
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Chocola is ook groente.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... uitjes zijn groenteen ik moet mijn portie toch vergroten he
me 2quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
.I'm in!
Heb ik respect voor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Ik eet trage dikke managers voor ontbijt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kant
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassen
James Bond does not agreequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog onbedorven en naief
Just the way I like itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doenquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Maarja geloof is een slecht onderwerp om met mij te besprekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.
Hij was echt heel streng daarin. Heeft ooit veel naar metal geluisterd maar toen hij zich bekeerde, heeft ie alle cd's die hij had vernietigd. Luistert nu alleen gelovige muziek etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |