choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat wegquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling een chocoladefondue met snackbar te integreren, maar een uurtje later kan het wel hoor.
Ik heb laatst nog M&M's met bier gedronken.
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepje
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te gelovenquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te geloven
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat weg
Hoezo?quote:
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen christenen ook. Er zijn zelfs site waar tips voor zulke dingen staan.![]()
[..]
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
Dit vind ik dan weer verdomde scherpquote:
Ook lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doen
Oh damnquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.quote:
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
[..]
Ook lekker.
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..
Rawr!quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.
varkenshaasjequote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).
Maar ik heb vanavond al patatjes gegeten. Verder niet met frituur maar met een lekker varkenshaasje.
Ik heb mijn momenten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
Jij lijkt me idd wel de ideale paintbal teamgenoot jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..quote:
Rode verfkogels nemenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met geloof is niets mis. Alleen als je dat geloof aan andere gaat opbringen wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit zulke dingen gezegd dus geen idee wat ze erg eigenlijk over denken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!
Ik denk vooral aan veel vlees en kaasquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..
Lekker even wat frustratie afreageren met een perfect headshot vanaf 2 meter op m'n chefquote:
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensenquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |