Ligt eraan wat ze precies met je eten gaan doenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef badtripbob het volgende:
Mmm eten is 32 minuten geleden besteld. zal nog een kwartier tot een half uur max duren denk ik.
Ik heb honger!
Hoi, ik ben de nieuwe jouquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik heb er 213.000. En een beetje.
Dat lijkt mij ook. Nog nooit zoiets gehadquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker leuk, mijn ouders kent ie al dus andersom mag ook wel keer nu. Maar het is ook wel spannend hoor.
Wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Nog nooit zoiets gehad![]()
Trouwens mijn zusje is verloofd met haar vriend. Dat vertelde ze vandaag
Zoo, verloofd zelfs. Nice voor drquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook sprakeloosquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat op gewoon hoi zeggen tegenwoordig een ban staat
Ik doe hetzelfdequote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef danny130 het volgende:
[..]
Fitness, altijd wel lekker geen verplichtingen.
Feli.quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Taalpuristenquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarom is het volgens jou een Engels teken? Wat is er mis met de Nederlandse benaming?
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.quote:
Oi... Ja, dat vind ik ook wat snel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.
En ik vind dingen als verloven zo ouderwets enzo
Groot gelijk. Teamsport is denk ik ook niet echt mijn ding, ik zie het meer als een spelquote:
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoorquote:Utrecht C
Zondag 21 November 20:58
Oorzaak
Rond Utrecht C rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
NS en ProRail moeten hun zaakjes beter op orde krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoor
Betere omschrijving dan wat ik net verteldequote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iemand die verbazingwekkend genoeg het woord ' vermicelli' niet goed kan spellen
Volgens teletekst 'alleen' geen treinen in noordelijke richting, dus richting amsterdam/den haag/rotterdam/amersfoort/hilversum. Valt mee.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel n beetje medelijden met de ns en prorail hoor
Daar ben ik het mee eens ja. Als je ziet hoe veel mensen scheiden en wat dat allemaal meebrengt... Je kan toch al proberen voor altijd bij elkaar te blijven zonder een papiertje van stadhuis? Maar iedereen denkt natuurlijk dat he tbij hen wel anders looptquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen ik vind het vrij snel. Ze hebben pas een maand of 8.
En ik vind dingen als verloven zo ouderwets enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |