BMI van 21.. Is dat goed?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oeps.. kom ik met m'n 150 kilo en 1.75 . Waar zal ik toch inzitten![]()
Och, weten doe je het nooit. Wat verlies je ermee? En hele dag is nog niet lang. Denk er nog maar eens een dag over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Denk er al de hele dag over maar weet niet of het slim is
Slaap er een nacht over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Welk jaar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadat is waar ook
ik zou gaan trouwen op 29 februari in een jurk in Las Vegas
Ik zal ze goed vasthouden danquote:
was dat die waar je vd week n sms van wilde?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen kopen.
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ben er ook stukken tevredener mee dan een jaar geledenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest hier wel n beetje om grinnikenmaar dat valt heus mee, je hebt n mooi lijf
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
Niks mis met jouquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
dawgquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.
2012quote:
Dat dus. Ik moet juist wat meer vet kweken, maar dat lukt niet. Dan niet. Klaar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |