Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.quote:
Te laatquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.
Dit is Malta.quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verfgranaat waterbalonnen!![]()
![]()
Now you're talking!
Alleen mag dat op NL banen meestal niet..
Nou ja. Oké. BMI moet onder de 20 blijven dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
Trouwens, ik onder de 60 kilo is scary
Wat voor freaky standaarden heb jij?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja. Oké. BMI moet onder de 20 blijven dan.
Je bent goed zoals je bentquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
Vind het echt vreselijk...quote:
BMI onder de 20 is niet gezondquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Waarom ik dat zou doen? omdat ik hem graag wil zien, ik mis hem
Zeg, ik ben de paus nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan de rest vd wereld uit
WTF?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Sam-x het volgende:
Tijnbrein, zeker van dat je niet wilt trouwen? Dat zou ik juist wel willen
Onder de 20 dus ofwel,je moet tegen ondergewicht aan zitten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Wel in een hal? Of lekker buiten tussen echte gebouwen door?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta.Wij hebben nog een gezonde dosis bananenrepubliek-corruptie.
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te laat
wtfquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang je onder de 60 kilo blijft is die keuze te rechtvaardigen.
Mij lijkt het wel fijn want dan ben je toch ''een''.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.
Makkelijker....gedoe?quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het ooit gaan doen dan is het omdat het makkelijker is en niet om het gedoe er om heen.
20-25 is okquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh? Hm. Hoe ging die bereking ookalweer?
Als het alleen aan de paus zou liggen...quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?
[..]
Zeg, ik ben de paus niet
Huh?quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?
Ben ooit in die richting geweest. Laatst foto's van mezelf toen gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je gaat jezelf toch hopelijk niet zo'n heroïnehoer-look aanmeten toch?
Misschien als ik ooit de ware tegen kom dan denk ik er andes over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn want dan ben je toch ''een''.
Lekker buitenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel in een hal? Of lekker buiten tussen echte gebouwen door?
Fok staat gelukkig niet geheel voor de bevolking.quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als het alleen aan de paus zou liggen...
Als ik de reacties hier op Fok lees,worden die dingen zelden gebruikt
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit de ware tegen kom dan denk ik er andes over.![]()
Mijn BMI is 19 ofzo
Ook wel Kwekkeboomkroket-indexquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval wel onder de 20 qua koteletindex.
Omdat ik iets stoms heb gedaan, en toen is hij de deur uitgelopen en heb ik hem niet meer gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij wil jou niet zien? Why not?
[..]
Ja iedereen met een mening heeft een hekel aan die dingenquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als het alleen aan de paus zou liggen...
Als ik de reacties hier op Fok lees,worden die dingen zelden gebruikt
Trouwen is goedkoper dan een samenlevingscontract. Gedoe als in feest enzo.quote:
Maar je trouwt toch niet als je niet gelukkig bentquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef ook niet per se te trouwen, vind het een stuk belangrijker dat we elkaar gelukkig maken en voor mijn gevoel voegt een huwelijk daar niets extra's aan toe. Maar dat is persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |