?quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Nog onbedorven en naiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag meedoen hoor.Je was niet zo groot toch? Dan zit je bij mij in het team.
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
patat met mayo uitjes
berenhap saté
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij ProRail kan er wel meer beter, maar tsja.
Dat had ik dus ook verwacht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het viel me hard mee, voor hetzelfde geld had het nog een week geduurd.
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassenquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".
Nee.... uitjes zijn groentequote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Damnnnn dat klinkt goed, al zou ik de uitjes weglaten. Zit genoeg ui in de berenhap.
Berenhap saté
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kantquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
..
I'm in!
Om eerlijk te zijn zou ik ook niet in de schoenen van die trdl's willen staan dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Afgelopen maandag ongeveer een uur op Den Haag HS stilgestaan, omdat er 4 treinen waren aangewezen om te pendelen tussen rotterdam en DH, en geen één om richting het noorden te gaan...
Faal coördinatie
Tsja christenenquote:
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar mogen ''andere handelingen'' wel voor het huwelijk?
Chocola is ook groente.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... uitjes zijn groenteen ik moet mijn portie toch vergroten he
me 2quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Right, en dan mag ik zeker voor de diversion zorgen, omdat ze me toch slecht kunnen raken?![]()
![]()
.I'm in!
Heb ik respect voor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Ik eet trage dikke managers voor ontbijt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem. Ik wil alleen maar moeilijk te raken mensen in mijn team, de trage dikke managers mogen naar de andere kant
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Haha ja het blijven ook mensen hé. Als christen kan je beter naar las vegas verkrassen
James Bond does not agreequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog onbedorven en naief
Just the way I like itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doenquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja christenen![]()
[..]
Geen idee. Ik doe er iig niet aan die onzin. Nee ze slapen ook niet in hetzelfde bed enzo.
Maarja geloof is een slecht onderwerp om met mij te besprekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook niet. Gokken staat niet in het teken van het geloof.
Hij was echt heel streng daarin. Heeft ooit veel naar metal geluisterd maar toen hij zich bekeerde, heeft ie alle cd's die hij had vernietigd. Luistert nu alleen gelovige muziek etc.
Nah ja, ik zou net zoveel respect hebben als ze wel gewoon met elkaar naar bed gaan. Om welke reden dan ook.quote:
Dat zal zeker een rol spelen maar dat zal mijn zusje iig nooit aan mij vertellenquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ook ja. Althans, ze zijn nu jaar of 2 samen, beide zo gelovig als wat. En zijn sinds half jaar verloofd ofzo. Een andere klasgenoot vroeg hem waarom hij zo snel wilde trouwen en zei er zelf gelijk achter: "Omdat je geen seks mag zeker"? En hij: "Ja, ook dat".
Ik ook als andere mensen in hun relatie dat doen. In mijn relatie als ik iig nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet trage dikke managers voor ontbijt!![]()
Hoe lang bleef je nou in NL?
Het was niet de bedoeling een chocoladefondue met snackbar te integreren, maar een uurtje later kan het wel hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
chocolade en patat..... is dat wat![]()
bah lijkt me niet lekker ....NEXT
Ben ik anders mooi te laat meequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen maar dat zal mijn zusje iig nooit aan mij vertellen![]()
[..]
Ik ook als andere mensen in hun relatie dat doen. In mijn relatie als ik iig niet
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor zequote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daarom dekken ze zich tegenwoordig goed in![]()
En wat ze ook doen,het is toch nooit goed
En ik ben vrij op de 12equote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Slechts voor een weekje ben ik in NL....
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepjequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Slechts voor een weekje ben ik in NL....
quote:
Regel jij een paintball meet, ik ben er bijquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepje
Het is jammerlijk dat ze nu overal van die vet hippe flexe schermen als CTA ophangen maar nog steeds +5, 10, 15 en 30 minuten aanhouden. Nu hebben ze juist de mogelijkheid om +3 minuten aan te geven en dan doen ze het weer niet. Beetje jammer.quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor ze![]()
Vind het ook wel slim van ze dat ze vertragingen tegenwoordig niet per 3 minuten, maar per 5 aangeven om zo minder procent aan vertragingen te hebben. Ook een goede indekking
Dat doen christenen ook. Er zijn zelfs site waar tips voor zulke dingen staan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doen
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Tijn, zijn jullie zo allebei opgevoed of enkel je zus? Of is zij later uit zichzelf zo 'geworden' ?
choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat wegquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling een chocoladefondue met snackbar te integreren, maar een uurtje later kan het wel hoor.
Ik heb laatst nog M&M's met bier gedronken.
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om weer eens te gaan paintballen met een groepje
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te gelovenquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij bent te slim om te geloven
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
choco-fondue is al heavy.... dan laten we de patat weg
Hoezo?quote:
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen christenen ook. Er zijn zelfs site waar tips voor zulke dingen staan.![]()
[..]
Zo opgevoed. Alleen ik heb afstand van het geloof genomen. Omdat ik niet geloof.
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
Dit vind ik dan weer verdomde scherpquote:
Ook lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige Moslima's hebben het dan toch wat beter bekeken, maagd blijven tot het huwelijk maar gewoon tot die tijd gewoon anaal doen
Oh damnquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.quote:
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
[..]
Ook lekker.
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij die Die Hards in het team hebt dan, want die schuwen niets of niemand.. En doen meestal niet aan "Take it easy" zeg maar..
Rawr!quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die 3. Ik wil bloed zien.
varkenshaasjequote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel enorm veel honger gekregen van jou(w post).
Maar ik heb vanavond al patatjes gegeten. Verder niet met frituur maar met een lekker varkenshaasje.
Ik heb mijn momenten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer verdomde scherp
Jij lijkt me idd wel de ideale paintbal teamgenoot jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..quote:
Rode verfkogels nemenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met geloof is niets mis. Alleen als je dat geloof aan andere gaat opbringen wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit zulke dingen gezegd dus geen idee wat ze erg eigenlijk over denken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat kom je niet vaak meer tegen dat kinderen zo streng opgevoed worden (christenen), en dat ze dat dan ook blijven. Goed dat je doet wat je zelf wilt!
Ik denk vooral aan veel vlees en kaasquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, waarom niet. Je moet toch eten en een pizza kan best voedzaam zijn..
Lekker even wat frustratie afreageren met een perfect headshot vanaf 2 meter op m'n chefquote:
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensenquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar morgen. Er zijn 3 diehards die bloed willen zien. De rest "lijkt het wel leuk".
Mwah. Dat kan morgen ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt boodschappen gehaald om zelf te maken toch?
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloofquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met geloof is niets mis. Alleen als je dat geloof aan andere gaat opbringen wel.
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maarquote:
Tja,,"ook lekker" met een tong erachter kan je uiteraard ook serieus opvatten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit werpt weer een heel nieuwe blik op jou.
Niet doen, komt vanzelf wel weer wat andersquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Het is ook maar voetbal.. Paintball daar in tegenquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh,,dat zijn de oort mensen die me na de verloren finale zeiden " dat het maar voetbal is" . Hekel aan dat soort mensen.
Vooral als het mannen zijn. Bedoel, elke man is competitief right
Dat kan ik ga gewoon nooit trouwen dan kan ik ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Te laat met geen seks voor het huwelijk.
Ik wil bolletjequote:
whahaha dat is wel vetquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
En dus minder schadeclaims te hoeven betalen... Money makes the world go round !! Behalve de wielen vd NSquote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Voel me daarom ook geroepen het op te nemen voor ze![]()
Vind het ook wel slim van ze dat ze vertragingen tegenwoordig niet per 3 minuten, maar per 5 aangeven om zo minder procent aan vertragingen te hebben. Ook een goede indekking
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?quote:
Die zin klinkt niet echt tofquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb ontzettende behoefte die ene man te smsen die me niet meer wil zien..grrrr
Waarom zou je die smsen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Niet doen, ventileren kan ook hierquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen zin meer in gezond etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gezond eten bestellen?
Verfgranaat waterbalonnen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van ons had zelfs het idee ballonnen met verf te vullen. Als handgranaat zeg maar
quote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Money Sex makes the world go round !!
NS. Die bepalen wat er op die fijne bordjes komt te staan, lijkt me. Het is inderdaad allemaal paradoxaal en zulks..quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is jammerlijk dat ze nu overal van die vet hippe flexe schermen als CTA ophangen maar nog steeds +5, 10, 15 en 30 minuten aanhouden. Nu hebben ze juist de mogelijkheid om +3 minuten aan te geven en dan doen ze het weer niet. Beetje jammer.
Ik weet niet of je dan NS moet tintelen of RailCom moet kietelen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan morgen hetzelfde zeggen?
Weet ik. Dat maak ik een collega die Jehova's ook regelmatig duidelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Gasol het volgende:
[..]
Helaas is geloof aan anderen opdringen inherent aan geloof
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |