oh, behave!quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur maar een pm, dan oordeel ik zelf wel
Ja dat denk ik ook wel maar hij is boos op me..quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.
Leuke dag wel sowiesoquote:
Gewoon naar beneden afrondenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee wat mijn BMI is, maar volgens mij is die wel in orde. Misschien iets aan de hoge kant, maar zeker niet TE hoog.
Nee, sorry. Ik ben niet zo van het foto's sturen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur maar een pm, dan oordeel ik zelf wel
Ja klopt! Toen kwam hij 's avonds bij me etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was dat die waar je vd week n sms van wilde?
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel maar hij is boos op me..
Ik slaap er nog een nachtje over op advies van Yuki en Venco..
23 dus Al is mijn gewicht een gok, heb allang niet meer op de weegschaal gestaan..quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee wat mijn BMI is, maar volgens mij is die wel in orde. Misschien iets aan de hoge kant, maar zeker niet TE hoog.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Uhm hoe lang is het precies geleden dat hij de deur uitliep? en hoe lang geleden was die mail?quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zekerquote:
Sterktequote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik zou daar nog 1 of 2 nachtjes aanplakken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Donderdagavond, mail was vrijdagochtend...quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm hoe lang is het precies geleden dat hij de deur uitliep? en hoe lang geleden was die mail?
quote:
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.
En nog wel wel een datum die je sowieso niet senl vergeetquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekeren omdat ik zo slecht in het onthouden ben van datums ben. hoef ik dat nu maar 1 keer in de 4 jaar te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |