Sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt me gemeet maar dat ben je vergeten
quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vergeet je mij weer
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is waar ook
ik zou gaan trouwen op 29 februari in een jurk in Las Vegas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Denk er al de hele dag over maar weet niet of het slim isquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je doen, of bellen, wat Yuki ook zei. Of nog paar dagen wachten en erover nadenken ipv impulsief. Of is het niet impulsief?
Te klein. Dan raak je ze kwijtquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Klein genoeg om in een geel envelopje te doen?
BMI van 21.. Is dat goed?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oeps.. kom ik met m'n 150 kilo en 1.75 . Waar zal ik toch inzitten![]()
Och, weten doe je het nooit. Wat verlies je ermee? En hele dag is nog niet lang. Denk er nog maar eens een dag over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Denk er al de hele dag over maar weet niet of het slim is
Slaap er een nacht over.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Welk jaar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadat is waar ook
ik zou gaan trouwen op 29 februari in een jurk in Las Vegas
Ik zal ze goed vasthouden danquote:
was dat die waar je vd week n sms van wilde?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen kopen.
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ben er ook stukken tevredener mee dan een jaar geledenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest hier wel n beetje om grinnikenmaar dat valt heus mee, je hebt n mooi lijf
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
Niks mis met jouquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En volgens Boudibou met een mooie lul. Hoe hij aan die info komt wil ik eigenlijk niet weten.
dawgquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft niet op je mail geantwoord. die heeft ie denk ik wel gelezen hoor.
2012quote:
Dat dus. Ik moet juist wat meer vet kweken, maar dat lukt niet. Dan niet. Klaar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee wat mn BMI is, vind mezelf prima zo en dan is voor mij de kous af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |