Ik ben dun jaquote:
Al is bellen ook best weer moeilijk, zeker als zij, zoals ze vertelde, voornamelijk sms contact hadden.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen week donderdag??? en gelijk die vrijdagochtend een mail......
Die zou ik meer tijd geven.
En dan bellen....... denk ik.... want bij een mail/sms weet je niet zeker of hij het echt gelezen heeft... maar eerst meer tijd geven......
quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je wilt smsen en reactie krijgen. Maar stel dat ie niet leuk of helemaal niet reageert, dan heb je waarschijnlijk spijt van je actie en dat je niet meer geduld hebt gehad.
Dat.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou liever n bmi van 22 hebben ofzo
quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel, ongestraft bier drinken!
1.75 en 62 kiloquote:
ja zou kunnen iddquote:
Niks mis met de mannen hier, qua gewichtquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
Ik ben 194 en iets van 79 kg. Mijn BMI was laatst 21
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen week donderdag??? en gelijk die vrijdagochtend een mail......
Die zou ik meer tijd geven.
En dan bellen....... denk ik.... want bij een mail/sms weet je niet zeker of hij het echt gelezen heeft... maar eerst meer tijd geven......
dan moet er 5kg af maar dat wil ik graag van mn bovenbenen en armen af maar ik vrees dat t het eerste van mn boobies gaat en daar zou ik wle hard van balen gezien mn best wel snelle opgebouwde en grote marlies dekkers collectiequote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Maar so far, so good. Ik ben niet helemaal walgelijk dik
Wonen jullie ver uit elkaar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, voelde me zo kut, omdat we niet goed gepraat hadden dus uitleg in een mail gegeven.
Bellen doen wij eigenlijk nooit dus dat vind ik doodeng,maar misschien moet ik dat als in de loop vd week niks gehoord heb eens proberen..
Hier 1,81 en 63 ik winquote:
Kut, ik ben dik!!quote:
ja.... maar anders ga je daarna twijfelen of ie het wel of niet gelezen/gekregen heeft what ever...quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is bellen ook best weer moeilijk, zeker als zij, zoals ze vertelde, voornamelijk sms contact hadden.
Ik zou gaan lijnenquote:
dat, - 6 kgquote:
Hier heupen, billen, bovenbenen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet er 5kg af maar dat wil ik graag van mn bovenbenen en armen af maar ik vrees dat t het eerste van mn boobies gaat en daar zou ik wle hard van balen gezien mn best wel snelle opgebouwde en grote marlies dekkers collectie
*kuch*quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gasol het volgende:
Nog geen BMI's van boven de 24 gezien hier, zijn we allemaal zo perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |