Ja, toch wel indd. Zeker gezien die mail. Gewoon ff wachten en paar dagen geduld hebben. Wie weet mailt ie terug.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou daar nog 1 of 2 nachtjes aanplakken.
Daar is het te laat voor?quote:
Dan heb je nog een kleine kans dat ie alsnog positief reageert. Vrijdagochtend was hij echt nog niet afgekoeld.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Donderdagavond, mail was vrijdagochtend...
Kan best dat ie dan nog te boos is geweest. Geef hem ook de tijd te reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Donderdagavond, mail was vrijdagochtend...
owkee..ik hou me in mensen, ik hou me in...quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Boosheid hoeft niet een definitief einde te betekenen, nachtje slapen/tijd kan nooit kwaad dan.
Echt wel, ongestraft bier drinken!quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef YipYip het volgende:
Mijn bmi is te laag,al heel mn levenHet leven heeft geen nut meer
19 wie biedt nog minderquote:
Ja dat is waar..en t is ook mijn eigen stomme schuld, dus moet echt even wachten tot hij contact metmij opneemt denk ik..quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan best dat ie dan nog te boos is geweest. Geef hem ook de tijd te reageren.
Daarom dusquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nog wel wel een datum die je sowieso niet senl vergeet
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.quote:
Dat doe ik nou noooooooitquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel, ongestraft bier drinken!
Ik snap het wel hoor, je wilt smsen en reactie krijgen. Maar stel dat ie niet leuk of helemaal niet reageert, dan heb je waarschijnlijk spijt van je actie en dat je niet meer geduld hebt gehad.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
owkee..ik hou me in mensen, ik hou me in...
Damn wat is dat moeilijk!!
Ik hebquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.
Dat hoop ik niet voor je. Dan heb je namelijk ondergewicht en ben je heel erg dunquote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet weten, maar het zou me niet verbazen als het lager is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |