Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Oh ik hou het gewoon bij Nederlandsquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.
Wat fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt.... anders zag ik dr volgend jaar(wat klinkt dat lang) pas weer
Meet in maart om het kampvuur, Kumbayaquote:
Neen, broer en moeder willen ook kijken... En Ron en ik lopen elkaar vrijwel altijd mis, dus er komt weinig van terecht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zat
Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Is al bekend waar jullie heen gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze blijven geniaal, keer op keer!
Drentenaren ftwquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is al bekend waar jullie heen gaan? Westerbergen kan ik op de fiets heen
Ook gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Ik ga kerst vieren met vrienden dit jaar
Nee woensdag gaan we kijken en proberen te boeken, komt in het topic dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Rauzers huis slopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb ik de films niet eens van gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezen
Alleen de Hobbit kom ik niet doorheen.
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasyquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb ik de films niet eens van gezien. Wereld van Inkt en HP zijn de enige boeken die ik regelmatig lees
Haha, jup. Als je het verhaal al kent leest dat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?Das ook een manier om je talenkennis op te krikken natuurlijk
Uiteraard, als het zó dichtbij is welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee woensdag gaan we kijken en proberen te boeken, komt in het topic dan.
Kom je langs?
Dit was 55.555quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?Das ook een manier om je talenkennis op te krikken natuurlijk
Hmm misschien maar eens proberen danquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasy
Mooi, je was namelijk helemaal niet lief tegen mij laatst, en ik was heul verdrietig ervanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard, als het zó dichtbij is wel!
Joooaaaahquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Feli!! En daar was ik bij betrokken!
Wie wat waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, je was namelijk helemaal niet lief tegen mij laatst, en ik was heul verdrietig ervan
En het ergste was, die was totaal niet zo bedoeldquote:
LOTR is vele malen leuker dan die stomme Potter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasy
Is niet nodig, echt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze vraag ik een audio-visuele opname aan van Graseters gitaarkunsten.
Ik heb heeeeeel veeeeeeel gelezen in mijn leven, alles van Mulisch minstens 3 keer, maar LOTR kom ik met geen mogelijkheid doorheenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezen
Alleen de Hobbit kom ik niet doorheen.
Ahhh je hebt Marilyn weerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze vraag ik een audio-visuele opname aan van Graseters gitaarkunsten.
Oh toenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
En het ergste was, die was totaal niet zo bedoeld![]()
Ik bedoelde hem echt gewoon zoals ik hem zei, ik vind je lief en leuk in het echt, ik oordeel niet op Fok, dat zegt me niet zoveel.
Ach het is heel verschillend, en ik vind beide leuk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
LOTR is vele malen leuker dan die stomme Potter.
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die films heb ik ook al 3 keer gezien, die zijn geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh toen! Ik had het over je andere wraak, over je FOK!gedicht
[voldemort] Modderbloedjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Dat lieve zoontje van mijn ex heeft mijn LOTR box verpatst
Maar mij vind je het tofst hier dus ik was graag genoemdquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je denkt toch niet serieus dat ik daar iets slechts mee bedoel?
Lees de laatste zinnen, ik ben dol op jullie allemaal.
Oke ik ga er 1 speciaal voor jou plaatsen morgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar mij vind je het tofst hier dus ik was graag genoemd
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ga er 1 speciaal voor jou plaatsen morgen
NCIS (allebei), CSI (alledrie), House, The Mentalist, Het Huis Anubis, Greys Anatomy, Castle, Bones... Een hoop. Want ik kijk er ook nog een paar terug en ik weet zeker dat ik er eentje vergeet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Lutte, welke series volg je nu dan allemaal... NCIS, Mentalist....
Pak er maar tissues bij, want hoop gekwijlquote:
Na je vorige post al wat tissues moeten weggooien dus zal kijken of ik nog ergens schone heb liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Pak er maar tissues bij, want hoop gekwijl
Ohw, dat komt wel redelijk overeen met wat ik kijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
NCIS (allebei), CSI (alledrie), House, The Mentalist, Het Huis Anubis, Greys Anatomy, Castle, Bones... Een hoop. Want ik kijk er ook nog een paar terug en ik weet zeker dat ik er eentje vergeet.
die had ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb van alledrie de extended versions
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na je vorige post al wat tissues moeten weggooien dus zal kijken of ik nog ergens schone heb liggen.
Ahhhhhhquote:
De oude Anubis heb ik allemaal minstens vier keer gezien, wat een heldenserie is dat...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat komt wel redelijk overeen met wat ik kijk
Eigenlijk alles wel (muv. Anubis en NCIS)
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetjequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik werk trouwens tegenwoordig vijf dagen per week dus dat is ook de reden dat ik er nog maar weinig ben!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
De oude Anubis heb ik allemaal minstens vier keer gezien, wat een heldenserie is dat...
Ik ook, toen met de Nazgul voor het eerst erin, was ik 7 maanden zwanger. Wij in de bioscoop volop hard natuurlijk, heel mijn buik ging heen en weer, kind schrok zich rotquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik baal er echt van, ik kan die films blijven kijiken
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetje
Haha, sommigen zijn wel leuk. En Anubis is gewoon buitencategorie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo erg met Nederlandse series
Ben jij leraar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoor
50 uur in de week, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Dat nooit meer..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetje
Lulquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
Peer, kijk eens.
http://tinychat.com/talsc
Het is gelukt met werk vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik werk trouwens tegenwoordig vijf dagen per week dus dat is ook de reden dat ik er nog maar weinig ben!
Volg je ook Glee?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, sommigen zijn wel leuk. En Anubis is gewoon buitencategorie.
Maar die afleveringen komen twee dagen achter elkaar (maandag de aflevering van vrijdag en maandag, dinsdag van maandag en dinsdag), plus terugkijken, marathons en weeksamenvattingen maken dat ik ze mee kan praten.
ik kom er overdag ook weinig meer aan toequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoor
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulksquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen! Iedereen is helemaal geGleed maar ik vind er geen hol aan.
Jij wel?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulks
quote:
Chachachachaa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Even Skype aanzetten voor de lach van Kally.
Cha cha CHA?quote:
hij doet he, kreeg het niet aan de praatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Symph kijk eens hier http://tinychat.com/talsc
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.
Ik was een beetje verliefd op Mick.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijk
Whahahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Even Skype aanzetten voor de lach van Kally.
quote:
Dat is geen lachen.quote:
Beter dat dan robotquote:
Dat. Is. Waar.quote:
k ken alleen Apquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was een beetje verliefd op Mick.
/carequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onjuist, robot worden het helemaal in 2011.
quote:
Ja blablaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef Graseter het volgende:
Er is niets mis met jouw lach hoor. Ik probeerde het alleen maar om te zetten in tekst.
Je kunt het nog op jeugdigheid gooien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was een beetje verliefd op Mick.
Ik zit in de prive skype chat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
De chat stuitert ik word er steeds uitgemieterd
owwwww fucking hellquote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Zijn we klaar met het gebagger en gekut?
Zhe Roku.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
Hsaksbaj, ik haat het zo als ik opeens onder de puistjes sta.
Weet ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wilt echt niet met haar vergeleken worden
HAHA JA DIE GRAP MAAKTE IK OOK XDDDDDDquote:
NIET JIJ DEED HET MET ZEROKU XDDDDDDquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA JA DIE GRAP MAAKTE IK OOK XDDDDDD
Ohjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
NIET JIJ DEED HET MET ZEROKU XDDDDDD
Oh, ff kalender goedzetten dan.quote:
Shit ik wilde hem net een minuut eerder plaatsenquote:
TROTS HOOR, DIE NOTE.quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Graseter het volgende:
Symp, mag ik een lieve note?
Een slechte mag ook.
Slaap lekker lieve schattiequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Graseter het volgende:
Symp, mag ik een lieve note?
Een slechte mag ook.
Whahahahahahahaquote:
Een standje?quote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
He blauwtjes, zegt Graseter 59 jullie iets?
Ja.quote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
He blauwtjes, zegt Graseter 59 jullie iets?
Dat duurt dus weer een paar jaar, net als met Ringo Starrquote:Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zoek een bepaalde strip van jeroom en ik kan hem niet meer vinden
Open er een topic over.quote:Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zoek een bepaalde strip van jeroom en ik kan hem niet meer vinden
quote:Op zondag 21 november 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat duurt dus weer een paar jaar, net als met Ringo Starr
quote:
quote:
Ja dat heb je ervanquote:
Wut?quote:
Ahhhhquote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed door schiedam en ik dacht "Hoi Kally"
ik reed door Schiedam en dacht: Heee fuck, alweer de Aldiquote:Op zondag 21 november 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed door schiedam en ik dacht "Hoi Kally"
Whehehehequote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reed door Schiedam en dacht: Heee fuck, alweer de Aldi
Het was heel simpel zeker?quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nu weet ik hoe we hadden moeten rijden
Whahahahahaquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reed door Schiedam en dacht: Heee fuck, alweer de Aldi
Ja, vlak voorbij de snelweg rechtsaf en je rijdt zo naar Rotterdam airport/A13quote:
SLaap lekker meisquote:
Die zijn leukquote:Op zondag 21 november 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga van de week ff een betere versie op youtube zetten
Beetje spelen met je telefoon helpt ook welquote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er nog ff bijzitten en heel ongeinteresseerd kijken
Goed gedaan ookquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
Was te verwachten... aan de schijt als single uitgebracht
Beiden zijn echt goed nagedaanquote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed gedaan ook
Die Carlo is echt goehoed
Heb ik ook wel eensquote:Op zondag 21 november 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
Mijn ene hand is echt ijskoud, de ander is lekker warm
Een hoed?quote:Op zondag 21 november 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed gedaan ook
Die Carlo is echt goehoed
Gewoon een echte.quote:Op zondag 21 november 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een verwarmde muis, waarmee ik kan gooien zonder dat-ie kapot gaat.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het niet meer als ik ermee gooi
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef Graseter het volgende:
In china gooien ze kinderen in accuzuur als sport.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef Graseter het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het niet meer als ik ermee gooi
okquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef Graseter het volgende:
Goed oefenen.quote:Op zondag 21 november 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
Hoe kom je erachter dat je dat kan doen?![]()
Cee beebquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:
Doeinquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
zondequote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben niet eens echt dronken geworden deze keer
Hehehehe truste Symphiequote:Op zondag 21 november 2010 02:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonde
Slaap lekker Koen...
Ik ga ook maar eens
Aah, wat schattig!quote:Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
Morgen MoBlo en Lutte![]()
Haha leuk hè een katDie van mij had net ook weer iets... Aan de badkamerdeur hangt een gammel haakje waar de handdoeken steeds vanaf vallen, te zwaar voor het haakje denk ik. Dat gebeurde weer toen de kat net in de badkamer was. Toen heeft hij 5 minuten naar het haakje lopen mauwen
Ik heb hem uiteindelijk maar opgepakt en bij het haakje gehouden 'zie, er is niets.'
Mijn vader heeft een hond en C_A ook , dacht ikquote:Op zondag 21 november 2010 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, wat schattig!
Katten zijn gewoon tof, dieren sowieso. Ik fiets altijd een andere route (een beetje om) naar en van school zodat ik door het parkje kom.
Heeft iemand hier honden?
Ik houd ook van dierenquote:Op zondag 21 november 2010 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, wat schattig!
Katten zijn gewoon tof, dieren sowieso. Ik fiets altijd een andere route (een beetje om) naar en van school zodat ik door het parkje kom.
Heeft iemand hier honden?
ahgrompfhompfhompf!quote:Op zondag 21 november 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En katten en paarden![]()
Of in ieder geval één paard...
Lammetjesquote:Op zondag 21 november 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
ahgrompfhompfhompf!![]()
Later neem ik een kinderboerderij in de achtertuin.
Giraffesquote:Op zondag 21 november 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
ahgrompfhompfhompf!![]()
Later neem ik een kinderboerderij in de achtertuin.
Miauwtjequote:
En een emo. Die zijn engquote:
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Jouw naam komt me de hele tijd heel bekend voor... Doe jij ESF-kwissen?
Haha, dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 21 november 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk zag je volgens mij gister voorbij komen en dacht "hey dat is Lutte van TAL"
Ja daar heb je er veel van op Fok en waar je ze dan van kent, who knowsquote:Op zondag 21 november 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat kan wel kloppen ja.
Maar soms heb je namen en die heb je dan eerder gezien, in een heeel slecht topic of een quiztopic ofzo. En dat schiet dan maar niet te binnen.
quote:Op zondag 21 november 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen
Wat een mafkees die Paus, eerst mag je geen condoom, nu mag het soms wel, lekker geloofwaardig allemaal. Hij bezwijkt onder druk
Echt hè... Maar ik kan ook niet geloven dat hij echt denkt dat het beter is om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken.quote:Op zondag 21 november 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen
Wat een mafkees die Paus, eerst mag je geen condoom, nu mag het soms wel, lekker geloofwaardig allemaal. Hij bezwijkt onder druk
Ja maar aids krijg je van Godquote:Op zondag 21 november 2010 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Maar ik kan ook niet geloven dat hij echt denkt dat het beter is om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
Oja, hoe kon ik dat vergeten! Je moet natuurlijk keihard gestraft worden omdat je in een armer stukje wereld wordt geboren.quote:
Goedemorgen Bartquote:
Ja, ik wou lachen maar hou me in, want het is te erg eigenlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 10:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, hoe kon ik dat vergeten! Je moet natuurlijk keihard gestraft worden omdat je in een armer stukje wereld wordt geboren.
Poesjeliefquote:
quote:
Geen huiswerk maken! Op doktersadvies, haha. Zit al een paar weken ieder weekend twee volle dagen in mijn hok huiswerk te maken, en nu niet. Heb verkort rooster komende week, dus dan doe ik het dan wel.quote:
Heyhey, ninjaedit!quote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Oke wat gaan we doen vandaag?
Ik niks, een gedicht maken voor Rauzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |