quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar laat ik maar niks meer zeggen over die wedstrijd, laat dat maar een neutraal iemand doen
Omdat het uit was denk ik... en er geen uitpubliek bij mocht zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
neutraal iemand meldt.
maar ik heb geen voetbalkanaal
Waarom zit je niet in het stadion eigenlijk Bos?
en wie is de morele winnaar met die 0-0?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar laat ik maar niks meer zeggen over die wedstrijd, laat dat maar een neutraal iemand doen
Ik zeer neutraal, Ajax moet heel veel roodquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
De scheidsquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wie is de morele winnaar met die 0-0?
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
neutraal iemand meldt.
maar ik heb geen voetbalkanaal
Waarom zit je niet in het stadion eigenlijk Bos?
Brabant! Brabant! Heui! Heui! Brabant!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.
Ik denk toch Ajax, nu blijft het gat slechts 6 punten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wie is de morele winnaar met die 0-0?
PSV juist, ze wisten al dat Twente ze niet voorbij kwam en de aanval van Ajax is zo afgeslagen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch Ajax, nu blijft het gat slechts 6 punten.
Waar ben je nu?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil Dexter nog steeds terugkijken. Zal wel weer kerstvakantie worden.
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.quote:
Ik ben zo neutraal dat ik niet eens wist of het uit of thuis wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.
Hp's herlezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |