Je treedt ook op?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Over klipperdieklap gesproken... Ik heb opgetreden voor Ralf Mackenbach!
OMGquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Dan heeft hij het verschil tussen slecht en goed ook eens gehoord. Dat hij niet direct gestopt is, is vreemd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.quote:
Hè, wat, klemtoon?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Waar ligt de klemtoon in die zin?
Ik naked chefquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest driehoek zeggen. Iedereen zegt hoi. Ik had jeuk in mijn handen.
Ja dat straalt hij ook uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.
In ons durpje is iedere twee jaar een Frans theaterfestival, georganiseerd door onze school en met meer dan 15 groepen van over heel Europa. En iedereen doet daar een toneelstuk, in het Frans.
De school van Ralf Mackenbach deed ook mee, en zij vonden ons zo leuk () dat ze ons vroegen om samen met hen twee keer op die school op te treden, als leuke Fransles voor de onderbouw. En daar was hij dus ook. En hij is 1.10 en arrogant. Zeeeer arrogant.
Toneelstukken in het Frans?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.
In ons durpje is iedere twee jaar een Frans theaterfestival, georganiseerd door onze school en met meer dan 15 groepen van over heel Europa. En iedereen doet daar een toneelstuk, in het Frans.
De school van Ralf Mackenbach deed ook mee, en zij vonden ons zo leuk () dat ze ons vroegen om samen met hen twee keer op die school op te treden, als leuke Fransles voor de onderbouw. En daar was hij dus ook. En hij is 1.10 en arrogant. Zeeeer arrogant.
Die van mij Duits dus, maar ik vind Frans ook wel leuk, en ik deed dus mee terwijl ik geen Franse les meer had.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat straalt hij ook uit
Maar toneelstukken in het Frans
Tof, het is echt mijn favoriete taal
Gewoon lekker doen, fris voor je hersenpannetje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben half aanwezig, beetje call of duty spelen lekker gek
quote:
Nee. gelukkig voor alle kinderen op de wereld, zal ik waarschijnlijk nooit iemands vader worden .quote:
okquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. gelukkig voor alle kinderen op de wereld, zal ik waarschijnlijk nooit iemands vader worden .
okquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
Benny! Ik ga nu nu NUUUU een pOPpetje maken.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
Benny! Ik ga nu nu NUUUU een pOPpetje maken.
*per direct het vertrouwen in evolutie verloren heeft*quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Belgie gaat winnen
http://www.junioreurovisi(...)ong=25513&event=1523
Doei België.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*per direct het vertrouwen in evolutie verloren heeft*
Ja die heb ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Gras, Benny
Ik heb Mango-chili chips
Het is ook geen all-time-favourite, maar de lekkerste (vind ik) van de 3quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook
Ik vind het geen prettige chips
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
Die uithalen... Mijn vuist wil uithalen op z'n neus
Hey Patjequote:
Kalmonequote:
quote:
Knuffeltjequote:
Twee scrabbleborden naast elkaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat dat korenslagziemijeenshautainetyfusjuryvoorzitterzijn wijf
Uw zoekbewerking - korenslagziemijeenshautainetyfusjuryvoorzitterzijn - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Duidelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dramaquote:
korenslagziemijeenshautainetyfusjuryvoorzitterzijn wijfquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - korenslagziemijeenshautainetyfusjuryvoorzitterzijn - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Een wat?
Ik kijk ook en ga er langzaam aan kapotquote:
Ik weet het eigenlijk niet meer...quote:
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ook en ga er langzaam aan kapot
Oh dat ja, of zo'n wake-uplight echt werktquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer...
Jij had iets van mij nodig ofzo, dat las ik maar toen was jij weg
Junior songfestivalquote:
Dat idd...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat ja, of zo'n wake-uplight echt werkt?
Ja er is niks andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik...ik snap alleen niet dat jij dr naar kijkt
Dus je wordt echt relaxter wakker door het lichtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat idd...
Ja klopt... Werkt goed
Relaxter... nah, het is iig beter dan met keiharde herrie op de radioquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus je wordt echt relaxter wakker door het licht?
ah....okequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja er is niks anders
Althans wel maar al gezien, en ik kan me ergeren nu
Benny, ik heb het poppetje gePMd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Relaxter... nah, het is iig beter dan met keiharde herrie op de radio
Ik wil slaan, en echtquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, ik heb het poppetje gePMd.
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
Mag ik dat zo vermoorden?
Ja dat mag ik zo vermoorden.
Dank, ik swiffer hem dood.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
Mag ik hem slaan?
Ja jij mag hem slaan!
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
Mag ik dat zo vermoorden?
Ja dat mag ik zo vermoorden.
quote:
Het is Bartquote:
BRAKEN, NUquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, das ons Missy. Heb er nu ook een mijter op getekend, even uploaden.
Neen, we hebben ook nog een zwarte van een jaar of drie, alleen dat is een zwarfkat die ooit eens aan is komen lopen om van de vogelplank te eten, en nu zit ie voort de helft van de tijd binnen en krijgt ie waardig kattenvoer.quote:
quote:
quote:
quote:
Awhquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, we hebben ook nog een zwarte van een jaar of drie, alleen dat is een zwarfkat die ooit eens aan is komen lopen om van de vogelplank te eten, en nu zit ie voort de helft van de tijd binnen en krijgt ie waardig kattenvoer.
quote:
Waarom faal? Ik kom net binnen.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, met Roeland. U had een bestelling geplaatst?
quote:
Slaap lekker beebquote:
Chowiwiwiwquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Trusten Laysa
[..]
Het plaatje doet het niet
quote:
quote:
Bwhehequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo scheel keek die ene op tv net ook
Hier wel gewoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Trusten Laysa
[..]
Het plaatje doet het niet
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier wel gewoon.. Is het niet gewoon een Benny-faal?
Ik zag hem ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier doet hij het ook niet, dus wel degelijk een chowifaaltjequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kapot.quote:
Iets met cachequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef Chowi het volgende:
Wtf, dit is echt raar.. Ik blijf ze wel gewoon zien.
Dankjewelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef Chowi het volgende:
Een GIFje voor de goedmaaks..
[ afbeelding ]
Echt he... Er kwam helaas geen pakkende reactie in mij op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef Graseter het volgende:
Door nichtje betrapt tijdens fappen, nu wil ze meer.__!
Jankfestival?quote:
/carequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Chowi het volgende:
Wat een interessante posts plaatsen jullie toch steeds.
Geen puntssss voor Nederland, who cares?
Dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Chowi het volgende:
Wat een interessante posts plaatsen jullie toch steeds.
Geen puntssss voor Nederland, who cares?
Maar er is toch een livetopic voor dit songfestival neem ik aan?quote:
Ja, zeker gezien de uitslag in alkmaar. Maar toch is winnen van Ajax altijd lekker..quote:
Kon ik niet vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar er is toch een livetopic voor dit songfestival neem ik aan?
DUS DAN OPEN JE ER ÉÉN.quote:
Stormlooptopic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Junior Songfestival 2010, met Senna & Anne
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Graseter, gaat lekker in dat topic van Gabrielle of niet?
Echt afkeurenswaardig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Graseter, gaat lekker in dat topic van Gabrielle of niet?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een jubileumpost! Nummertje 6000.
Mooi dat ik eraan gelinkt word. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een jubileumpost! Nummertje 6000.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben net achter de laptop uit, sorry!
Dankje!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi dat ik eraan gelinkt word. Gefeliciteerd.
Ja we haz your back gurlquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:37 schreef Lutte het volgende:
Half TAL verhuist even naar dat topic.
quote:
Je UIquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
Echt hè... Als Graseter nu een note heeft omdat ie die foto postte is dat echt onzin, want hij had er bruin haar op gemaakt dus dat was alleen maar lief!
Te schattig, vooral ook die mijterquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Missytje.Op de 'grote' foto ligt ze onder een dikke, pluizige deken!
Jaja, het betere paintwerk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Te schattig, vooral ook die mijter
VOlgens mij was Suarez de enige die beet. Die verdient dus gewoon 3 wedstrijden schorsing minimaal.quote:
Hij was duidelijk te laat en maakte duidelijk een schoppende beweging. Kan me wel voorstellen dat de scheids daar rood voor trekt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van Lindgren was toch geen rood?
alweer rood voor ajax?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van Lindgren was toch geen rood?
Ja en Suarez had ook rood verdiend, maar daar komen wel TV beelden voor aan te pasquote:
Nah, er waren wel ergere overtredingen waar niks voor werd gegevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was duidelijk te laat en maakte duidelijk een schoppende beweging. Kan me wel voorstellen dat de scheids daar rood voor trekt.
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, er waren wel ergere overtredingen waar niks voor werd gegeven
dat i gewoon een minne hufterquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Suarez had ook rood verdiend, maar daar komen wel TV beelden voor aan te pas
Ja Suarez beet Bakkal ongeveer ten hoogte van het sleutelbeen..quote:
gewoon mislukte zoenpogingquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Suarez beet Bakkal ongeveer ten hoogte van het sleutelbeen..
Zullen we een bijtring opsturenquote:
Whahahahaha, lekker een uitgekauwdequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb er nog wel een liggen van mijn honden
Niet direct. want dan kun je voor elke overtreding wel een kaart trekken. Maar het was geen zware overtreding waar Rood voor werd gegeven, maar hij was duidelijk te laat en probeerde alleen maar de tegenstander te raken, dan mag je rood trekken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus er had nog meer rood moeten zijn
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar laat ik maar niks meer zeggen over die wedstrijd, laat dat maar een neutraal iemand doen
Omdat het uit was denk ik... en er geen uitpubliek bij mocht zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
neutraal iemand meldt.
maar ik heb geen voetbalkanaal
Waarom zit je niet in het stadion eigenlijk Bos?
en wie is de morele winnaar met die 0-0?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Maar laat ik maar niks meer zeggen over die wedstrijd, laat dat maar een neutraal iemand doen
Ik zeer neutraal, Ajax moet heel veel roodquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
De scheidsquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wie is de morele winnaar met die 0-0?
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
neutraal iemand meldt.
maar ik heb geen voetbalkanaal
Waarom zit je niet in het stadion eigenlijk Bos?
Brabant! Brabant! Heui! Heui! Brabant!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.
Ik denk toch Ajax, nu blijft het gat slechts 6 punten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wie is de morele winnaar met die 0-0?
PSV juist, ze wisten al dat Twente ze niet voorbij kwam en de aanval van Ajax is zo afgeslagen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch Ajax, nu blijft het gat slechts 6 punten.
Waar ben je nu?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil Dexter nog steeds terugkijken. Zal wel weer kerstvakantie worden.
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.quote:
Ik ben zo neutraal dat ik niet eens wist of het uit of thuis wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitwedstrijden. Misschien een keer in de toekomst, maar dan wordt het wel binnen Brabant, of net er buiten. Venlo ofzo.
Hp's herlezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.
de romantiekquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan eerste kerstdag met m'n dinnetje vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |