Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?
Okquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
We doen het samen, wat dus inhoudt dat ik het meeste doe
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taartquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregen
Neequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
Frituurpanquote:
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niksquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
quote:
Hij is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik ga denk ik volgende week
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niks. Terwijl ik zelf keilang bezig was geweest
!
sentimentquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Graseter het volgende:
Hybrid Theory album van Linkin Park.
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te groot
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.quote:Waar is trouwens mijn nieuw deel knopje?
Bella zei het gisteren ja, maar ik vond het boek ook het beste dus ik heb hoge verwachtingenquote:
Vanavond lekker FOK!ken zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil hem zoooo graag zienMaar ik heb niet eerder tijd dan volgende week
Dat heb ik haar ook al gezegd maar ze gelooft het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan besteden
[..]
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.
Ja ik kwam er net achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan besteden
[..]
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.
3js - Dromers en dwazenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Graseter het volgende:
Opnieuw.
Wie weet er goede albums? Gelieve dat DeZwabber reageert.
Leviathan van Mastodonquote:
Alles van Roisin Murphy en Zero 7quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Graseter het volgende:
Opnieuw.
Wie weet er goede albums? Gelieve dat DeZwabber reageert.
Poezie albumquote:
quote:
The best of Dusty Springfieldquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
Gelieve albums die in FLAC formaat downloadbaar zijn.
Ik heb door jou naar Oomph geluisterd, die zijn best goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leviathan van Mastodon
Antikörper van Eisbrecher
From Mars To Sirius van Gojira
The Incident van Porcupine Tree
Defekt van Oomph!
Unrein van Oomph!
Wahrheit oder Pflicht van Oomph!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb door jou naar Oomph geluisterd, die zijn best goed
Echt? Vetquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vroegah, stond Rammstein in het voorprogramma van Oomph!, Oomph! is ook een grote bron van inspiratie geweest voor Rammstein
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
Leuk dat Oomph! maar het download echt kut.
Zijn er niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakken
Dat verbaast me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
yep, Oomph! zijn in duitsland ook net zo populair als Rammstein
en alhoewel ze al ten jaar langer bezig zijn, beginnen ze nu pas ook hier bekend te worden, eigenlijk door het succes van Rammstein (die vooral buiten duitsland bekend zijn geworden door de spectaculaire shows)
nu mensen de muziek van Rammstein tof vinden, ontdekken ze pas dat er al jaren in duitsland een heel genre is met die muziek "Neue Deutsche Härte" geheten
Nee, niet Fred.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
Wil iemand hem heel hard slaan voor mij?
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
WTF allemaal weer films die we al gezien hebben op tv, en was V for Vendetta pas niet?
Eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
dat was een lekker middagdutje
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
En wat heb ik daar aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dingesquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezen
Media stream met de PS3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
Nou danquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan langskomen om een geweldige film te kijken.
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi papa en mama van Bart, ik kom een film kijken bij Bart
Dat is best hilarischquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Als ze dat wel vinden stomp ik ze helemaal kapot! Grapje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Ohja! Telefoon moet ik nog opladen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Inwendige menschquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even voor de interne mens zorgen.
vreselijk als mensen dat zeggen
IK HEP EEN AAIPHONE FIER!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Ik koop eerst het cadeau en dan de surprise eromheenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een surprise bedacht?
Ik wil met jou een avond in de kroeg up-to-date gebracht worden, ik neem pen en papier meequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
Maat van mij maakt ook wel epische muziek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
Haha, okay. Slim.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik koop eerst het cadeau en dan de surprise eromheen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Slim.
Ik heb de ruimte in mijn surprise ter grote van een een sinasappelkistje... En ik geef oorbellen.
Eetze poesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
Nou off naar het avondeten![]()
tot straks misschien
Smakelijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
Nou off naar het avondeten![]()
tot straks misschien
als je psychedelische shit ook tof vind moet je Ozric Tentacles ook eens een kans gevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maat van mij maakt ook wel epische muziek.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo de filmpjes even kijken, eerst kapsalon opeten
Baasquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere versie erwtensoep op met broodjes kruidenkaas, maar even gaatje over laten voor bier en frituur. Wat natuurlijk een terugkerend ritueel is op de Zaterdag avond
Haha, uiteraard. Ik heb nog lekker 8 flesjes Grolsch staan, nog over van gisteren. Red ik me wel mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere versie erwtensoep op met broodjes kruidenkaas, maar even gaatje over laten voor bier en frituur. Wat natuurlijk een terugkerend ritueel is op de Zaterdag avond
Pindasoep is lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Oja een uur van te voren had ik nog pindasoep op. Smaakte ook wel okee
Ik wijn, en wijn en als ik te kort kom 2 flesjes Grolschquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, uiteraard. Ik heb nog lekker 8 flesjes Grolsch staan, nog over van gisteren. Red ik me wel mee.
Ja heb ik ooit ook zelf gemaakt met pindakaas (had zo;n receptekaartje) die was toen goed te etenquote:
Ik had hem van een Indonesische vrouw, die was echt lekker maar wel vreselijk pittigquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb ik ooit ook zelf gemaakt met pindakaas (had zo;n receptekaartje) die was toen goed te eten
Nu uit blik
Okee, kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem van een Indonesische vrouw, die was echt lekker maar wel vreselijk pittig
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik jullie vanavond maar eens ga vervelen/entertainen.
Ga je dansen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik jullie vanavond maar eens ga vervelen/entertainen.
Leuk juist toch, experimenteren met koken, ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Je had toen wel de gezichten van de leiding moeten zien, toen ik zei dat ik dat ging maken nadat ze vroegen wat ik ging eten.
Net alsof ze er nog nooit van gehoord hadden
Ja, vooral die receptenkaartjes van de AH, zitten soms erg goede recepten tussen en ook af en toe daar een eigen inbreng indoen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk juist toch, experimenteren met koken, ik hou er wel van
Dat is zeker waar, allerhande staat ook veel leuks en lekkers in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral die receptenkaartjes van de AH, zitten soms erg goede recepten tussen en ook af en toe daar een eigen inbreng indoen.
Zijn verloofde?quote:
doet me een beetje denken aan ambient / doom achtige muziek zoals Sunn O)))quote:
Ja, dat doe ik ook wel eens. Maar eigenlijk hou ik het vaak wel simpel, beetje groente gebakken aardappels en vlees. Vooral die nieuwe groente ideeen van de AH, zijn hier nu wel favoriet. Kan ik 2 dagen van eten..quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, allerhande staat ook veel leuks en lekkers in.
Maar zelf beetje prutsen is ook leuk.
Hmmm, kijk zijn laatjes naquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet niet open, wel verdacht he?
klassiekertjequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
http://www.extremefunnyhumor.com/picture.php?id=1314
Jawel, maar het blijft grappigquote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Nu gaat die in zijn hoofd twijfelen of ik echt alles door ga zoeken.
Symphiequote:
hoiquote:
Dat is heel erg irriquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Er is geloof ik geen nummer waar ik langer naar op bezoek ben geweest dan deze
Hoorde hem ooit een keer op de radio en het jaren gekost om er achter te komen wat het was
Nice, very very nicequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
and now for something completely different voor de liefhebber, iets heel bijzonders
The Raconteurs (met onder andere Jack White van de White Stripes) maar dan acoustisch met wat gastartiesten
Zou het doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myra is even weg dus ik kan snel alles uit de laatjes onder het bed verstoppen
Shit dat had ik beter niet kunnen posten, straks leest ze het terug en dat weet ze precies waar ze moet zoekenquote:
Tja je hebt hersencellen of nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shit dat had ik beter niet kunnen posten, straks leest ze het terug en dat weet ze precies waar ze moet zoeken
Whehehe, bedankt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Symphonic het volgende:
MYR ALLES LIGT ONDER HET BED, IK HERHAAL, ALLES LIGT ONDER HET BED!!!!!
ik denk dat ik liever naar haar kijk dan dat ik naar haar luisterquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar Lacuna COil, met een van de mooiste metalvrouwen die er is.
[ afbeelding ]
probeer deze Depeche Mode cover eens van ze andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik liever naar haar kijk dan dat ik naar haar luister
Welk bekend nummer had Coil ook al weer gecoverd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
plus dat Scabbia nog kan zingen ook
look abovequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk bekend nummer had Coil ook al weer gecoverd?
Weet jij dat?
Ik zag het dus al. Dacht al dat het een Depeche Mode nummer wasquote:
Ik ken het van naam, weet dat grootheid Arjen Lucassen er achter zit. Ken niet echt nummers van ze dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, als je lacuna coil leuk vind, ken je Stream of Passion toevallig? is van nederlandse bodem
uhuh, alleen heeft hij het project inmiddels wel verlatenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken het van naam, weet dat grootheid Arjen Lucassen er achter zit. Ken niet echt nummers van ze dus.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Er liggen allemaal quest-tijdschriften in de la. Wat braaf.
dat is een tof tijdschriftquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Er liggen allemaal quest-tijdschriften in de la. Wat braaf.
De braafheid zelve.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foute dingetjes, maar niets hoor.
met zijn braafheid?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vervelend he. Waar moet ik hem dan mee plagen?
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees de Quest en de Kijk en zo niet meer sinds ik Wired en Scientific American ontdekt heb
WOwquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
toffe cover van Street Spirit van Radiohead hebben ze btw
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittigquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.
Ik haal wel altijd een Duitse krant/tijdschrift als ik op Den Bosch centraal ben.
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittig
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar Lacuna COil, met een van de mooiste metalvrouwen die er is.
[ afbeelding ]
6 in totaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi Peter. Ze zeggen dat jij kindjes hebt.
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!
FAALquote:
quote:
Ik vind Duits ook veel makkelijker, maar ik ben opgevoed metquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaar
Drukke boel!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 zelf gemaakt, 2 stief en 2 pleeg
valt wel mee hoorquote:
*oinkoink*quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
Het zijn gelukkig niet van die stuiterballen
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
is er een groepsgesprek / chat dan trouwens?
in a way, het is voor 'n opleiding, doe Industrieel Ontwerpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind Duits ook veel makkelijker, maar ik ben opgevoed met
nogal wat Duits.
Maar was dat voor je werk?
Nog een uur en een kwartier..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al lekker gesopt, mooi op tijd.
donequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Graseter het volgende:
Zwabber, skype. Henkcod2 is mijn username.
Ik bel je even, dan zie ke hoe of wat, je hoeft niet te beantwoordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal wel skype-gehandicapt zijn ofzo, maar waar wat hoe?
Kut skypesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtfoks, ik ben online, sta ook niet op offline weergeven ofzo
heel gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
*oinkoink*
Maar sowieso wel gezellig toch?
Ja, best wel zin in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier..
FORZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSV
kwartfinales Grand Slam of Darts. Toernooi waarbij spelers van beide bonden meedoenquote:
Kan ik me wel voorstellen, Heb je je shirt vaak aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, best wel zin in de wedstrijd.
Hoeveel deelnemers? Ik heb al een tijdje geen darts meer gekeken. Het inspireert vaak wel als ik zelf weer in voorbereiding ben op het nieuwjaarstoernooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
kwartfinales Grand Slam of Darts. Toernooi waarbij spelers van beide bonden meedoen. Speelt tegen Scott Waites. Toernooi is in Wolverhampton.
Barney vloog er in de 1/8ste finales uit. Van Gerwen en vd Voort overleefden de groepsfase niet.
Mag wel in de krant dat hij er niet in de eerste ronde uitligtquote:
Meestal bij het pokeren, verder af en toe bij het voetballen met vrienden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, Heb je je shirt vaak aan?
32. Eerst een groepsfase en daarna knockout.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel deelnemers? Ik heb al een tijdje geen darts meer gekeken. Het inspireert vaak wel als ik zelf weer in voorbereiding ben op het nieuwjaarstoernooi.
Ho ho. Co haalde de laatste 2x de kwartfinale op het WK.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag wel in de krant dat hij er niet in de eerste ronde uitligt
Wel een sympathieke gast
OKeequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meestal bij het pokeren, verder af en toe bij het voetballen met vrienden.
wel jammer dat het niet mmer op TV is, ik mocht het altijd graag kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ho ho. Co haalde de laatste 2x de kwartfinale op het WK.
Sport 1 heeft de rechten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel jammer dat het niet mmer op TV is, ik mocht het altijd graag kijken
Hoe, wat, waar ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tina Nijkamp, zo had mijn buurvrouw kunnen heten.
Nee waarom je buurvrouw?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Graseter het volgende:
1:58 daar had Symphonic ook nog bij gekund.
Ah zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nijkamp is een gangbare naam hier.
Download eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k niet hoor, ik heb niet eens skype
Okequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Ik kom zo in ieder geval. Eerst vader achter de laptop uit, dan pOPpetje maken, dan Skaipen.
Met het boekje binnen handbereik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Ik kom zo in ieder geval. Eerst vader achter de laptop uit, dan pOPpetje maken, dan Skaipen.
En 'Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met het boekje binnen handbereik.
Ok, moet ik nog kennis mee maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 'Staat genoteerd!' onder mijn CTRL-V.
Dat vind ik zo'n bijzonder woord in het Engels, choir.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond last choir standing leuker.
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bijzonder woord in het Engels, choir.
Bij mij klinkt het als 'boerenkool'.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.
Of als het Brabantse Kwaoierquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.
Neuh, 9 nog steedsquote:
Ik 5 positieve hoorquote:
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeiiiii dat je daar niet voor geband bent
ja die kan echt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.
Mijn 6e was: niet liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.
Onjuistquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij? 5? Je bent kei vaak geband geweest?
quote:
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte!
Jij bent ook goed in Duits?![]()
Wat tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
FIPO GEMACHT!!!!1EINZquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
Jaaa.quote:
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.En nu doen we dus literatuur en letterkunde bij Duits, en iedereen vervloekt het en ik vind het geweldig.
Ja jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
Nah heb 62 notesquote:
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu al weet
Heb je iets van Duitse afkomst oid, dat je daarop bent gekomen?
Wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.
Klinkt als: mai mai mai fèmmilie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten, maar ze zingen iets van my my my family ofzo
Dat was vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens zien
Klipperdieklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |