Watquote:
Speciale broodjesquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en hij is nogal groot ook. "'een liedje vindt hij wel leuk, al kijkt hij nors voor de vorm. Want hé, stel dat iemand 'm ziet, dan is ie niet cool meer
Ohja, broodjes zijn wel opquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, broodjes zijn wel op. Alleen zat er jankend veel vlees bij en dat wat over was heeft mijn pa opgepeuzeld.
OZNZ = Talentenshow dus TALquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Benny, Dat opzoek naar Zorro programma, =waarover ik las in het popstars is weer verplaatst topic, is dat hetzelfde format als Evita, Jozef en Mary? en zo ja komt dat hier in TAL (waar ik wel vanuit ga) of is dat toch meer iets voor TV of SHow?
Zelfde formatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Benny, Dat opzoek naar Zorro programma, =waarover ik las in het popstars is weer verplaatst topic, is dat hetzelfde format als Evita, Jozef en Mary? en zo ja komt dat hier in TAL (waar ik wel vanuit ga) of is dat toch meer iets voor TV of SHow?
Als niemand me voor is wil ik dat best doen. (na het eten), maar eerst kijken wanneer het begint, anders is het misschien te vroeg dag en zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfde format
Dat komt gewoon in TAL... weet eigenlijk niet of daar al een topic voor is en anders maak je hem maar aan
Geen idee wanneer dat begint trouwens...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
Deze vind ik ook geweldig![]()
[ afbeelding ]
HIJ IS ER NIET, LEER LEZEN.quote:
Kawaiiquote:
Ik thuisquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren P@RTHYH@RD gedaan in schijndel
Pics van je kat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
Ik wil douchen maar moet even op de kinderen wachten, die zijn de katten eten geven bij oma, en ff kijken of dat wel goed gaat
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
Ik wil douchen maar moet even op de kinderen wachten, die zijn de katten eten geven bij oma, en ff kijken of dat wel goed gaat
Neenquote:
quote:
Straks van mijn natte haarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotografisch beeldmateriaal als bewijs.
ook ja, want ik begin je opmerkingen spuugzat te worden.quote:
quote:
SC2.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
and back
ben nog nageroepen op straat![]()
maar heb cdtje
Openminded Maassluisquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
and back
maar heb cdtje
EEn 'fjietfjieuw?'quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
and back
maar heb cdtje
Ik zie ze nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zal ik vanavond eens klaar maken?
Hé Sinterklaasicoontjes
"he homo, ga eens naar de kapper, whahahahaha"quote:
Ach wat mafko's, het is gewoon een achterhaald kutdorp, dat sterft vanzelf uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"he homo, ga eens naar de kapper, whahahahaha"
nee, bont op je capuchonnetje en een louis vuitton nektasje dragen is het toonbeeld van mannelijkheid
Ja dat is een teken van status. Hoe dikker de bont kraag en hoe meer nektasjes hoe hoger de status. Je kent de status knul.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, bont op je capuchonnetje en een louis vuitton nektasje dragen is het toonbeeld van mannelijkheid
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi! Ik zit tot mijn ellebogen onder de verf!
Ik ga een ds maken, morgen maar beginnenquote:
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een dsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga een ds maken, morgen maar beginnen
of je moet een levensgrote ds makenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een ds
MAAK EEN LEVENSECHTE WOLF VAN PAPIERMACHE!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een ds
Die zijn niet groot.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je moet een levensgrote ds maken
Of een teck deck, skateboard iets, dat kan dan weer wel, anders maak ik een pc, dat vindt hij ook leuk, en wtf ik, het is voor oudstequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je moet een levensgrote ds maken
Nee je moet iets maken naar zijn hobby's en er staan geen wolven bijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAK EEN LEVENSECHTE WOLF VAN PAPIERMACHE!
Ja, een laptop oid, lekker plat ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Of een teck deck, skateboard iets, dat kan dan weer wel, anders maak ik een pc, dat vindt hij ook leuk, en wtf ik, het is voor oudste
Oh surprises maken vind ik echt leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
Ik haat surprises maken, en mijn quote ging niet goed
Ja maandag cadeau kopen en dan kijken wat ik maakquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, een laptop oid, lekker plat ook
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef Graseter het volgende:
Waarom maak je niet een hele grote wc rol?
Nah ja, wel leuk maar de tijd die erin gaat zittenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh surprises maken vind ik echt leuk
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh surprises maken vind ik echt leuk
Als ik er eenmaal mee bezig ben ga ik er wel los opquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ik
quote:
Zal wel een reden hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal mee bezig ben ga ik er wel los op
[..]
quote:
Ja, dat wel. Zeker als je papiermaché gaat gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ja, wel leuk maar de tijd die erin gaat zitten
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ik
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maak een levensgrote wolf voor d'r
Dat had ik dus vorig jaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zeker als je papiermaché gaat gebruiken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja ....ook hamsters zijn het weleens zat
Mijn vriendin is geen hamster.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja ....ook hamsters zijn het weleens zat
Hmm, beterschap en sterktequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Niet zo best, maar hij ligt hier in de woonkamer op een matras en met dekens lekker te slapen...eindelijk....
Geeft niet Grasje, je kunt er niets aan doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met ze tweeën de enige zijn?
Ik geef het straks doorquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, beterschap en sterktefijn dat hij weer thuis is iig.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet Grasje, je kunt er niets aan doen
Katten bij hem?quote:
smaakt hij beter dan de oudste dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek, zo even de jongste onder de douche vandaan trekken
mina kwam gelijk op hem af en snoesje heeft aan zn haar gesnuffeldquote:
Ja meer vleesquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smaakt hij beter dan de oudste dan?
Awhquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mina kwam gelijk op hem af en snoesje heeft aan zn haar gesnuffeld![]()
maar ze liggen nu wel weer op hun eigen plekjes en dat was gister en vanochtend niet....dus voor hun is de rust weer wedergekeerd
Waarom maak jij de surprise eigenlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |