Ik ben ook te laatquote:
Benny schattiekroelliewoelliequote:
0-10 ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef iBenny het volgende:
Ajax - PSV
10-0 is wel goed voor het doelsaldo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Maar nog even over die Dexter ofzo, wat is dat eigenlijk voor een serie? Nog nooit gekeken en me nog nooit in verdiept
quote:Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay.
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen": andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem tenslotte als eerste regel om "nooit gepakt te worden".
Ja, dacht ik al. Maar ken je Dexter's labaratorium niet? Was wel een lache tekenfilmserie, al heb ik die niet zo vaak gezien.quote:
Okee, lijkt me niks voor mijquote:
Tuurlijk ken ik Dexters lab welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Maar ken je Dexter's labaratorium niet? Was wel een lache tekenfilmserie, al heb ik die niet zo vaak gezien.
[..]
Okee, lijkt me niks voor mij
Ok, ga ik je straks even toevoegenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Miauw![]()
die facebooktoeviging ben ik![]()
ik ook, maar ze zijn aan de sporen aan het sleutelen, dus ik kan niet eens naar rotterdam ofzoquote:
Altijdquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, maar ze zijn aan de sporen aan het sleutelen, dus ik kan niet eens naar rotterdam ofzo
quote:
Die heb je óókquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister waren het de voelsprieten
Ik ook, met de jongensquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe het in de woonkamermet de kat
Ik zie je nu voor me rondzwaaiend en dansend met een kat in je handenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe het in de woonkamermet de kat
Ja, je hebt een arendsoog en je hebt voelsprietenquote:
ik zag de kat ongeveer zo voor mequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rondzwaaiend en dansend met een kat in je handen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je hebt een arendsoog en je hebt voelsprietenje hebt vast ook een supersonisch oor en je andere oog is een laseroog (ik heb vandaag te veel tekenfilms gezien geloof ik).
Awhhhhquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag de kat ongeveer zo voor me
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en hij is nogal groot ook. "'een liedje vindt hij wel leuk, al kijkt hij nors voor de vorm. Want hé, stel dat iemand 'm ziet, dan is ie niet cool meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rondzwaaiend en dansend met een kat in je handen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Die twee übergrote speciaalbroodjes waren iets té speciaal.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort duhhhquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en hij is nogal groot ook. "'een liedje vindt hij wel leuk, al kijkt hij nors voor de vorm. Want hé, stel dat iemand 'm ziet, dan is ie niet cool meer
En ik moet dadelijk nog werken, met 50 kilo vlees en evenveel friet in m'n buurt.quote:
Hoe laat moet je weg?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En ik moet dadelijk nog werken, met 50 kilo vlees en evenveel friet in m'n buurt.
5 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |