Hier zijn gewoon geen kuttopics.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rijmslotje gedaan
Ohw, die is wel slimquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik doe 't sinds de sinterklaasactieen dan bundel ik ze voor een inzending
Whahahah.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
o mèn!krijg gewoon een PM van die user van dat slotje met daarin iets als 'oh, sorry, bedankt voor 't slotje, wist neit dat 't niet mocht, maar het gedichtje maakte alles weer goed '
!
![]()
![]()
Ze moeten toch ergens aan verdienen... En dat is al zo sinds Idols/X Factorquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:35 schreef Aalbers het volgende:
Waarom moet je dokken voor de uitzending gemist van VOH, gisteren gemist, echt stom dit.
Dat is echt al sinds de oerknal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:35 schreef Aalbers het volgende:
Waarom moet je dokken voor de uitzending gemist van VOH, gisteren gemist, echt stom dit.
Trouwens er zijn wel kuttopics hier.quote:
Je speelt met vuurquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trouwens er zijn wel kuttopics hier.
Het Nigeltopic, Het Raffaellatopic, Het Wieptopic,
Ach alle gekheid op een stukje, was dus geen gemeende opmerking.quote:
Ik snapte hetquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach alle gekheid op een stukje, was dus geen gemeende opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |