Als ik er eenmaal mee bezig ben ga ik er wel los opquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ik
quote:
Zal wel een reden hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal mee bezig ben ga ik er wel los op
[..]
quote:
Ja, dat wel. Zeker als je papiermaché gaat gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ja, wel leuk maar de tijd die erin gaat zitten
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ik
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maak een levensgrote wolf voor d'r
Dat had ik dus vorig jaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zeker als je papiermaché gaat gebruiken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja ....ook hamsters zijn het weleens zat
Mijn vriendin is geen hamster.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja ....ook hamsters zijn het weleens zat
Hmm, beterschap en sterktequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Niet zo best, maar hij ligt hier in de woonkamer op een matras en met dekens lekker te slapen...eindelijk....
Geeft niet Grasje, je kunt er niets aan doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met ze tweeën de enige zijn?
Ik geef het straks doorquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, beterschap en sterktefijn dat hij weer thuis is iig.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet Grasje, je kunt er niets aan doen
Katten bij hem?quote:
smaakt hij beter dan de oudste dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek, zo even de jongste onder de douche vandaan trekken
mina kwam gelijk op hem af en snoesje heeft aan zn haar gesnuffeldquote:
Ja meer vleesquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smaakt hij beter dan de oudste dan?
Awhquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mina kwam gelijk op hem af en snoesje heeft aan zn haar gesnuffeld![]()
maar ze liggen nu wel weer op hun eigen plekjes en dat was gister en vanochtend niet....dus voor hun is de rust weer wedergekeerd
Waarom maak jij de surprise eigenlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |