Ach wat mafko's, het is gewoon een achterhaald kutdorp, dat sterft vanzelf uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"he homo, ga eens naar de kapper, whahahahaha"
nee, bont op je capuchonnetje en een louis vuitton nektasje dragen is het toonbeeld van mannelijkheid
Ja dat is een teken van status. Hoe dikker de bont kraag en hoe meer nektasjes hoe hoger de status. Je kent de status knul.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, bont op je capuchonnetje en een louis vuitton nektasje dragen is het toonbeeld van mannelijkheid
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi! Ik zit tot mijn ellebogen onder de verf!
Ik ga een ds maken, morgen maar beginnenquote:
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een dsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga een ds maken, morgen maar beginnen
of je moet een levensgrote ds makenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een ds
MAAK EEN LEVENSECHTE WOLF VAN PAPIERMACHE!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat gaat niet hij wil een pokemon magazine, dat past niet in een ds
Die zijn niet groot.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je moet een levensgrote ds maken
Of een teck deck, skateboard iets, dat kan dan weer wel, anders maak ik een pc, dat vindt hij ook leuk, en wtf ik, het is voor oudstequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je moet een levensgrote ds maken
Nee je moet iets maken naar zijn hobby's en er staan geen wolven bijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAK EEN LEVENSECHTE WOLF VAN PAPIERMACHE!
Ja, een laptop oid, lekker plat ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Of een teck deck, skateboard iets, dat kan dan weer wel, anders maak ik een pc, dat vindt hij ook leuk, en wtf ik, het is voor oudste
Oh surprises maken vind ik echt leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
Ik haat surprises maken, en mijn quote ging niet goed
Ja maandag cadeau kopen en dan kijken wat ik maakquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, een laptop oid, lekker plat ook
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef Graseter het volgende:
Waarom maak je niet een hele grote wc rol?
Nah ja, wel leuk maar de tijd die erin gaat zittenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh surprises maken vind ik echt leuk
ik vind dat ook altijd geweldig, maar ik ben altijd de enige geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh surprises maken vind ik echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |