Watquote:
Speciale broodjesquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en hij is nogal groot ook. "'een liedje vindt hij wel leuk, al kijkt hij nors voor de vorm. Want hé, stel dat iemand 'm ziet, dan is ie niet cool meer
Ohja, broodjes zijn wel opquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, broodjes zijn wel op. Alleen zat er jankend veel vlees bij en dat wat over was heeft mijn pa opgepeuzeld.
OZNZ = Talentenshow dus TALquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Benny, Dat opzoek naar Zorro programma, =waarover ik las in het popstars is weer verplaatst topic, is dat hetzelfde format als Evita, Jozef en Mary? en zo ja komt dat hier in TAL (waar ik wel vanuit ga) of is dat toch meer iets voor TV of SHow?
Zelfde formatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Benny, Dat opzoek naar Zorro programma, =waarover ik las in het popstars is weer verplaatst topic, is dat hetzelfde format als Evita, Jozef en Mary? en zo ja komt dat hier in TAL (waar ik wel vanuit ga) of is dat toch meer iets voor TV of SHow?
Als niemand me voor is wil ik dat best doen. (na het eten), maar eerst kijken wanneer het begint, anders is het misschien te vroeg dag en zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfde format
Dat komt gewoon in TAL... weet eigenlijk niet of daar al een topic voor is en anders maak je hem maar aan
Geen idee wanneer dat begint trouwens...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
Deze vind ik ook geweldig![]()
[ afbeelding ]
HIJ IS ER NIET, LEER LEZEN.quote:
Kawaiiquote:
Ik thuisquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren P@RTHYH@RD gedaan in schijndel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |