Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?
Okquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
We doen het samen, wat dus inhoudt dat ik het meeste doe
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taartquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregen
Neequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
Frituurpanquote:
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niksquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
quote:
Hij is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik ga denk ik volgende week
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niks. Terwijl ik zelf keilang bezig was geweest
!
sentimentquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Graseter het volgende:
Hybrid Theory album van Linkin Park.
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te groot
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.quote:Waar is trouwens mijn nieuw deel knopje?
Bella zei het gisteren ja, maar ik vond het boek ook het beste dus ik heb hoge verwachtingenquote:
Vanavond lekker FOK!ken zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil hem zoooo graag zienMaar ik heb niet eerder tijd dan volgende week
Dat heb ik haar ook al gezegd maar ze gelooft het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan besteden
[..]
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.
Ja ik kwam er net achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan besteden
[..]
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.
3js - Dromers en dwazenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Graseter het volgende:
Opnieuw.
Wie weet er goede albums? Gelieve dat DeZwabber reageert.
Leviathan van Mastodonquote:
Alles van Roisin Murphy en Zero 7quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef Graseter het volgende:
Opnieuw.
Wie weet er goede albums? Gelieve dat DeZwabber reageert.
Poezie albumquote:
quote:
The best of Dusty Springfieldquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
Gelieve albums die in FLAC formaat downloadbaar zijn.
Ik heb door jou naar Oomph geluisterd, die zijn best goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leviathan van Mastodon
Antikörper van Eisbrecher
From Mars To Sirius van Gojira
The Incident van Porcupine Tree
Defekt van Oomph!
Unrein van Oomph!
Wahrheit oder Pflicht van Oomph!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb door jou naar Oomph geluisterd, die zijn best goed
Echt? Vetquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vroegah, stond Rammstein in het voorprogramma van Oomph!, Oomph! is ook een grote bron van inspiratie geweest voor Rammstein
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
Leuk dat Oomph! maar het download echt kut.
Zijn er niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakken
Dat verbaast me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
yep, Oomph! zijn in duitsland ook net zo populair als Rammstein
en alhoewel ze al ten jaar langer bezig zijn, beginnen ze nu pas ook hier bekend te worden, eigenlijk door het succes van Rammstein (die vooral buiten duitsland bekend zijn geworden door de spectaculaire shows)
nu mensen de muziek van Rammstein tof vinden, ontdekken ze pas dat er al jaren in duitsland een heel genre is met die muziek "Neue Deutsche Härte" geheten
Nee, niet Fred.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
Wil iemand hem heel hard slaan voor mij?
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
WTF allemaal weer films die we al gezien hebben op tv, en was V for Vendetta pas niet?
Eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
dat was een lekker middagdutje
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
En wat heb ik daar aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dingesquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezen
Media stream met de PS3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
Nou danquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan langskomen om een geweldige film te kijken.
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi papa en mama van Bart, ik kom een film kijken bij Bart
Dat is best hilarischquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Als ze dat wel vinden stomp ik ze helemaal kapot! Grapje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Ohja! Telefoon moet ik nog opladen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Inwendige menschquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even voor de interne mens zorgen.
vreselijk als mensen dat zeggen
IK HEP EEN AAIPHONE FIER!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Ik koop eerst het cadeau en dan de surprise eromheenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een surprise bedacht?
Ik wil met jou een avond in de kroeg up-to-date gebracht worden, ik neem pen en papier meequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
Maat van mij maakt ook wel epische muziek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |