Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ventje heeft hobby's opgeschreven, voetbal, pc en pokemon, dus dan moet ik iets maken wat daar mee te maken heeft, wat snap je daar niet aan Bart?
Okquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij van wc rollen houdt. Ik zou 24/7 chagrijnig zijn als er geen wc rollen waren. Dan schuurt dat zo tussen je kontflappen.
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
We doen het samen, wat dus inhoudt dat ik het meeste doe
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taartquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ooit eens een doos als suprise gekregen
Neequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
Frituurpanquote:
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niksquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, ik ook een taart van een doos, met wat watjes erop, dat was de taart
quote:
Hij is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik ga denk ik volgende week
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had wat blauw papier op de doos, verder niks. Terwijl ik zelf keilang bezig was geweest
!
sentimentquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Graseter het volgende:
Hybrid Theory album van Linkin Park.
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat zo jammer aan surprises, het verschil is te groot
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.quote:Waar is trouwens mijn nieuw deel knopje?
Bella zei het gisteren ja, maar ik vond het boek ook het beste dus ik heb hoge verwachtingenquote:
Vanavond lekker FOK!ken zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil hem zoooo graag zienMaar ik heb niet eerder tijd dan volgende week
Dat heb ik haar ook al gezegd maar ze gelooft het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zou ik er ook niet té veel aandacht aan besteden
[..]
Dat krijg je alleen als je een keer op F5 drukt, met de autopost-functie verschijnt ie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |