Echt? Vetquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vroegah, stond Rammstein in het voorprogramma van Oomph!, Oomph! is ook een grote bron van inspiratie geweest voor Rammstein
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
Leuk dat Oomph! maar het download echt kut.
Zijn er niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt hartstikke mee, je moet alleen een goeie torrent pakken
Dat verbaast me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
yep, Oomph! zijn in duitsland ook net zo populair als Rammstein
en alhoewel ze al ten jaar langer bezig zijn, beginnen ze nu pas ook hier bekend te worden, eigenlijk door het succes van Rammstein (die vooral buiten duitsland bekend zijn geworden door de spectaculaire shows)
nu mensen de muziek van Rammstein tof vinden, ontdekken ze pas dat er al jaren in duitsland een heel genre is met die muziek "Neue Deutsche Härte" geheten
Nee, niet Fred.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
Wil iemand hem heel hard slaan voor mij?
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
WTF allemaal weer films die we al gezien hebben op tv, en was V for Vendetta pas niet?
Eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
dat was een lekker middagdutje
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
En wat heb ik daar aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was V for Vendetta ja. Ik heb trouwens nog een paar mooie films op mijn computer.
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dingesquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik ze brand, kan mijn dvd-speler ze niet lezen
Media stream met de PS3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
Nou danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |