quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ISO bestanden over het netwerk streamen naar een brooddoosvorige multimedia dinges
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan langskomen om een geweldige film te kijken.
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi papa en mama van Bart, ik kom een film kijken bij Bart
Dat is best hilarischquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Als ze dat wel vinden stomp ik ze helemaal kapot! Grapje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wheheheh, vinden ze vast niet raar hoor.
Ohja! Telefoon moet ik nog opladen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Inwendige menschquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even voor de interne mens zorgen.
vreselijk als mensen dat zeggen
IK HEP EEN AAIPHONE FIER!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is leeg.Dus heb ik die van broer gejat.
Ik koop eerst het cadeau en dan de surprise eromheenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een surprise bedacht?
Ik wil met jou een avond in de kroeg up-to-date gebracht worden, ik neem pen en papier meequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
Maat van mij maakt ook wel epische muziek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is toen het genre buiten duitsland bekend geworden, en geevolueerd in wat we nu kennen als industrial metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |