Onjuistquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij? 5? Je bent kei vaak geband geweest?
quote:
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte!
Jij bent ook goed in Duits?![]()
Wat tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
FIPO GEMACHT!!!!1EINZquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
Jaaa.quote:
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.En nu doen we dus literatuur en letterkunde bij Duits, en iedereen vervloekt het en ik vind het geweldig.
Ja jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
Nah heb 62 notesquote:
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu al weet
Heb je iets van Duitse afkomst oid, dat je daarop bent gekomen?
Wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.
Klinkt als: mai mai mai fèmmilie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten, maar ze zingen iets van my my my family ofzo
Dat was vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens zien
Klipperdieklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |