*oinkoink*quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
Het zijn gelukkig niet van die stuiterballen
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
is er een groepsgesprek / chat dan trouwens?
in a way, het is voor 'n opleiding, doe Industrieel Ontwerpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind Duits ook veel makkelijker, maar ik ben opgevoed met
nogal wat Duits.
Maar was dat voor je werk?
Nog een uur en een kwartier..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al lekker gesopt, mooi op tijd.
donequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Graseter het volgende:
Zwabber, skype. Henkcod2 is mijn username.
Ik bel je even, dan zie ke hoe of wat, je hoeft niet te beantwoordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal wel skype-gehandicapt zijn ofzo, maar waar wat hoe?
Kut skypesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtfoks, ik ben online, sta ook niet op offline weergeven ofzo
heel gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
*oinkoink*
Maar sowieso wel gezellig toch?
Ja, best wel zin in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier..
FORZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSV
kwartfinales Grand Slam of Darts. Toernooi waarbij spelers van beide bonden meedoenquote:
Kan ik me wel voorstellen, Heb je je shirt vaak aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, best wel zin in de wedstrijd.
Hoeveel deelnemers? Ik heb al een tijdje geen darts meer gekeken. Het inspireert vaak wel als ik zelf weer in voorbereiding ben op het nieuwjaarstoernooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
kwartfinales Grand Slam of Darts. Toernooi waarbij spelers van beide bonden meedoen. Speelt tegen Scott Waites. Toernooi is in Wolverhampton.
Barney vloog er in de 1/8ste finales uit. Van Gerwen en vd Voort overleefden de groepsfase niet.
Mag wel in de krant dat hij er niet in de eerste ronde uitligtquote:
Meestal bij het pokeren, verder af en toe bij het voetballen met vrienden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, Heb je je shirt vaak aan?
32. Eerst een groepsfase en daarna knockout.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel deelnemers? Ik heb al een tijdje geen darts meer gekeken. Het inspireert vaak wel als ik zelf weer in voorbereiding ben op het nieuwjaarstoernooi.
Ho ho. Co haalde de laatste 2x de kwartfinale op het WK.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag wel in de krant dat hij er niet in de eerste ronde uitligt
Wel een sympathieke gast
OKeequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meestal bij het pokeren, verder af en toe bij het voetballen met vrienden.
wel jammer dat het niet mmer op TV is, ik mocht het altijd graag kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ho ho. Co haalde de laatste 2x de kwartfinale op het WK.
Sport 1 heeft de rechten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel jammer dat het niet mmer op TV is, ik mocht het altijd graag kijken
Hoe, wat, waar ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tina Nijkamp, zo had mijn buurvrouw kunnen heten.
Nee waarom je buurvrouw?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Graseter het volgende:
1:58 daar had Symphonic ook nog bij gekund.
Ah zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nijkamp is een gangbare naam hier.
Download eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k niet hoor, ik heb niet eens skype
Okequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Ik kom zo in ieder geval. Eerst vader achter de laptop uit, dan pOPpetje maken, dan Skaipen.
Met het boekje binnen handbereik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Ik kom zo in ieder geval. Eerst vader achter de laptop uit, dan pOPpetje maken, dan Skaipen.
En 'Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met het boekje binnen handbereik.
Ok, moet ik nog kennis mee maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 'Staat genoteerd!' onder mijn CTRL-V.
Dat vind ik zo'n bijzonder woord in het Engels, choir.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond last choir standing leuker.
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bijzonder woord in het Engels, choir.
Bij mij klinkt het als 'boerenkool'.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.
Of als het Brabantse Kwaoierquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Bij mij klinkt het echt als 'gwajor'.
Neuh, 9 nog steedsquote:
Ik 5 positieve hoorquote:
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeiiiii dat je daar niet voor geband bent
ja die kan echt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.
Mijn 6e was: niet liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, echt hè! Vooral die tweede was een zwaar vergrijp.
Onjuistquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij? 5? Je bent kei vaak geband geweest?
quote:
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte!
Jij bent ook goed in Duits?![]()
Wat tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
FIPO GEMACHT!!!!1EINZquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Als medicijnen faalt wil ik Duitse taal en cultuur gaan studeren!
Jaaa.quote:
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.En nu doen we dus literatuur en letterkunde bij Duits, en iedereen vervloekt het en ik vind het geweldig.
Ja jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
Nah heb 62 notesquote:
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... ik vind Duitsland ook tof. Een van de mooiste talen, Keulen is echt tof, gewoon Duitsland
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Wil later sowieso een tijdje in Duitsland gaan wonen, en als ik Duits ga studeren komt dat helemaal goed, en medicijnen in Nijmegen, dan zit je ook dicht bij Duitsland.
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu al weet
Heb je iets van Duitse afkomst oid, dat je daarop bent gekomen?
Wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen. Maar ons mam is ook helemaal in to Duits(land) dus veel Duitse televisie, Duits eten, dat soort dingen. En ik lees graag in het Duits. En dat merk ik weer bij mijn punten voor leestoetsen.
Klinkt als: mai mai mai fèmmilie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten, maar ze zingen iets van my my my family ofzo
Dat was vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens zien
Klipperdieklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |