met zijn braafheid?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vervelend he. Waar moet ik hem dan mee plagen?
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees de Quest en de Kijk en zo niet meer sinds ik Wired en Scientific American ontdekt heb
WOwquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
toffe cover van Street Spirit van Radiohead hebben ze btw
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittigquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.
Ik haal wel altijd een Duitse krant/tijdschrift als ik op Den Bosch centraal ben.
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittig
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar Lacuna COil, met een van de mooiste metalvrouwen die er is.
[ afbeelding ]
6 in totaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi Peter. Ze zeggen dat jij kindjes hebt.
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!
FAALquote:
quote:
Ik vind Duits ook veel makkelijker, maar ik ben opgevoed metquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaar
Drukke boel!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 zelf gemaakt, 2 stief en 2 pleeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |