Nice, very very nicequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
and now for something completely different voor de liefhebber, iets heel bijzonders
The Raconteurs (met onder andere Jack White van de White Stripes) maar dan acoustisch met wat gastartiesten
Zou het doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myra is even weg dus ik kan snel alles uit de laatjes onder het bed verstoppen
Shit dat had ik beter niet kunnen posten, straks leest ze het terug en dat weet ze precies waar ze moet zoekenquote:
Tja je hebt hersencellen of nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shit dat had ik beter niet kunnen posten, straks leest ze het terug en dat weet ze precies waar ze moet zoeken
Whehehe, bedankt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Symphonic het volgende:
MYR ALLES LIGT ONDER HET BED, IK HERHAAL, ALLES LIGT ONDER HET BED!!!!!
ik denk dat ik liever naar haar kijk dan dat ik naar haar luisterquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar Lacuna COil, met een van de mooiste metalvrouwen die er is.
[ afbeelding ]
probeer deze Depeche Mode cover eens van ze andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik liever naar haar kijk dan dat ik naar haar luister
Welk bekend nummer had Coil ook al weer gecoverd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
plus dat Scabbia nog kan zingen ook
look abovequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk bekend nummer had Coil ook al weer gecoverd?
Weet jij dat?
Ik zag het dus al. Dacht al dat het een Depeche Mode nummer wasquote:
Ik ken het van naam, weet dat grootheid Arjen Lucassen er achter zit. Ken niet echt nummers van ze dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, als je lacuna coil leuk vind, ken je Stream of Passion toevallig? is van nederlandse bodem
uhuh, alleen heeft hij het project inmiddels wel verlatenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken het van naam, weet dat grootheid Arjen Lucassen er achter zit. Ken niet echt nummers van ze dus.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Er liggen allemaal quest-tijdschriften in de la. Wat braaf.
dat is een tof tijdschriftquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Er liggen allemaal quest-tijdschriften in de la. Wat braaf.
De braafheid zelve.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foute dingetjes, maar niets hoor.
met zijn braafheid?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vervelend he. Waar moet ik hem dan mee plagen?
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees de Quest en de Kijk en zo niet meer sinds ik Wired en Scientific American ontdekt heb
WOwquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
toffe cover van Street Spirit van Radiohead hebben ze btw
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittigquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees de Kijk, en soms de Quest. Mijn Engels kan buitenlandse (populair) wetenschappelijke tijdschriften nog niet aan, ken al die termen niet.
Ik haal wel altijd een Duitse krant/tijdschrift als ik op Den Bosch centraal ben.
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht laatst dat mijn Duits toch wel redelijk was, tot ik op een beurs in Düsseldorf een foldertje in m'n handen kreeg, het jargon was toch wel ff pittig
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar Lacuna COil, met een van de mooiste metalvrouwen die er is.
[ afbeelding ]
6 in totaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi Peter. Ze zeggen dat jij kindjes hebt.
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duits wordt vaak onderschat. Op school is Duits de taal die je kiest als je geen hol zoekt te doen en Frans wordt als de moeilijke taal gezien. Maar de gemiddelden voor Frans liggen wel veel hoger!
FAALquote:
quote:
Ik vind Duits ook veel makkelijker, maar ik ben opgevoed metquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch vond ik Duits makkelijker, en ik red me wel in het Duits hoor, alleen het jargon (was een technische kunststoffen & fabricage beurs) viel toch ff zwaar
Drukke boel!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 zelf gemaakt, 2 stief en 2 pleeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |