Haha, okay. Slim.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik koop eerst het cadeau en dan de surprise eromheen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Slim.
Ik heb de ruimte in mijn surprise ter grote van een een sinasappelkistje... En ik geef oorbellen.
Eetze poesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
Nou off naar het avondeten![]()
tot straks misschien
Smakelijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
Nou off naar het avondeten![]()
tot straks misschien
als je psychedelische shit ook tof vind moet je Ozric Tentacles ook eens een kans gevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maat van mij maakt ook wel epische muziek.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo de filmpjes even kijken, eerst kapsalon opeten
Baasquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere versie erwtensoep op met broodjes kruidenkaas, maar even gaatje over laten voor bier en frituur. Wat natuurlijk een terugkerend ritueel is op de Zaterdag avond
Haha, uiteraard. Ik heb nog lekker 8 flesjes Grolsch staan, nog over van gisteren. Red ik me wel mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere versie erwtensoep op met broodjes kruidenkaas, maar even gaatje over laten voor bier en frituur. Wat natuurlijk een terugkerend ritueel is op de Zaterdag avond
Pindasoep is lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Oja een uur van te voren had ik nog pindasoep op. Smaakte ook wel okee
Ik wijn, en wijn en als ik te kort kom 2 flesjes Grolschquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, uiteraard. Ik heb nog lekker 8 flesjes Grolsch staan, nog over van gisteren. Red ik me wel mee.
Ja heb ik ooit ook zelf gemaakt met pindakaas (had zo;n receptekaartje) die was toen goed te etenquote:
Ik had hem van een Indonesische vrouw, die was echt lekker maar wel vreselijk pittigquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb ik ooit ook zelf gemaakt met pindakaas (had zo;n receptekaartje) die was toen goed te eten
Nu uit blik
Okee, kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem van een Indonesische vrouw, die was echt lekker maar wel vreselijk pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |