Jaja, het betere paintwerk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Te schattig, vooral ook die mijter
VOlgens mij was Suarez de enige die beet. Die verdient dus gewoon 3 wedstrijden schorsing minimaal.quote:
Hij was duidelijk te laat en maakte duidelijk een schoppende beweging. Kan me wel voorstellen dat de scheids daar rood voor trekt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van Lindgren was toch geen rood?
alweer rood voor ajax?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat van Lindgren was toch geen rood?
Ja en Suarez had ook rood verdiend, maar daar komen wel TV beelden voor aan te pasquote:
Nah, er waren wel ergere overtredingen waar niks voor werd gegevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was duidelijk te laat en maakte duidelijk een schoppende beweging. Kan me wel voorstellen dat de scheids daar rood voor trekt.
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, er waren wel ergere overtredingen waar niks voor werd gegeven
dat i gewoon een minne hufterquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Suarez had ook rood verdiend, maar daar komen wel TV beelden voor aan te pas
Ja Suarez beet Bakkal ongeveer ten hoogte van het sleutelbeen..quote:
gewoon mislukte zoenpogingquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Suarez beet Bakkal ongeveer ten hoogte van het sleutelbeen..
Zullen we een bijtring opsturenquote:
Whahahahaha, lekker een uitgekauwdequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb er nog wel een liggen van mijn honden
Niet direct. want dan kun je voor elke overtreding wel een kaart trekken. Maar het was geen zware overtreding waar Rood voor werd gegeven, maar hij was duidelijk te laat en probeerde alleen maar de tegenstander te raken, dan mag je rood trekken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus er had nog meer rood moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |