Je treedt ook op?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Over klipperdieklap gesproken... Ik heb opgetreden voor Ralf Mackenbach!
OMGquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Dan heeft hij het verschil tussen slecht en goed ook eens gehoord. Dat hij niet direct gestopt is, is vreemd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.quote:
Hè, wat, klemtoon?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Waar ligt de klemtoon in die zin?
Ik naked chefquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest driehoek zeggen. Iedereen zegt hoi. Ik had jeuk in mijn handen.
Ja dat straalt hij ook uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.
In ons durpje is iedere twee jaar een Frans theaterfestival, georganiseerd door onze school en met meer dan 15 groepen van over heel Europa. En iedereen doet daar een toneelstuk, in het Frans.
De school van Ralf Mackenbach deed ook mee, en zij vonden ons zo leuk () dat ze ons vroegen om samen met hen twee keer op die school op te treden, als leuke Fransles voor de onderbouw. En daar was hij dus ook. En hij is 1.10 en arrogant. Zeeeer arrogant.
Toneelstukken in het Frans?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor er misverstanden ontstaan, want zo spannend is het niet.
In ons durpje is iedere twee jaar een Frans theaterfestival, georganiseerd door onze school en met meer dan 15 groepen van over heel Europa. En iedereen doet daar een toneelstuk, in het Frans.
De school van Ralf Mackenbach deed ook mee, en zij vonden ons zo leuk () dat ze ons vroegen om samen met hen twee keer op die school op te treden, als leuke Fransles voor de onderbouw. En daar was hij dus ook. En hij is 1.10 en arrogant. Zeeeer arrogant.
Die van mij Duits dus, maar ik vind Frans ook wel leuk, en ik deed dus mee terwijl ik geen Franse les meer had.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat straalt hij ook uit
Maar toneelstukken in het Frans
Tof, het is echt mijn favoriete taal
Gewoon lekker doen, fris voor je hersenpannetje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben half aanwezig, beetje call of duty spelen lekker gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |