Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Oh ik hou het gewoon bij Nederlandsquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.
Wat fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt.... anders zag ik dr volgend jaar(wat klinkt dat lang) pas weer
Meet in maart om het kampvuur, Kumbayaquote:
Neen, broer en moeder willen ook kijken... En Ron en ik lopen elkaar vrijwel altijd mis, dus er komt weinig van terecht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zat
Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Is al bekend waar jullie heen gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze blijven geniaal, keer op keer!
Drentenaren ftwquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is al bekend waar jullie heen gaan? Westerbergen kan ik op de fiets heen
Ook gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Ik ga kerst vieren met vrienden dit jaar
Nee woensdag gaan we kijken en proberen te boeken, komt in het topic dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Rauzers huis slopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb ik de films niet eens van gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezen
Alleen de Hobbit kom ik niet doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |