Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Oh ik hou het gewoon bij Nederlandsquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hp's herlezen! Deel 1, 2 en 3 vijf keer gelezen, de de rest vier of drie keer
!
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen. En bij Gooische Vrouwen moet ik nog vanaf seizoen 3... En ik moet de Harry Potters nog herkijken en herlezen... Druk druk druk.
Wat fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt.... anders zag ik dr volgend jaar(wat klinkt dat lang) pas weer
Meet in maart om het kampvuur, Kumbayaquote:
Neen, broer en moeder willen ook kijken... En Ron en ik lopen elkaar vrijwel altijd mis, dus er komt weinig van terecht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw nog beginnen... ik dacht dat je er al in zat
Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Is al bekend waar jullie heen gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet in maart om het kampvuur, Kumbaya
Echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ik probeer ze nu in zoveel mogelijk talen te lezen!!
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze blijven geniaal, keer op keer!
Drentenaren ftwquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is al bekend waar jullie heen gaan? Westerbergen kan ik op de fiets heen
Ook gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Ik ga kerst vieren met vrienden dit jaar
Nee woensdag gaan we kijken en proberen te boeken, komt in het topic dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Rauzers huis slopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb ik de films niet eens van gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezen
Alleen de Hobbit kom ik niet doorheen.
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasyquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb ik de films niet eens van gezien. Wereld van Inkt en HP zijn de enige boeken die ik regelmatig lees
Haha, jup. Als je het verhaal al kent leest dat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?Das ook een manier om je talenkennis op te krikken natuurlijk
Uiteraard, als het zó dichtbij is welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee woensdag gaan we kijken en proberen te boeken, komt in het topic dan.
Kom je langs?
Dit was 55.555quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?Das ook een manier om je talenkennis op te krikken natuurlijk
Hmm misschien maar eens proberen danquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasy
Mooi, je was namelijk helemaal niet lief tegen mij laatst, en ik was heul verdrietig ervanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard, als het zó dichtbij is wel!
Joooaaaahquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Feli!! En daar was ik bij betrokken!
Wie wat waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, je was namelijk helemaal niet lief tegen mij laatst, en ik was heul verdrietig ervan
En het ergste was, die was totaal niet zo bedoeldquote:
LOTR is vele malen leuker dan die stomme Potter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij LOTR ook wel goed vindt dan hoor, is ook fantasy
Is niet nodig, echt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze vraag ik een audio-visuele opname aan van Graseters gitaarkunsten.
Ik heb heeeeeel veeeeeeel gelezen in mijn leven, alles van Mulisch minstens 3 keer, maar LOTR kom ik met geen mogelijkheid doorheenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook met LOTR, ik heb die al 6 x gelezen
Alleen de Hobbit kom ik niet doorheen.
Ahhh je hebt Marilyn weerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze vraag ik een audio-visuele opname aan van Graseters gitaarkunsten.
Oh toenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
En het ergste was, die was totaal niet zo bedoeld![]()
Ik bedoelde hem echt gewoon zoals ik hem zei, ik vind je lief en leuk in het echt, ik oordeel niet op Fok, dat zegt me niet zoveel.
Ach het is heel verschillend, en ik vind beide leuk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
LOTR is vele malen leuker dan die stomme Potter.
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die films heb ik ook al 3 keer gezien, die zijn geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh toen! Ik had het over je andere wraak, over je FOK!gedicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |