50 uur in de week, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Dat nooit meer..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetje
Lulquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
Peer, kijk eens.
http://tinychat.com/talsc
Het is gelukt met werk vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik werk trouwens tegenwoordig vijf dagen per week dus dat is ook de reden dat ik er nog maar weinig ben!
Volg je ook Glee?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, sommigen zijn wel leuk. En Anubis is gewoon buitencategorie.
Maar die afleveringen komen twee dagen achter elkaar (maandag de aflevering van vrijdag en maandag, dinsdag van maandag en dinsdag), plus terugkijken, marathons en weeksamenvattingen maken dat ik ze mee kan praten.
ik kom er overdag ook weinig meer aan toequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoor
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulksquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen! Iedereen is helemaal geGleed maar ik vind er geen hol aan.
Jij wel?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulks
quote:
Chachachachaa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Even Skype aanzetten voor de lach van Kally.
Cha cha CHA?quote:
hij doet he, kreeg het niet aan de praatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Symph kijk eens hier http://tinychat.com/talsc
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.
Ik was een beetje verliefd op Mick.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |