[voldemort] Modderbloedjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DREUZELALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Dat lieve zoontje van mijn ex heeft mijn LOTR box verpatst
Maar mij vind je het tofst hier dus ik was graag genoemdquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je denkt toch niet serieus dat ik daar iets slechts mee bedoel?
Lees de laatste zinnen, ik ben dol op jullie allemaal.
Oke ik ga er 1 speciaal voor jou plaatsen morgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar mij vind je het tofst hier dus ik was graag genoemd
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ga er 1 speciaal voor jou plaatsen morgen
NCIS (allebei), CSI (alledrie), House, The Mentalist, Het Huis Anubis, Greys Anatomy, Castle, Bones... Een hoop. Want ik kijk er ook nog een paar terug en ik weet zeker dat ik er eentje vergeet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Lutte, welke series volg je nu dan allemaal... NCIS, Mentalist....
Pak er maar tissues bij, want hoop gekwijlquote:
Na je vorige post al wat tissues moeten weggooien dus zal kijken of ik nog ergens schone heb liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Pak er maar tissues bij, want hoop gekwijl
Ohw, dat komt wel redelijk overeen met wat ik kijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
NCIS (allebei), CSI (alledrie), House, The Mentalist, Het Huis Anubis, Greys Anatomy, Castle, Bones... Een hoop. Want ik kijk er ook nog een paar terug en ik weet zeker dat ik er eentje vergeet.
die had ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb van alledrie de extended versions
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na je vorige post al wat tissues moeten weggooien dus zal kijken of ik nog ergens schone heb liggen.
Ahhhhhhquote:
De oude Anubis heb ik allemaal minstens vier keer gezien, wat een heldenserie is dat...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat komt wel redelijk overeen met wat ik kijk
Eigenlijk alles wel (muv. Anubis en NCIS)
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetjequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik werk trouwens tegenwoordig vijf dagen per week dus dat is ook de reden dat ik er nog maar weinig ben!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
De oude Anubis heb ik allemaal minstens vier keer gezien, wat een heldenserie is dat...
Ik ook, toen met de Nazgul voor het eerst erin, was ik 7 maanden zwanger. Wij in de bioscoop volop hard natuurlijk, heel mijn buik ging heen en weer, kind schrok zich rotquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik baal er echt van, ik kan die films blijven kijiken
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetje
Haha, sommigen zijn wel leuk. En Anubis is gewoon buitencategorie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo erg met Nederlandse series
Ben jij leraar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoor
50 uur in de week, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Dat nooit meer..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk al het hele jaar 50 uur per week zo'n beetje
Lulquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
Peer, kijk eens.
http://tinychat.com/talsc
Het is gelukt met werk vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik werk trouwens tegenwoordig vijf dagen per week dus dat is ook de reden dat ik er nog maar weinig ben!
Volg je ook Glee?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, sommigen zijn wel leuk. En Anubis is gewoon buitencategorie.
Maar die afleveringen komen twee dagen achter elkaar (maandag de aflevering van vrijdag en maandag, dinsdag van maandag en dinsdag), plus terugkijken, marathons en weeksamenvattingen maken dat ik ze mee kan praten.
ik kom er overdag ook weinig meer aan toequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta de hele week voor de klas dus dan heb ik niet echt tijd om te internetten tussendoor
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulksquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen! Iedereen is helemaal geGleed maar ik vind er geen hol aan.
Jij wel?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... vind het wel leuk. Maar ik ben sowieso wel van liedjes enzulks
quote:
Chachachachaa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Even Skype aanzetten voor de lach van Kally.
Cha cha CHA?quote:
hij doet he, kreeg het niet aan de praatquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Symph kijk eens hier http://tinychat.com/talsc
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel muziekerig ingesteld, haha. Nouja, misschien komt het nog. Ik vervloekte Anubis eerst ook.
Ik was een beetje verliefd op Mick.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, misschien vind ik Anubis ook wel leuk als ik langer kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |