zondequote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben niet eens echt dronken geworden deze keer
Hehehehe truste Symphiequote:Op zondag 21 november 2010 02:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonde
Slaap lekker Koen...
Ik ga ook maar eens
Aah, wat schattig!quote:Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
Morgen MoBlo en Lutte![]()
Haha leuk hè een katDie van mij had net ook weer iets... Aan de badkamerdeur hangt een gammel haakje waar de handdoeken steeds vanaf vallen, te zwaar voor het haakje denk ik. Dat gebeurde weer toen de kat net in de badkamer was. Toen heeft hij 5 minuten naar het haakje lopen mauwen
Ik heb hem uiteindelijk maar opgepakt en bij het haakje gehouden 'zie, er is niets.'
Mijn vader heeft een hond en C_A ook , dacht ikquote:Op zondag 21 november 2010 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, wat schattig!
Katten zijn gewoon tof, dieren sowieso. Ik fiets altijd een andere route (een beetje om) naar en van school zodat ik door het parkje kom.
Heeft iemand hier honden?
Ik houd ook van dierenquote:Op zondag 21 november 2010 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, wat schattig!
Katten zijn gewoon tof, dieren sowieso. Ik fiets altijd een andere route (een beetje om) naar en van school zodat ik door het parkje kom.
Heeft iemand hier honden?
ahgrompfhompfhompf!quote:Op zondag 21 november 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En katten en paarden![]()
Of in ieder geval één paard...
Lammetjesquote:Op zondag 21 november 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
ahgrompfhompfhompf!![]()
Later neem ik een kinderboerderij in de achtertuin.
Giraffesquote:Op zondag 21 november 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
ahgrompfhompfhompf!![]()
Later neem ik een kinderboerderij in de achtertuin.
Miauwtjequote:
En een emo. Die zijn engquote:
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Jouw naam komt me de hele tijd heel bekend voor... Doe jij ESF-kwissen?
Haha, dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 21 november 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk zag je volgens mij gister voorbij komen en dacht "hey dat is Lutte van TAL"
Ja daar heb je er veel van op Fok en waar je ze dan van kent, who knowsquote:Op zondag 21 november 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat kan wel kloppen ja.
Maar soms heb je namen en die heb je dan eerder gezien, in een heeel slecht topic of een quiztopic ofzo. En dat schiet dan maar niet te binnen.
quote:Op zondag 21 november 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen
Wat een mafkees die Paus, eerst mag je geen condoom, nu mag het soms wel, lekker geloofwaardig allemaal. Hij bezwijkt onder druk
Echt hè... Maar ik kan ook niet geloven dat hij echt denkt dat het beter is om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken.quote:Op zondag 21 november 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen
Wat een mafkees die Paus, eerst mag je geen condoom, nu mag het soms wel, lekker geloofwaardig allemaal. Hij bezwijkt onder druk
Ja maar aids krijg je van Godquote:Op zondag 21 november 2010 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Maar ik kan ook niet geloven dat hij echt denkt dat het beter is om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
Oja, hoe kon ik dat vergeten! Je moet natuurlijk keihard gestraft worden omdat je in een armer stukje wereld wordt geboren.quote:
Goedemorgen Bartquote:
Ja, ik wou lachen maar hou me in, want het is te erg eigenlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 10:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, hoe kon ik dat vergeten! Je moet natuurlijk keihard gestraft worden omdat je in een armer stukje wereld wordt geboren.
Poesjeliefquote:
quote:
Geen huiswerk maken! Op doktersadvies, haha. Zit al een paar weken ieder weekend twee volle dagen in mijn hok huiswerk te maken, en nu niet. Heb verkort rooster komende week, dus dan doe ik het dan wel.quote:
Heyhey, ninjaedit!quote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Oke wat gaan we doen vandaag?
Ik niks, een gedicht maken voor Rauzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |